• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:

    [ bericht aangepast op 31 okt 2012 - 12:35 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    La Hay
    'Ik heb gewoon allemaal lijstjes gemaakt voor verschillende dingen,' geef ik dan toe met een glimlach. Het is mijn ding, lijstjes maken van dingen. Zo houd ik mijn gedachten geordend. 'Dingen die ik leuk vind, dingen die ik haat, plaatsen waar ik gewoond heb, favoriete liedjes, favoriete snoep, allerlei dingen. Dus zo onthoud ik ook waar ik geweest ben.' Ik neem weer een slokje van mijn cola en kijk dan het cafeetje weer eens door. Het is wel een gezellig cafeetje en het is ook druk. Misschien dat ik zo wel een cappucinno neem ofzo. Om wat warmer te worden. 'En waarom heb je de hoop voor een date opgegeven? Ik wed dat je er niet eens echt naar gezorgd heb.' Een lachje zit op mijn lippen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Jep. Nu voel ik me nog rotter. Alexi zag het en ik niet. 'Ik ben echt het slechtste vriendje ooit.' zucht ik trillerig en berg mijn gezicht even op in mijn handen en pak haar dan stevig vast. 'Serieus Les, jouw zorgen gaan voor. De volgende keer vertel het je me ok?' zeg ik dan zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Oke, ik reageer toch morgen ga slapen, ben echt kapot....]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Hij zegt dat hij het slechtste vriendje ooit is en ik schud verwart mijn hoofd. 'Dat ben je helemaal niet Jake, hoor je me?' Zeg ik dan en kijk hem aan. 'Jij bent juist lief en gevoelig. Durft het te tonen en zorgt voor me wat ik waardeer. En dan kom ik daar die gewoon te koppig is. En geen prater is over dat soort dingen.' Jake pakt me dan stevig vast waardoor ik hem aan kijk. 'Ik zal het de volgende keer vertellen, mits jij niet denkt dat je het slechtste vriendje ooit bent. Want voor mij ben je de beste ooit. Niemand kan me behandelen zoals jij dat doet, liefkozen, verwennen, blij maken.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik kus haar even lichtjes op haar mond. 'Toch ben ik het slechtste vriendje, ik had het moeten zien Les, ik had het moeten merken maar dat deed ik niet.' Ik zucht en strijk een pluk haar weer achter haar oor, traag en teder. 'En volgens mij klopt je beschrijving meer voor hoe ik jouw zie dan jij mij.' glimlach ik dan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Jake, hoe zou je het gezien kunnen hebben als je bijvoorbeeld slaapt?' Vraag ik dan. Hij strijkt traag en lieflijk een plukje haar achter mijn oor. 'Ik neem aan dat je geen dolfijn bent en dus niet met een oog open slaapt.' Ik kijk hem aan. 'Alexi heeft het sindsdien ook niet meer door gehad. Niemand niet. Dus dan zou of iedereen een slechte vriend of vriendin van me zijn.. Of ik heb het gewoon verdomd goed kunnen verbergen.' Ik glimlach kleintjes als ik zijn woorden hoor. 'Is dat niet wat iemand in de liefde zoekt? Dat je de ander boven jezelf stelt, en dat je diegene nagenoeg perfect vindt.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik glimlach 'Inderdaad maar je bent in mijn ogen ook perfect. Je bent lief, aardig, grappig, plagerig, bezorgt, beeldschoon, en je hebt mijn hart.' zeg ik en strijk zachtjes over haar lippen. 'Ik zou nooit iemand anders willen. Ik zou bijna direct doorhebben dat ze niet bij me passen. Niet zoals jij bij mij doet.' zeg ik doelend op Luna.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Zo klinkt het inderdaad alsof ik perfect ben. 'En dit is de reden waarom je het liefste vriendje ooit bent. Je zegt dat soort dingen tegen me, en ik weet dat je ze meent. Je denkt eerst aan mij en dan pas aan jezelf. En je bent aantrekkelijk en sexy.' Een glimlach zit op mijn lippen. 'En je gaat een geweldige vader worden, snel, je bent namelijk geweldig met kinderen.' Ik druk een zacht kusje op Jake's wang. 'En we waren beiden gewoon even.. Van ons pad af met alle dingen.' Ik met nick en hij met Luna. 'Maar het is denk ik alleen maar een beeld dat we juist bij elkaar horen en dat het goed komt.' Ik voel me opgelucht.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik kijk haar glimlachend aan en ga liggen. Ik trek haar zachtjes tegen me aan zodat haar hoofd op mijn borstkas ligt. Misschien heeft ze inderdaad gelijk zijn alle slechte dingen die er gebeurt zijn enkel om onze relatie te testen. 'Zit je nog iets dwars?' vraag ik haar zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [ga zo even op mn gsm]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik lig bij Jake en hij vraagt of me nog iets dwars zit. 'Ik heb last van nachtmerrie's,' zeg ik dan. 'Daarom werd ik 's nachts wakker en huilde. In de badkamer.' Mijn hoofd ligt op zijn borstkas dus zie ik zijn ogen niet. 'Alleen het zijn niet schreeuw dromen of praat dromen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S
    'De volgende keer maak je me wakker als je een nachtmerrie hebt. Dan kunnen we erover praten als je wilt of kan ik je toch vasthouden en over andere dingen praat zodat je een mooiere droom hebt daarna.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Maar ik wil je nachtrust niet verstoren,' zeg ik dan zachtjes en kijk hem dan aan maar leg al gauw mijn hoofd weer neer. 'En ik denk dat het nu beter zal gaan... Na mijn breek punt van vanmiddag en dat ik het nu verteld heb.' En dat meen en hoop ik echt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S
    'Jij bent belangrijker dan mijn nachtrust dat weet je toch.' glimlach ik en luister dan naar wat ze nog zegt. 'Ik hoop het ook voor je nu snap ik dat je zo zwak was daarnet.' zeg ik en druk een kus op haar kruin.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Ik weet het, ik beloof je dat ik het zal doen,' zeg ik dan en kijk voor me uit. Dan moet ok jet namelijk echt van mezelf doen. 'Hm, twee maanden slechte nachtrust zorgen er inderdaad voor dat ik niet zo sterk was. Hoewel deze gave sowieso uitputtend is. Als ik die gebruik.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.