• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:

    [ bericht aangepast op 31 okt 2012 - 12:35 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Samuel
    Ik rol met mijn ogen. 'Hm ik denk dat ik terugkom als je wakker bent, en je geen kussens meer hebt.' zeg ik grinnikend en druk een kus op haar voorhoofd. Ik sta op en pak de kussens op en gooi ze op het andere bed, haar bed.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Vanessa.
    "Nee, nee, nee. Blijf!" zei Vanessa snel en nam zijn hand vast. Ze trok hem terug op het bed. "Alsjeblieft?" vroeg ze met een mierzoet stemmetje en drukte een kus op zijn mondhoek.


    kindness is never a burden.

    LostMagic schreef:
    [Leslie heeft haar energie aan Alexi gegeven zodat ze niet zou sterven, Leslie heeft Jake's bloed gedronken om weer bij bewustzijn te komen, Jake heeft Alexi en de kindjes naar hun kamer gedragen en ik heb gezegd dat Axton mee ging omdat Leensel anders niet verder kon doen en nu is Jake weer bij Les. Alexi is borstvoeding aan het geven.]

    {ok, thanx}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {hmm, was de laatste reactie van Alexi aan het zoeken, maar geeft het op xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Samuel
    Ik grinnik zachtjes en trek haar tegen me aan zodat haar hoofd op mijn borstkas ligt. 'Hm... sinds wanneer heb jij een ochtendhumeur? ik heb er nooit echt veel van gemerkt.' zeg ik nadenkend en strijk over haar haren.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [hmm was blijkbaar in Jakes POV xd]

    Jake
    Ik snel naar Leslie toe en til haar op. Ik leg haar op het bed van Xav en streel zachtjes over har wang. Ze leeft nog, gelukkig. Ik kus haar zachtjes en laat haar liggen dan loop ik naar de kinderen. 'He Alexi.' zeg ik, na een tijdje knippert ze met haar ogen en ik leg de kindjes in haar armen. Ze straalt echt bij het zien van de kindjes waardoor ik moet glimlachen. 'Ik breng je even naar je kamer want je kan niet zo blijven liggen hier.' zeg ik en til haar op, flits haar weg. Ik leg haar op het bed , veeg het bloed weg tussen haar benen, negeer het rare gevoel van zelfwalging, en doe haar een slipje aan en een trainingsbroek. Eigenlijk zou Axton dit moeten doen. Ze geef haar kleintjes melk en ik laat haar alleen. Ik ga terug naar Vans haar kamer, gooi de handdoeken in de vuilbak en ververs haar lakens. Dan laat ik me naast Les vallen. Word snel wakker alsjeblief, denk ik.


    En dit zijn de kindjes :


    als je het goed vind

    [ bericht aangepast op 31 okt 2012 - 11:52 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Vans.
    Vans kroop lekker dicht tegen Sam aan. "Sinds ik net iets erg vermoeiends heb gedaan en ik van mezelf walg omdat ik nog niet gedoucht heb." Sam streek over haar haar.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2012 - 11:53 ]


    kindness is never a burden.

    Samuel
    'We kunnen samen douchen?' stel ik grinnikend voor en druk mijn lippen even op haar kruin. 'Ik moet al dat stof van die schoolboeken nog van me afkrijgen. En van de zolder. Heb je het boek kunnen gebruiken?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Vans.
    Vans grinnikte. "Oké." zei ze. "Je gaat je toch niet bezighouden met die stomme lesstoffen." mompelde ze. "Kunnen we vandaag niet shoppen? Ik heb nog een jurk nodig en jij een pak."


    kindness is never a burden.

    Samuel
    'Goed idee maar eerst douchen.' grinnik ik en trek haar recht. "En die Lesstoffen moet ik toch ooit eens doen? Wat moet ik jullie anders nog leren?' lach ik zachtjes en loop naar de badkamer. 'Ehm... ik ga eerst wat kleren halen denk ik.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {nou seg, nu voelt Ax zich schuldig... terwijl hij er niet aan kon doen.... :(
    maar goed xD
    Ik ben back, dus hij is ook back!

    maar het is wel moeilijk om zomaar een reden te gaan bedenken waarom hij niks gedaan heeft :P}
    Axton
    Het was allemaal zo snel en toch zo langzaam gegaan. Ik moet bekennen dat ik toe klapte. Ik stond stil, ik kon niets meer... Het was gewoon... al het bloed, de pijn. Ik vroeg me af of mijn moeder pijn had toen zij was gestorven... Of ze me het ooit zou vergeven dat ik niet op haar begrafenis was.
    Dit was iets waar ik anders haar zou bij gehaald hebben. Ik weet nog hoe de gedachte in het begin door mijn hoofd was geflitst. Ik was echt van plan geweest om haar te gaan halen. Zij zou precies geweten hebben wat te doen.
    Opnieuw was het besef dan toegeslagen dat ik haar niet meer had. Zij was er niet meer om me te helpen in dit soort situaties. Ik zou er alles voor doen om haar armen nog eens om me heen te voelen. Om haar vast te kunnen houden...
    Nu knielde ik met betraande ogen bij Alexi neer. De tranen waren zowel van geluk als van verdriet. Die 2 gevoelens hadden de uitwerking van een orkaan in mijn binnenste. Door de tegenstrijdigheid, maar ik concentreerde me gewoon op het geluk. Op die 2 prachtjes van kindjes die in haar armen lagen en die een glimlach op mijn gezicht lieten verschijnen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Aww, schattig!!!!
    tuurlijk is dat goed :)}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Vans.
    Vans beet op haar lip. "We kunnen leren om zo sexy te zijn als onze leerkracht?" stelde ze voor en grijnsde. "Ehm... ik ga eerst wat kleren halen denk ik." zei hij toen. Vans haalde haar schouders op en ging uit de kleren. Ze draaide de douchekraan open en ging onder de warme stralen staan.

    |Wat als Xav nu zou binnenkomen. o.o |


    kindness is never a burden.

    Alexi
    Ik kijk hem met stralende ogen aan. 'We hebben nog geen namen.' besef ik plots en bijt zachtjes op mijn lip. Ik voel me vies door het zweet en het bloed maar ik kan me straks wel douchen... al vrees ik dat ik hulp nodig zal hebben. 'Doe even je armen zo.' zeg ik en toon het voor zodat ik een kindje in zijn armen kan leggen. 'Papa Axton.' glimlach ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Samuel
    Ik loop de kamer even uit, naar mijn kamer en pak een jeans en een hemd met een das die ik in mijn tas verstop en loop terug naar Vans haar kamer. Als iemand iets vraagt kan ik gewoon zeggen dat het voor extra uitleg is. Ik loop de kamer weer binnen en loop naar de badkamer deur. Ik klop er zachtjes op. 'Vans?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'