• Deze topic is afgelopen! De link naar de volgende topic; http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=144328



    Deze topic is een RPG voor de RPG liefhebbers. Het gaat over anime. Je kiest een personage uit een anime, het maakt niet uit welke. Je mag ook gewoon zelf een personage verzinnen. Daar ben je gewoon vrij in. Je kunt je fantasie laten gaan!
    Er zijn wel een paar regels waar ik wel op let:

    1) Er word niet gescholden of ruzie gemaakt buiten de RPG
    Gebeurt het dat er wel gescholden of ruzie gemaakt word wat niets met de RPG te maken heeft, dan worden de personen weg gehaald uit de RPG
    2) Als er iemand van de personages overlijd, moet het wel met toestemming zijn
    Je kunt niet zomaar iemand doden zonder dat er toestemming is. Gebeurt dit wel, dan word je dat even gemeld en moet je het bericht aanpassen
    3) Je kunt niet boven natuurlijk sterk zijn
    Dat je krachten hebt, oké, dat je goed kan ontwijken, dat kan.. Maar niet met een heftig gevecht zonder kleerscheurtjes eruit komen
    4) 16+ is toegestaan
    Als een personage verkracht word, is dit wel in overleg gegaan met de eigenaar van het slachtoffer
    5) De posts die je plaatst, moeten minimaal 4 regels lang zijn
    Anders lijkt de RPG zo kort :P

    Vul in als je mee wilt doen ^^:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (mag een plaatje zijn):
    Karakter:
    Magie:
    Familie:
    Rang in de maatschappij (leraar, koning(in), etc.):
    Overige:

    Ik zal je erbij zetten als je je personages hebt opgegeven ^^
    Zeg het aub eventjes als je uit de RPG wilt en als je je naam hebt veranderd.

    Personages: Eigenaar: Rang: (op volgorde van aanmelding)
    Aprillyne Bonita105 rozenprinses
    Hue Chococookiez Misdadiger
    Cecile Aimeka Dokter
    Selienna Aimeka Misdadiger/normale burger
    Aimi Chococookiez leider van shapeshifters
    Shanluke Bonita105 Beschermer
    Yue Bonita105 Stylist bij adel
    Amaury Aimeka Elf, badguy..

    Groetjes en veel plezier met de RPG!
    Aimeka

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 22:14 ]


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Haru;
    Ik verberg mijn gezicht in papa's borst en snik zachtjes door.

    Hue;
    'Mijn naam is Hue en dit is mijn zoontje Haru en de vrouw die je daar hebt is mijn vriendin! Ze is gewond ik moet naar het ziekenhuis!' schreeuw ik uit.
    'Ik weet niet hoe ik hier terecht ben gekomen of waar ik ben maar alsjeblieft wijs me het ziekenhuis en geef me mijn vriendin terug!' snauw ik lichtjes en hou Haru heel dicht tegen me aan.
    Ik kijk smekend naar de jongen tegenover me en bijt me kiezen op elkaar.

    Cecile;
    'jij bent liever hoor' zeg ik grinnikend
    'ik heb echt alles over voor je liefje'

    Gaara;
    Ik grom zacht en kijk ze emotieloos aan
    'nog 1x schreeuwen naar de Kazekage, en ik vermorzel je vriendin... Ik snap dat ze naar het ziekenhuis moet...' zucht ik en wenk ze met me mee te gaan
    Selienna houdt ik gewoon in het zand en loop richting het ziekenhuis
    Ik praat met een paar doktoren en leg Selienna op een bed neer
    Ik draai me om naar Hue en Haru en neem ze mee naar de wachtkamer
    'Vertel me, waar komen jullie vandaan en wat doen jullie hier..?'


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    april" lief kus ik zijn wang even


    @aimeka ik heb zin om rumoer te stoken


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Cecile;
    Ik glimlach en knuffel haar liefdevol

    @Bonnie Oeeeeeeeee vertel!


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Haru;
    Ik maak grijphandjes naar mama en kijk over papa's schouder naar haar als hij wegloopt.

