• Deze topic is afgelopen! De link naar de volgende topic; http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=144328



    Deze topic is een RPG voor de RPG liefhebbers. Het gaat over anime. Je kiest een personage uit een anime, het maakt niet uit welke. Je mag ook gewoon zelf een personage verzinnen. Daar ben je gewoon vrij in. Je kunt je fantasie laten gaan!
    Er zijn wel een paar regels waar ik wel op let:

    1) Er word niet gescholden of ruzie gemaakt buiten de RPG
    Gebeurt het dat er wel gescholden of ruzie gemaakt word wat niets met de RPG te maken heeft, dan worden de personen weg gehaald uit de RPG
    2) Als er iemand van de personages overlijd, moet het wel met toestemming zijn
    Je kunt niet zomaar iemand doden zonder dat er toestemming is. Gebeurt dit wel, dan word je dat even gemeld en moet je het bericht aanpassen
    3) Je kunt niet boven natuurlijk sterk zijn
    Dat je krachten hebt, oké, dat je goed kan ontwijken, dat kan.. Maar niet met een heftig gevecht zonder kleerscheurtjes eruit komen
    4) 16+ is toegestaan
    Als een personage verkracht word, is dit wel in overleg gegaan met de eigenaar van het slachtoffer
    5) De posts die je plaatst, moeten minimaal 4 regels lang zijn
    Anders lijkt de RPG zo kort :P

    Vul in als je mee wilt doen ^^:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (mag een plaatje zijn):
    Karakter:
    Magie:
    Familie:
    Rang in de maatschappij (leraar, koning(in), etc.):
    Overige:

    Ik zal je erbij zetten als je je personages hebt opgegeven ^^
    Zeg het aub eventjes als je uit de RPG wilt en als je je naam hebt veranderd.

    Personages: Eigenaar: Rang: (op volgorde van aanmelding)
    Aprillyne Bonita105 rozenprinses
    Hue Chococookiez Misdadiger
    Cecile Aimeka Dokter
    Selienna Aimeka Misdadiger/normale burger
    Aimi Chococookiez leider van shapeshifters
    Shanluke Bonita105 Beschermer
    Yue Bonita105 Stylist bij adel
    Amaury Aimeka Elf, badguy..

    Groetjes en veel plezier met de RPG!
    Aimeka

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 22:14 ]


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Haru;
    Ik knik moe en blijf op mijn duimpje sabbelen.
    Als mama me begint te wiegen vallen mijn oogjes langzaam dicht en lig ik voor ik het weet in dromenland.

    Hue;
    Ik glimlach naar de twee.
    Mijn vriendin en zoontje... Ik hou zoveel van hen.
    Ik sluit glimlachend mijn ogen als ik haar lippen op de mijne voel en kus haar terug.

    april:
    zacht knik ik naar mijn buik. ik kan dit nog niet


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    selienna;
    ik blijf rustig door wiegen en sluit ook mijn ogen
    ik ga helemaal op in de kus en bijt zacht op zijn lip

    cecile;
    verbaast volg ik haar blik en slik zacht als ik de kleine bolle vorm zie
    'L-Liefje... B-Ben je ... Zwanger?' vraag ik zacht en streel met mijn vingertoppen over haar buik

    [ bericht aangepast op 31 okt 2012 - 21:11 ]


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Hue;
    Ik open langzaam mijn mond.
    Ik laat langzaam mijn tong haar mond in gaan omdat ik bang ben te snel te gaan.
    Als ze het toe laat begin ik lief met haar tong te spelen.

    april:
    'i-i-ik d-d-denk h-h-het' zeg ik met een angstige stem


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Selienna;
    Dat ik net boos ben geworden en echt heb liggen schreeuwen van de pijn, wil niet zeggen dat ik nu niet van de zoen ga genieten!
    Ik speel net zo lief mee en duw mijn lippen wat harder op die van hem en speel wat sneller

    Cecile
    Ik neem haar meteen in mjin armen en probeer haar te sussen
    Aan haar stem is meteen te merken dat ze het nog niet wil
    'je wilt het niet hn?' vraag ik zachtjes


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Hue;
    Een beetje verbaasd over haar actie kijk ik haar aan, maar haar ogen zijn gesloten.
    Ik sluit mijn ogen ook maar weer en kus haar lief en teder.
    Mijn lippen druk ik ook wat steviger op de hare en geniet van de kus.

    april"
    'ik ben pas 17. ik vind mezelf gewoon nog te jong voor een kind. ik had gedacht rond mijn 24e moeder te worden'zeg ik zacht


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Selienna;
    Ik leg Haru zo voorzichtig mogelijk op mijn schoot neer dat zijn hoofdje goed ondersteund word en ik mijn handen gewoon bij Hue kan neer leggen
    Ik zet mijn handen qvast in zijn haren en hou hem tegen me aan, ik speel liefdevol met zijn tong en speel ook teder

    Cecile;
    'dat snap ik liefje... Heel goed... Ik wil ook best wachten, dat je er klaar voor bent en zo... Maar... wil je het weg laten halen, ja of nee??' vraag ik zacht

    Ik ga slapen schatjesss! Tot morgenxxxxxxxx(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Hue;
    Ik hou mijn armen om haar heen gesloten en streel over haar rug.
    Ik speel liefdevol en zacht met haar tong en blijf lief strelen.

    Slaap lekker schat! Tot morgen (K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)xxxxxx

    April
    'ik kan het niet weglaten halen' fluister ik


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Selienna;
    Ik laat langzaam zijn lippen los en laat mijn ogen nog even gesloten
    Heel langzaam, bang dat hij toch maar een droom was, open ik mijn ogen en zucht opgelucht als hij er nog is
    Ik sla mijn armen stevig om hem heen en knuffel hem zonder Haru pijn te doen

    Cecile
    'hoezo niet? dat moet toch mogelijk zijn?' vraag ik zachtjes en streel haar buik zacht


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    april:
    ' niet bij mij. asl ik dat doe sterf ik' zeg ik zachtjes


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Cecile;
    Ik krijg grote ogen en slik zachtjes
    'En...Wat ga je nu doen? We moeten het dus houden.. In elk geval de zwangerschap....'zeg ik zacht


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    april:
    'dan wil ik het liever houden maar ik ga geen borstvoeding geven en ik wil sws een keizersnee' zeg ik zacht


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3