• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:

    [ bericht aangepast op 31 okt 2012 - 12:35 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    Sky
    'Dat is waar,' zeg ik dan. 'Dat is natuurlijk je eigen keuze. Maar ik zou het niet leuk voor je vinden als ik telkens bij Daniël ben waardoor jij hem minder ziet.'


    Nathan
    'Agh, ik moet oudgenoeg zijn om zonder mijn kleine broertje te kunnen toch?' Vraag ik met een grijns, hij was jonger dan mij.. Geen idee hoeveel minuten of seconden.


    Don't be like the rest of them, darling

    [ehm... Jaimes ze blijven ook jong xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jade Sadler
    ik zucht 'Ik wil wel wachten, omdat jij het duidelijk nog niet wilt.' Ik sta op en pak mijn kleren 'Ik ga me even omkleden in de badkamer.' zeg ik en loop naar de badkamer. Ik leun even tegen de wastafel en zucht. Ik had moeten liegen, zeggen dat het toeval was.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 21:38 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Weet ik Lizl :Y) En ze zei wel iets XD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Jake antwoordt op mijn vraag en staat op en zegt dan dat hij zich gaat omkleden in de badkamer. De badkamer? Maar ik laat hem gaan. Ik ga in kleermakerszit zitten met mijn handen in het haar. Ik wil wel kinderen, ik weet alleen niet hoe snel. Het is allemaal gewoon zo.. heftig voor me geweest de afgelopen tweeënhalve maand. Jake heeft vandaag gezien hoe ik ineens instortte, maar ik denk niet dat hij door heeft hoe rot ik me de laatste tijd heb gevoeld. Ik heb het voor hem verborgen met man en macht. Hij zei dat hij ziet dat ik het duidelijk niet wil. Ik zucht zachtjes en kijk voor me uit. Ik wil het wel. Graag. Van Jake.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 21:38 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    Jade Sadler
    ik zucht 'Ik wil wel wachten, omdat jij het duidelijk nog niet wilt.' Ik sta op en pak mijn kleren 'Ik ga me even omkleden in de badkamer.' zeg ik en loop naar de badkamer. Ik leun even tegen de wastafel en zucht. Ik had moeten liegen, zeggen dat het toeval was.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Jake antwoordt op mijn vraag en staat op en zegt dan dat hij zich gaat omkleden in de badkamer. De badkamer? Maar ik laat hem gaan. Ik ga in kleermakerszit zitten met mijn handen in het haar. Ik wil wel kinderen, ik weet alleen niet hoe snel. Het is allemaal gewoon zo.. heftig voor me geweest de afgelopen tweeënhalve maand. Jake heeft vandaag gezien hoe ik ineens instortte, maar ik denk niet dat hij door heeft hoe rot ik me de laatste tijd heb gevoeld. Ik heb het voor hem verborgen met man en macht. Hij zei dat hij ziet dat ik het duidelijk niet wil. Ik zucht zachtjes en kijk voor me uit. Ik wil het wel. Graag. Van Jake.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik gooi wat water in mijn gezicht en kleed me dan om. Ik blijf even op de rand van het bad zitten. Wat ziet het leven er toch complex uit. Ik zucht nog eens, haal mijn hand door mijn haar maar maak geen aanstalten om op te staan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Aangezien Jake zich omkleedt loop ik naar mijn kast toe en kijk er met een klein zuchtje in. Dan kleed ik me ook maar om. Er hangt niet zo heel veel, het meeste hangt thuis. Ik wil, als Alexi er tijd en zin in heeft bij haar langs gaan. Maar misschien moet ik daar maar mee wachten tot morgen. Mijn blik glijdt over de beperkte keuzen maar vind dan toch gewoon fijne kleren. Een simpele jeans en ik trek een trui aan. Het is een bordeaux rode trui met witte opdruk. Ik ga weer op het bed zitten en wacht dan op Jake. Ik wist wel dat hij zich niet alleen ging omkleden.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Na een tijdje alles op een rijtje gezet te hebben loop ik terug de kamer in en ga naast haar op het bed gaan zitten. Ik zeg een tijdje niets. Ik weet niet echt wat te zeggen. 'Wat wil je nog doen vandaag?' vraag ik haar dan maar zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Nathan
    'Agh, ik moet oudgenoeg zijn om zonder mijn kleine broertje te kunnen toch?' Vraag ik met een grijns, hij was jonger dan mij.. Geen idee hoeveel minuten of seconden.


    {Ik ga slapen. Night Night.}


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Het duurt echt nog even voordat Jake terug komt en ik kijk dan naar hem. We zwijgen beiden maar dan vraagt hij toch zachtjes wat ik wil doen. 'Praten,' zeg ik dan. Ik blijf hem aankijken. Ik moet er gewoon eerlijk voor uitkomen. 'Ik wil kinderen Jake. Ik weet alleen niet wanneer,' begin ik dan. 'En nee, ik wil niet nog eeuwen wachten, niet eens een halve eeuw. Maar ik moet gewoon even.. de dingen van de laatste tijd verwerken.' Ik sla mijn ogen neer en bijt kort op mijn lip. 'Je weet het misschien niet, omdat ik het verberg, maar ik worstel heel erg de laatste tijd met mezelf.' mijn toon is een fluistertoon geworden. 'huilen in de nacht, als je slaapt. Overdag in gedachten. En dat komt door wat er zo snel opeen kwam. Nick die terug kwam naar deze school, jij en ik uit elkaar, Luna die ineens kwam, jij en ik bij elkaar. Uit elkaar. Nick en ik bij elkaar. Jij naar New York, alle shit daar. En dan nu weer die heftige bevalling van Kate.' Ik kijk Jake niet aan. Ik weet niet of ik dit had moeten zeggen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    'Je bedoelt Alexi vast in plaats van Kate.' zeg ik zachtjes en zucht. Ik pak haar hand vast en denk even na over de juiste woorden. 'Waarom verberg je zulke dingen Les? Ik wil je helpen zoveel als ik kan en misschien konden we er over praten zodat je de dingen op een rijtje kon zetten en zo verder. Ik weet dat er veel gebeurt is en veel van die dingen mijn schuld zijn maar alsjeblief. Ik wil niet dat je er alleen voor staat, ik wil je vasthouden als je huilt, ik wil je troosten,... ' zeg ik nog steeds zachtjes. Het breekt me vanbinnen dat ze er al zo lang onder lijd en ik niets doorhad.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ben er weer what did I all Miss en waar staat reactie Hayden?? :'D]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    'Ja sorry, ik bedoel Alexi,' zeg ik dan. Zo verwart lopen de dingen nou in mijn hoofd. Hij pakt mijn hand vast 'Ik kon het gewoon niet aan om het te vertellen omdat ik dan zou breken,' fluister ik met mijn blik neergeslagen. 'Dan zou het echt werkelijkheid worden want zolang ik het niet hardop zeg zijn het slechts gedachten.' Ik kijk naar hem op en zijn woorden zijn zo oprecht. 'Ik wilde je er niet mee belasten, je had het moeilijk met Kate. Dus hield ik gewoon alles voor me. Alexi zag het aan me, twee maanden geleden. Weet je nog dat ze vroeg of we mee wilden zwemmen? Ze gebaarde dat ze met me wilde praten. Dus dat deed ik. Maar daarna ook niet meer. Gewoon de gevoelens achter slot en grendel. Dat leek me het beste.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.