• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Ik werd gegijzeld het laatste uur door twee vriendinnen, aangezien ik uit was en hun nog een uur moesten hadden ze besloten dat ik met hun meeging naar de les XD}


    Don't be like the rest of them, darling


    Nathan
    'Agh, ik moet oudgenoeg zijn om zonder mijn kleine broertje te kunnen toch?' Vraag ik met een grijns, hij was jonger dan mij.. Geen idee hoeveel minuten of seconden.


    Don't be like the rest of them, darling

    jaimyhoi schreef:
    La Hay

    'Ik heb gewoon allemaal lijstjes gemaakt voor verschillende dingen,' geef ik dan toe met een glimlach. Het is mijn ding, lijstjes maken van dingen. Zo houd ik mijn gedachten geordend. 'Dingen die ik leuk vind, dingen die ik haat, plaatsen waar ik gewoond heb, favoriete liedjes, favoriete snoep, allerlei dingen. Dus zo onthoud ik ook waar ik geweest ben.' Ik neem weer een slokje van mijn cola en kijk dan het cafeetje weer eens door. Het is wel een gezellig cafeetje en het is ook druk. Misschien dat ik zo wel een cappucinno neem ofzo. Om wat warmer te worden. 'En waarom heb je de hoop voor een date opgegeven? Ik wed dat je er niet eens echt naar gezorgd heb.' Een lachje zit op mijn lippen.


    Aurora Chloé Gwendoll
    'Misschien moet ik dat ook maar end gaan doen die lijstjes.' zeg ik dan bedenkelijk en grinnik dan even, het is een slim idee, zo vergeet je niks. Dan vraagt ze waarom ik de hoop voor een date opgegeven en dat ik waarschijnlijk niet eens gezocht heb, wat ook waar is. 'Euuuhhmmm. Ik weet niet.' mompel ik dan en haal mijn schouders op. 'Wie wil er dan met mij gaan.' zeg ik dan zuchtend,. 'Waarschijnlijk toch niemand, dus waarom zou ik het proberen. Dat i alleen maar verspilde moeite.' zeg ik dan en sla mijn ogen even neer.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik ga mezelf dwingen om nu eerst drie hoofdstukken eco te maken dus misschien dat ik slap ben en je dadelijk een reactie heb. Maar anders dan duurt dat nog wel even xd_]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sky Leslie White
    'Voor sommige dingen ben je nooit oud genoeg,' zeg ik met een knipoogje. En ik kijk even nathan aan. Een lachje zit op mijn gezicht. 'Je bent namelijk ook nog niet oud genoeg om niet meer bang te zijn voor muizen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {XD Niet gelukt Jaimes?}

    Nathan
    'Hmm.. En waar ben jij bang voor dan?' Vraag ik haar en negeerde wat ze zei, muizen.. Waren gewoon muizen en de meeste daarvan waren eng.


    Don't be like the rest of them, darling

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik denk na. Ik ben niet zo goed in namen bedenken. 'Tyler, Carter, Chaz, Cody, ...' som ik op 'Ik ben niet echt goed in kiezen.' zeg ik met een glimlachje en kijk naar hij drinkt. Soms bijt hij maar als hij niet drinkt dan doen mijn borsten pijn van het te veel aan melk.

    Axton
    "Wat dacht je van Tyler Isaac Crawford?" vroeg ik toen, terwijl ik naar Mayra in mijn armen keek. Ik streelde met mijn vinger over haar kleine armpje, tot aan haar handje. Ik glimlachte klein toen ze mijn vinger met haar hele handje vastgreep.
    "Isaac afgeleid van Isabel... mijn moeder." mompelde ik zacht, zonder mijn ogen van Mayra af te wenden, omdat ze nu licht vochtig werden... opnieuw.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    'Is goed.' zeg ik zachtjes en kijk hem even bezorgt aan. 'Misschien moet je maar 2 bedjes laten verschijnen anders kan ik je niet knuffelen.' zeg ik kleintjes glimlachend. Ik bedek mijn borst weer en Tyler knort even uit tevredenheid.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    5HELLEY schreef:
    Vans.
    "Dave Dallas," antwoordde ze. Hij was een laatstejaars, net als Vans en was kapitein van het rugbyteam. Ze was met hem naar het Herfstbal geweest en de blikken die hij haar schonk op school gaven haar een voorgevoel dat hij haar wel zou willen vragen. En daarbij, hij was knap, maar dat ging Vans Sam niet vertellen.


    kindness is never a burden.

    Samuel
    Hm. Ik kende hem wel, knap volgens de meisjes maar niet zo goed in schoolvakken behalve sport. Ik mompel even wat en zucht. 'Oke.' zeg ik dan gewoon en doe alsof ik me op de weg concentreer.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Vans.
    Vans rolde met haar ogen. Hij was jaloers. Door de nonchalante houding wist ze het zeker. Vans vroeg zich af met wie hij ging. Vast een beeldschone vrouw van zijn eigen leeftijd. Vans wist bijna zeker dat dit hele gedoe een scheur in hun relatie zou maken. Maar daar wilde ze niet aan denken. "En jij?"


    kindness is never a burden.

    Axton
    Ik liet 1 extra groot bedje verschijnen. Ik vond het gewoon fijner om ze bij elkaar te houden. Ze zouden ons later misschien dankbaar zijn om die band...
    Ik stond soepel op en legde Mayra al neer. Toen liep ik weer naar Alexi om Tyler over te nemen en hem dan naast Mayra in het bedje te leggen.
    Ik legde voorzichtig een dekentje over hen heen, bleef nog even kijken, alsof ik bang was dat er iets zou gebeuren als ik hen niet kon zien, maar liep toen toch weg. Terug bij Alexi ging ik op het bed zitten en wreef wat plukjes haar uit haar gezicht.
    "Wil je douchen? Of meteen gewoon slapen?" vroeg ik dan.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    'Douchen maar ik heb wel een probleempje.' zeg ik zachtjes en bijt op mijn lip. 'Ik kan nog niet op mijn benen staan door dat mijn spieren uitgeput zijn.' zeg ik nog steeds op een zachte toon.

    Samuel
    'Met Abbigail.' zeg ik zachtjes. Abbi, mijn beste vriendin, zij zou me wel willen vergezellen als ik het lief vraag. Ze houd van feestjes. Of Lucy maar ik heb geen zin om met mijn nicht te gaan dan word het te serieus.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Eten, Brb :3}


    Don't be like the rest of them, darling

    Vans.
    Vans knikte. Ze deed enkel zijn nonchalante houding na. Na een tijdje kwamen ze in het shoppingcentrum waar ze eerder al geweest waren. Vans stapte uit en wachtte tot Sam ook uitgestapt was. Toen nam ze zijn hand vast. "Dit veranderd niks, toch?" vroeg ze.


    kindness is never a burden.