• Halloo. Morgen is mijn eerste stage-dag in een kinderopvang. Eigenlijk ben ik wel een beetje zenuwachtig, want zoveel ervaring met kinderen heb ik niet eens.
    Alle tips op gebied van kinderen en hoe je er leuk mee om kan gaan zijn welkom! (krul)

    Edit: Het ging gelukkig wel goed! Een groepje met 5 kinderen, jongste 4, oudste 10. Lieve kindjes. Heb hun nagels gelakt, en hun de mijne. :') Moet ze nog wat leren kennen, maar dan zal het wel leuk worden! Nogmaals bedankt voor jullie goede tips. (:

    [ bericht aangepast op 31 okt 2012 - 19:20 ]


    You are beautiful, you are love.

    Omnivium schreef:
    Het ging gelukkig wel goed! Een groepje met 5 kinderen, jongste 4, oudste 10. Lieve kindjes. Heb hun nagels gelakt, en hun de mijne. :') Moet ze nog wat leren kennen, maar dan zal het wel leuk worden! Nogmaals bedankt voor jullie goede tips. (:


    Haha, dat is leuk zeg
    Kindjes die je nagels lakken (:

    Lyon schreef:
    (...)

    Haha, dat is leuk zeg
    Kindjes die je nagels lakken (:


    Zeker leuk. ^^ Voor de nagellak zijn we eerst naar de etos gelopen. (: Kom je terug met een heleboel nagellak + nagellak-remover + lipgloss + nagelplakkertjes. :')


    You are beautiful, you are love.

    Dat is ook saai voor diegene van 10 jaar, zit je dan met 4 ukkies ._.


    -

    Balance schreef:
    Dat is ook saai voor diegene van 10 jaar, zit je dan met 4 ukkies ._.


    Nee hoor, één is 4, de rest is rond 8 jaar en zij is 10. En haar zusje is ook een van de achtjarigen. Al zie je wel duidelijke verschillen, bijvoorbeeld dat ze al minder zin heeft in knutselen enzo.
    Die van 4 is als enige een jongetje, da's pas zielig, haha. xd


    You are beautiful, you are love.