• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:

    [ bericht aangepast op 31 okt 2012 - 12:35 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Vans.
    Door het geruis van het water hoorde Vans het klopje op de deur en Sams stem. "Ik sta al onder de douche!" zei ze terug.


    kindness is never a burden.

    Samuel
    Ik open de deur, glip naar binnen en leg mijn kleren op een stoel. Dan kleed ik me uit tot op mijn boxer en ga ook onder de douche staan. Ik sla mijn armen om haar heupen en druk even zachtjes mijn lippen op de hare voor ik de zeep pak.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Vans.
    Sam sloeg zijn armen om Vans heupen en drukte even zachtjes zijn lippen op de hare voor hij de zeep nam. "Eigenlijk zijn wij niet slim hé." zei Vans. "Ik bedoel, niemand mag weten van ons en toch gaan we samen naar het Winterbal."

    [ bericht aangepast op 31 okt 2012 - 12:21 ]


    kindness is never a burden.

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik kijk hem met stralende ogen aan. 'We hebben nog geen namen.' besef ik plots en bijt zachtjes op mijn lip. Ik voel me vies door het zweet en het bloed maar ik kan me straks wel douchen... al vrees ik dat ik hulp nodig zal hebben. 'Doe even je armen zo.' zeg ik en toon het voor zodat ik een kindje in zijn armen kan leggen. 'Papa Axton.' glimlach ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    5HELLEY schreef:
    Vans.
    Sam sloeg zijn armen om Vans heupen en drukte even zachtjes zijn lippen op de hare voor hij de zeep nam. "Eigenlijk zijn wij niet slim hé." zei Vans. "Ik bedoel, niemand mag weten van ons en toch gaan we samen naar het Winterbal."


    kindness is never a burden.

    Samuel
    Ik frons even mijn wenkbrauwen 'Wat moeten we anders doen? Ik wil gewoon 1 avond eens mezelf zijn, samen met jouw. En niet meneer Gaisford; gewoon Samuel.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Vans.
    Vans zuchtte,"Je weet toch wel dat mensen dingen gaan denken over ons. Je kan misschien toch je baan verliezen." Alhoewel, Vans was hoofd van zowat alle comités, ze zouden toch wel kunnen verwacht hebben dat iemand zoals zij wel eens met een leerkracht zou gaan naar een of ander bal. En toch blijft het strafbaar.


    kindness is never a burden.

    Samuel
    'Nou deze baan is toch niet zo geweldig. Het enige goede puntje ervan ben jij.' zeg ik zachtjes en zucht. 'Maar je hebt vast gelijk... misschien moeten we maar met iemand anders gaan, ik met een leerkracht, jij met een klasgenoot.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Vans.
    Vans knikte traag. "Misschien is dat beter." zei ze en stapte uit de douche. Ze vond het zo jammer dat ze niet met Sam naar het bal zou kunnen. "Maar wil je alsnog mee gaan shoppen voor een jurk?" vroeg ze toen hoopvol en trok een set kleren aan.


    kindness is never a burden.

    Samuel
    'Ok.' zeg ik zachtjes en pak een handdoek. Ik begin me af te drogen en trek mijn kleren aan. Ik droog dan mijn haren en doe mijn schoenen terug aan. Mijn andere kleren stop ik in een plastiekzak en steek die dan in mijn tas. 'Even die lozen... ik zie je op de parking dan?' vraag ik en kus zachtjes haar wang.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Vans.
    "Rij jij of ik?" vroeg ze en drukte een kus terug op zijn wang. Ze nam haar make-up doos en begon met wat blush en mascara aan te brengen. Als finishing touch een dun laagje lipgloss.


    kindness is never a burden.

    Samuel
    'Ik rij wel.' zeg ik en loop de kamer uit, de gang op naar mijn kamer. Ik pak mijn sleutels en portefeuille en steek die in mijn broekzak samen met mijn gsm. Ik dump de zak in een hoek en loop de kamer weer uit. Naar de parking.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Vans.
    Vans nam haar handtas en stak er haar gsm, portefeuille en andere dingen die ze misschien nog nodig zou kunnen hebben erin. Ze deed de kamer op slot en stak ook die sleutel weg. Toen vertrok ze naar de parking waar ze Sam al zag staan.


    kindness is never a burden.

    Samuel
    Ik zie Vans afkomen lopen en doe de deur al voor haar open. Ik wacht tot ze is ingestapt voor ik naar de andere kant van de auto loop voor ook in te stappen. Ik steek de sleutel in het stopcontact, draai hem om zodat de auto start en kijk haar even aan voor ik de gaspedaal indruk.

    TOPIC 71


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    |BOEM!|


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    kindness is never a burden.