• Deze topic is afgelopen! De link naar de volgende topic; http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=144328



    Deze topic is een RPG voor de RPG liefhebbers. Het gaat over anime. Je kiest een personage uit een anime, het maakt niet uit welke. Je mag ook gewoon zelf een personage verzinnen. Daar ben je gewoon vrij in. Je kunt je fantasie laten gaan!
    Er zijn wel een paar regels waar ik wel op let:

    1) Er word niet gescholden of ruzie gemaakt buiten de RPG
    Gebeurt het dat er wel gescholden of ruzie gemaakt word wat niets met de RPG te maken heeft, dan worden de personen weg gehaald uit de RPG
    2) Als er iemand van de personages overlijd, moet het wel met toestemming zijn
    Je kunt niet zomaar iemand doden zonder dat er toestemming is. Gebeurt dit wel, dan word je dat even gemeld en moet je het bericht aanpassen
    3) Je kunt niet boven natuurlijk sterk zijn
    Dat je krachten hebt, oké, dat je goed kan ontwijken, dat kan.. Maar niet met een heftig gevecht zonder kleerscheurtjes eruit komen
    4) 16+ is toegestaan
    Als een personage verkracht word, is dit wel in overleg gegaan met de eigenaar van het slachtoffer
    5) De posts die je plaatst, moeten minimaal 4 regels lang zijn
    Anders lijkt de RPG zo kort :P

    Vul in als je mee wilt doen ^^:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (mag een plaatje zijn):
    Karakter:
    Magie:
    Familie:
    Rang in de maatschappij (leraar, koning(in), etc.):
    Overige:

    Ik zal je erbij zetten als je je personages hebt opgegeven ^^
    Zeg het aub eventjes als je uit de RPG wilt en als je je naam hebt veranderd.

    Personages: Eigenaar: Rang: (op volgorde van aanmelding)
    Aprillyne Bonita105 rozenprinses
    Hue Chococookiez Misdadiger
    Cecile Aimeka Dokter
    Selienna Aimeka Misdadiger/normale burger
    Aimi Chococookiez leider van shapeshifters
    Shanluke Bonita105 Beschermer
    Yue Bonita105 Stylist bij adel
    Amaury Aimeka Elf, badguy..

    Groetjes en veel plezier met de RPG!
    Aimeka

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 22:14 ]


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Hue;
    Ik kijk verbaasd naar Selienna als ze me plots omhelst.
    Een glimlach trekt rond mijn lippen en sla mijn armen zachtjes om haar heen.
    Ik druk een kusje op haar kruin en streel zachtjes haar rug.

    Cecile
    'dat snap ik love... en ik ben dokter, dus... wil je dat ik het doe? gewoon hier thuis? dan hoef je niet in het ziekenhuis te blijven en dan krijg je wel lekker eten?' zeg ik zacht en kus haar buik liefdevol en teder

    Selienna;
    Ik geniet van Hue en heb echt heel veel spijt van toen straks
    Ik laat hel zacht los en kijk een beetje schuldig
    'het spijt me Hue... Echt heel erg' zeg ik zacht en staar naar Haru op mijn schoot


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    april:
    'ja graag love' zeg ik zachtjes


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Cecile;
    Ik leg glimlachend mijn armen om haar heen en kus haar kruin
    'duurt je zwangerschap nou korter? Omdat je een rozenprinses bent?' vraag ik zachtjes en vlecht mijn vingers in met die van haar


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Hue;
    Ik slaak een diepe zucht en schud mijn hoofd.
    'Nee.. Het is mijn schuld. Ik had niet zo bot moeten doen tegen je lieverd en ik had je nergens toe moeten dwingen' zucht ik.
    'Maar toen we dat bdsm deden... Raakte ik een beetje de controle kwijt over mijn lichaam omdat het.. gewoon leuk is eigenlijk' mompel ik en kijk haar met spijt aan.
    'Misschien is het beter als we dat maar niet meer doen.. Of in ieder geval voorlopig niet meer...'

    april:
    'nee juist langer als een mensen zwangerschap' zeg ik zachtjes


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Selienna;
    Een speelse grijns trekt over mijn lippen als ik denk aan de pijn die ik omzette in genot voor.. Hij me dwong terwijl ik even niet kon
    'maakt niet uit.. Ik vind het heerlijk als je je controle verliest... Zolang je maar wacht als ik roep; wacht verdomme...' zeg ik zacht en streel zijn wang
    'maar ander onderwerp graag? de gedachte aan bdsm maakt me al weer nat...' mompelt het blozend en streelt Haru zijn wangetje

    Cecile;
    'Dat kan ook... Hoelang denk je? Want ik moet dan maar een kamer gaan maken, als je hier blijft dan.. En anders... In jou huis/paleis...'


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    april:
    'ik denk 12 maanden' zeg ik zachtjes


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Cecile;
    'oke.. maar... je gaat weer terug naar je paleis hn?' vraag ik zacht en ietsjes verdrietig dat ik haar zal moeten missen


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Hue;
    Ik bijt even op mijn lip en knik zachtjes.
    'Is goed liefje...' Ik kus haar lip en glimlach lief.
    Ik kijk glimlachend naar Haru en kus hem zachtjes op zijn kruin

    Haru;
    Ik open langzaam mijn oogjes en kijk met fel paarse oogjes naar mama en papa.

    april:
    'ik denk het niet. daar zijn geen kamers over' fluister ik


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Selienna;
    Ik giechel zachtjes en zet Haru op mijn knieën neer
    Ik begin een beetje op en neer te gaan en kus zijn kruintje
    Ik begin zijn buikje te kietelen en geniet van de kleine man waar ik de buik van aan het op eten ben, zogenaamd dan

    Cecile
    'dus... je blijft hier? Zeker? Mijn huis is echt niet zo handig en mooi als je paleis...' zeg ik net zo zacht


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    april:
    'ja love, en ik leef liever niet zo' zeg ik zacht


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Cecile
    Ik glimlach iets en knuffel haar voorzichtig
    'ik zal het je in elk geval makkelijk maken, de baby kamer kan in het kamertje naast deze en .... Je kunt hier slapen, als je wil'


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Haru;
    Ik kijk met grote oogjes naar mama en begin vrolijk te krijsen.
    Ik lach vrolijk en krijg al snel de hik.

    Hue;
    Ik lach om de kleine Haru en op Selienna en kijkt ze verliefd aan.
    Ik hou echt ongelovelijk veel van mijn meisje en mijn kleine zoontje.