    Hue;
    Ik loop grommend achter hem aan.
    'Het interesseerd me geen hol wie jij bent en heb het lef niet mijn vriendin iets te doen' mopper ik en ga zitten.
    Ik gooi de spullen van mijn rug af en knak mijn nek een paar keer.
    'Ik kom ergens uit the middle of nowhere en ben nu opnieuw in the middle of nowhere.. We zijn hier voor de veiligheid omdat we zeg maar gezocht worden.. en we blijkbaar aangevallen werden.'

    april": 'ik heb honger love' zeg ik pruilend

    nou ik dacht zo om een bezeten meisje te maken


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Gaara;
    Ik grom zacht en dreigend en kijk hem strak aan
    'Weet wel dat ik nu weet wie je bent.. Ik kan je, als je niet op past, hier laten achtervolgen en overal in de wereld verspreiden dat jullie criminelen zijn... Dat ze jullie moeten vermoorden...' zeg ik een beetje boos
    Ik zucht diep en kijk hem weer aan
    'Maar.. Ik ben niet iemand die dat 123 doet... dus... Maar... Je draagt kleren van konoha... aan de wonden van je vriendin te zien, is ze daar al geheeld... Blijkbaar niet goed genoeg..' zeg ik zacht
    'En ik zal haar niets aan doen..' beloof ik hem en kijk onderzoekend en glimlachend naar Haru
    'En wie is deze grote jongen?' vraag ik glimlachend

    Cecile;
    'En wat wil mijn liefje hebben?' vraag ik lief

    Ehm,hoe had je dat in gedachten dan?


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    april: 'ik weet niet wat ik mag' zeg ik zuchtend

    ehmm no idea


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Cecile;
    'Ehm, gewoon een paar droge crackers en wat water? Tot je weet wat je mag? En misschien een beetje fruit?'


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    april: 'maar ik heb teveel honger ' pruilt


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Cecile;
    Ik lach zacht en denk na
    'ehm... ik kan wel een fruitsalade maken voor je? Dat is gezond en je kunt niet echt ziek worden van fruit... zover mijn kennis reikt zijn er weinig allergieën tegen fruit' zeg ik zacht


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Haru;
    Ik kijk om naar de jongen en veeg mijn traantjes weg.
    'H-Haru' stotter ik zachtjes.

    Hue;
    Ik lach even sarcastisch en kijk hem strak aan. 'Ik ben crimineel, net alsof ik me zo makkelijk laat vermoorden. Buiten dat hoor ik van nature blind te zijn dus denk maar niet dat ik dingen niet zo snel in de gaten heb' grom ik en draai zuchtend mijn gezicht weg.
    'Toch... Bedankt' zeg ik met tegenzin.
    Ik kijk verrast naar Haru en glimlach trots.
    'Maar... Waar zijn we nu eigenlijk? Want ik heb echt geen idee..'

    april:*lacht zacht* love ik eet alles maar ik bedoel wat ik niet mag met die zwangerschap


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Gaara
    Ik glimlach naar Haru en steek zachtjes mijn hand uit
    'Ik ben Gaara, de Kazekage van Sunagakure' zeg ik, meteen als antwoord op Hue zijn vraag
    Ik schudt glimlachend de hand van Haru en aai door zijn haren
    'Maar ik weet wie je bent Hue, de kage's sturen info door over criminelen waar we voor moeten oppassen.. Maar... Je ziet er niet echt uit als een crimineel... Je bent een vader, hebt een vriendin die ook een crimineel is, maar... Ik meen het, jullie zien er niet gevaarlijk uit' zeg ik zuchtend
    'Als jullie willen, ik hou jullie dan wel heel streng in de gaten voor ik jullie goed genoeg vertrouw wat losser tegen jullie te zijn, mogen jullie hier aan de rand van de stad wel een huisje hebben.. Selienna kan dan jagen in het bos, het liefste op dieren en niet op mensen..' zeg ik

    Cecile;
    Ik grinnik zacht en glimlach
    'weet ik, maar ik heb het ook daarover... Er kunnen stoffen vrij komen waardoor je tijdelijk allergieën op kan lopen.. Sommige kunnen blijvend zijn, maar als je dat krijgt, dan gaat het eigenlijk wel altijd over'

    Ik ga naar bed, ik ben zo..gigantisch..kapot... ik kan mijn ogen echt niet open houden!

    [ bericht aangepast op 1 nov 2012 - 20:27 ]


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    april: met grote ogen kijk ik hem aan. 'noeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees' pruilt


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3