• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik kijk hem na de kus even aan en zucht zachtjes. 'Ik moet Les straks nog bedanken, door haar heb ik het overleefd.' zeg ik en ga even met mijn vinger langs zijn lippen.

    Axton
    "Ja." mompelde ik zacht en zuchtte.
    Zonder Leslie had ze het niet overleefd. Natuurlijk, ik was helemaal verstijfd, op die manier kon ik haar onmogelijk helpen. Waarom was ik zo stom? Zou ik haar echt gewoon hebben laten sterven?


    “To live will be an awfully big adventure.”

    jaimyhoi schreef:
    [Ik heb Livia voor je? Kan alleen niet vaak reageren]


    [Iedereen is goed. ;P En wil je ook reageren met Hayden?]

    [En Katharina zit in de Kantine. ;D]

    [ bericht aangepast op 31 okt 2012 - 19:28 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Alexi
    Ik kijk hem bezorgt aan. 'Je weet dat je je niet rot moet voelen he? Er zijn zoveel jongens die flauwvallen of zo tijdens de geboorte van hun kind en jij was er bij het belangrijkste gedeelte weer bij. Dat is wat telt.' zeg ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    Sky
    'Ik ben slim dus ik vertel mijn angsten niet,' zeg ik met een lachje. Om zwanger te zijn, dat is nu mijn grootste angst. 'Dan mag ik klein zijn, volgens vele, dat betekent niet dat ik dom ben.'


    Nathan
    'Hmm.. We zullen zien hoe slim je bent' Zeg ik met een grijns, 'En om je er aan te herinneren: Ik heb mijn angst niet vertelt dat deed Daniël voor me' Voeg ik er aan toen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Axton
    "Ja, maar zelf wanneer ik weer wakker was, deed ik bijna niets!" mompelde ik.
    Ik voelde me wel degelijk kut. Heel erg rot. Ik had beloofd haar altijd te beschermen. En dan wanneer het erop aankomt, doe ik niets.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    LostMagic schreef:
    Samuel
    Ik knik even glimlachend en mijn gezicht betrekt even. 'Die Dave zal hem vast ook mooi vinden.' zeg ik zachtjes. Ik moest het er gewoon bij zeggen.

    Jake
    'Ik ook.' zeg ik en pak haar hand vast 'Laten we eten zoeken.' Ik glimlach even en trek haar mee de kamer uit zachtjes, naar de kantine. 'Hm wat zou er zijn? Spaghetti? Pizza?' Ik ben hyper en ik heb geen idee waarom.


    Leslie Day
    Hij pakt mijn hand vast en we gaan op weg naar de kantine. Jake is hyper en ik lach zachtjes. 'Ik hoop dat er gewoon íets van eten is,' zeg ik glimlachend. Ik doe de deur open naar de kantine en loop dan richting het eten. 'Nou Jake, hopelijk ben je blij. Ze hebben het beiden. Spaghetti en pizza.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    DreamWishes schreef:
    (...)

    [Iedereen is goed. ;P En wil je ook reageren met Hayden?]

    [En Katharina zit in de Kantine. ;D]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Alexi
    'Je deed wel iets, je leidde me af van de pijn.' zeg ik lief en strijk over zijn wang. 'En ik ben je heel dankbaar ervoor en nu help je me met douchen en de kinderen.' zeg ik glimlachend.

    Jake
    Ik loop naar de pizza en pak er een stuk van. 'Hm pizza.' grinnik ik en pak een flesje cola. 'Wat wil jij nog?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik zuchtte en veranderde toen van onderwerp. "Hmm, maar inzepen zal misschien wat moeilijker gaan. Je kan het zelf doen, terwijl ik je vasthoud... Want je vasthouden en inzepen tegelijk... zal moeilijk gaan."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [even eten]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    DreamWishes schreef:
    (...)

    Aurora Chloé Gwendoll
    'Misschien moet ik dat ook maar end gaan doen die lijstjes.' zeg ik dan bedenkelijk en grinnik dan even, het is een slim idee, zo vergeet je niks. Dan vraagt ze waarom ik de hoop voor een date opgegeven en dat ik waarschijnlijk niet eens gezocht heb, wat ook waar is. 'Euuuhhmmm. Ik weet niet.' mompel ik dan en haal mijn schouders op. 'Wie wil er dan met mij gaan.' zeg ik dan zuchtend,. 'Waarschijnlijk toch niemand, dus waarom zou ik het proberen. Dat i alleen maar verspilde moeite.' zeg ik dan en sla mijn ogen even neer.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Alexi
    'Ik pak de zeep wel.' zeg ik en pak de zeep. Voorzichtig zeep ik me in en zeep dan zijn bovenlijf in. 'Het word een gezellige kerst.' zeg ik met een glimlachje. 'Samen met mijn 3 schatten.' ik grinnik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lay Hay
    'Ach, het helpt niet voor iedereen, die lijstjes, maar voor mij in iedergeval wel en misschien dus ook wel voor jou.' Ik drink weer wat van mijn cola en wacht op Aurora's antwoord. Dan zegt ze dat ze het niet weet en ik knik. 'Ik denk dat redelijk wat jongens met jou willen gaan,' zeg ik dan. 'Je bent een mooi meisje hoor.' Ik kijk haar glimlachend aan. Misschien dat ik iemand voor haar kan regelen, dat moet toch wel lukken? Ze heeft haar ogen neergeslagen en ik grinnik zachtjes. 'Kom op, ik ben net nieuw op school en ken alleen Nick qua jongens en zelfs ik heb de moed nog niet opgegeven terwijl de tijd dringt! Dan moet er voor jou zeker iemand zijn.'

    Leslie Day
    'Ik wil wel wat spaghetti,' zeg ik glimlachend en pak een bord en schep daar spaghetti op. Ik pak wat fruitsap en loop langs Jake en druk een kusje op zijn wang en loop dan verder richting een tafel. Er zit een ander meisje aan die ik vaag herken maar waarvan ik de naam niet ken. 'Hoi, erg als wij erbij komen zitten?' vraag ik glimlachend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Les is een demon is het niet.. Oei. Katharina een engel. XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ze heeft het gewoon niet gelijk door :3 misschien Jake wel ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.