• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    WillNotLearn schreef:
    Nathan
    'Hmm.. Wie weet, maar in dat geval doe ik het ook als jij het niet verwacht' Zeg ik met een grijns, 'Hmm.. Ik kom er nog wel achter waar jij bang voor bent, je kan ik ieder geval niet tegen kietelen.'


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik voel me een beetje aan de zij lijn staan maar ik glimlach wel. Door mij hebben deze kindjes nog een moeder. Zo zie ik het alleen niet. Van binnen voelt dat niet zo. En dan ook nog het gevoel alsof Jake teleurgesteld in me is. Maar ik ben toch wel blij nu ik die kindjes zo zie en raak vertederd als ik Jake met Tyler in zijn armen zie.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sky
    'Daar kom je niet achter,' zeg ik dan met een lachje. Daar komt niemand achter. Nathan niet, Daniël niet, niemand niet. Dan voel ik weer een pijn opkomen in mijn buik maar ik negeer het gewoon. Het is gewoon iets grieperigs.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nathan
    'We zullen zien' Andwoorde ik waarna ik naar bed liep om daar mijn mobiel weg te halen, 'Ik laat jullie wel weer alleen' Voegde ik er aan toe en liep naar de deur om voordat ik die achter me dicht deed 'Dag kleine' Er aan toe te voegen, luid genoeg zodat ze het kon verstaan.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky
    Nathan gaat weg en ik hoor dan nog net hoe hij dag kleine zegt. 'Nathan! Ik ben niet kl-' en op dat punt komt er weer een steek en gaan mijn handen automatisch naar mijn buik als in een reflex. Het is nu maar beter dat Nathan weg is.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    DreamWishes schreef:
    (...)

    Aurora Chloé Gwendoll
    'Ik ga het wel eens proberen.' zeg ik dan en grijns en luister dan verder naar wat ze zegt en drink terwijl aan mijn cola. 'Hoezo denk je dat, zo mooi ben ik niet.; zeg ik dan en kijk haar aan en grijns even. 'En kijk eens naar jezelf.' zeg ik dan en grijns weer. 'En het zal je zeker wel lukken, ik help je wel.' zeg ik dan en knipoog even en grinnik dan. 'Dat klinkt echt triets, zelf de moed opgeven om een date te krijgen, maar wel anderen helpen.' zeg ik dan en lach even.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ben d'r weer! ;P]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Daniël
    'Gaat het?' Vraag ik als ik haar handen naar haar buik zie gaan, ik had de helft van het gesprek geluisterd en daarna naar de badkamer toegelopen om wat water te halen en loop nu naar haar toe.


    Don't be like the rest of them, darling

    [En ik ga, even mijn leven op orde brengen. Ik haat gefrustreerd zijn. Dan heb ik altijd het gevoel dat ik moet janken. En dan moet ik nu ook nog gaan fietsen. Fuck my life.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Awwhh.. I'm here for you Jaimes If you need me <3}


    Don't be like the rest of them, darling


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik keek op mijn horloge. Hmm, 22 uur, nu zou er toch niemand meer op het kerkhof zijn?
    Ik ging weer rechtop zitten en zorgde dat ik heel de tijd Mayra haar hoofdje goed ondersteunde. Ik keek naar Leslie en stond op.
    "Hier, wil jij haar even vasthouden?" vroeg ik zacht.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky
    'Grwoon die pijn in mijn buik, meer niet,' mompel ik dan. En ik ga voorzichtig op Daniel's bed zitten.

    Les
    Axton staat op en kijkt mij dan aan. Hij vraagt zacht of ik Mayra vast wil houden en ik knik dan. 'Ik ga er wel bij zitten,' zeg ik dan. En ik ga zitten op Sky's bed en neem de houding aan zodat ik Mayra kan ontvangen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël
    'Mischien moet je wat eten, drinken. Of slapen' Opperde ik en kijk hoe ze bijna te voorzichtig op mijn bed gaat zitten. Ik wilde niet dat ze pijn had, maar ik wist niet wat de oorzaak was.


    Don't be like the rest of them, darling

    Katherine "Katharina" Juliëtte Victoria Laurence
    Ik zucht. 'Graag gedaan en doei.' mompel ik dan nog als ze al snel weg zijn, dat was een kort gesprek. Ik bedoelde er eigenlijk niks mee, ik probeerde alleen maar vriendelijk te zijn, maar blijkbaar werd dat niet bepaald geapprecieerd. De jongen was nog wel aardig en had manieren. Ik zucht even en glimlach dan toch weer en sta op en gooi de resten van mijn eren weg en ga dan weer zitten en staar wat verveeld voor me uit, geen zin om weer terug te gaan naar mijn kamer.

    [Iemand nu Katharina meeten?]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp