• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake S.
    Ik volg Les naar de tafel en wacht tot het meisje iets zegt. Ik kijk even naar haar en sis bijna. Een engel. 'Les laten we ergens anders zitten.' zeg ik een beetje verstijfd.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Alexi
    'Ik pak de zeep wel.' zeg ik en pak de zeep. Voorzichtig zeep ik me in en zeep dan zijn bovenlijf in. 'Het word een gezellige kerst.' zeg ik met een glimlachje. 'Samen met mijn 3 schatten.' ik grinnik zachtjes.

    Axton
    Ik glimlachte. "Ik hou van je." fluisterde ik zacht en drukte mijn lippen op de hare.
    Het water spoelde de zeep van ons lichaam en ik trok me even terug om haar glimlachend aan te kijken.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    jaimyhoi schreef:
    Lay Hay
    'Ach, het helpt niet voor iedereen, die lijstjes, maar voor mij in iedergeval wel en misschien dus ook wel voor jou.' Ik drink weer wat van mijn cola en wacht op Aurora's antwoord. Dan zegt ze dat ze het niet weet en ik knik. 'Ik denk dat redelijk wat jongens met jou willen gaan,' zeg ik dan. 'Je bent een mooi meisje hoor.' Ik kijk haar glimlachend aan. Misschien dat ik iemand voor haar kan regelen, dat moet toch wel lukken? Ze heeft haar ogen neergeslagen en ik grinnik zachtjes. 'Kom op, ik ben net nieuw op school en ken alleen Nick qua jongens en zelfs ik heb de moed nog niet opgegeven terwijl de tijd dringt! Dan moet er voor jou zeker iemand zijn.'

    Leslie Day
    'Ik wil wel wat spaghetti,' zeg ik glimlachend en pak een bord en schep daar spaghetti op. Ik pak wat fruitsap en loop langs Jake en druk een kusje op zijn wang en loop dan verder richting een tafel. Er zit een ander meisje aan die ik vaag herken maar waarvan ik de naam niet ken. 'Hoi, erg als wij erbij komen zitten?' vraag ik glimlachend.


    Aurora Chloé Gwendoll
    'Ik ga het wel eens proberen.' zeg ik dan en grijns en luister dan verder naar wat ze zegt en drink terwijl aan mijn cola. 'Hoezo denk je dat, zo mooi ben ik niet.; zeg ik dan en kijk haar aan en grijns even. 'En kijk eens naar jezelf.' zeg ik dan en grijns weer. 'En het zal je zeker wel lukken, ik help je wel.' zeg ik dan en knipoog even en grinnik dan. 'Dat klinkt echt triets, zelf de moed opgeven om een date te krijgen, maar wel anderen helpen.' zeg ik dan en lach even.

    Katherine "Katharina" Juliëtte Victoria Laurence
    Ik kijk op als er mensen aankomen en glimlach even vriendelijk. 'Tuurlijk.' zeg ik dan en neem weer een hap van mijn eten. 'Katherine trouwens.' zeg ik dan. Ik stel me altijd voor als Katherine tegenwoordig, dat is meer dan van deze tijd. Vroeger was het altijd Katharina, zelf gebruik ook ook liever die naam, mijn familie en oude vrienden gebruiken die naam dan ook nog steeds. Ik kijk de twee dan weer even aan en dan dringt me iets door, een eeuwen oud instinct, demonen en mijn gezicht betrekt even en ik kijk naar de jongen die zegt dat ze beter ergens anders kunnen gaan zitten. 'Och, nee kom er toch bij zitten.' zeg ik dan en grijns even naar hem.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2012 - 20:26 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Alexi
    'Ik ook van jou.' zeg ik glimlachend en zucht even als ik gehuil hoor. Juist ik had Mayra nog geen drinken gegeven. 'Ze heeft dorst denk ik.' zeg ik en voel me schuldig voor de mensen in de kamer ernaast. Elke dag gehuil nu.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake zegt dan dat we ergens anders gaan zitten en ik kijk even vragend naar hem en volg zijn blik richting het meisje. Ik merk het nu gelijk, ze is een engel. Dat ik dat niet gelijk door heb gehad! 'Ja, dat is inderdaad een goed plan.' Ik heb niets tegen mensen, niets tegen demonen, maar wel tegen engelen. Maar ze zegt dan ineens allemaal dingen zoals haar naam en dan pas heeft ze door dat we demonen zijn. Ze zegt dat we erbij kunnen zitten.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2012 - 20:29 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik neem haar even op en laat me dan toch op een stoel zakken. Laten we maar eens vriendelijk doen. Ik trek Les zachtjes aan haar hand naast me en val dan aan op mijn pizza.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake gaat tot mijn verbazing zitten en trekt me dan zachtjes aan mijn hand naast zich. Ik zit nu naast hem en kijk naar het meisje dat Katherine heet. 'Dank je dat we erbij mogen zitten,' zeg ik met licht samengeknepen ogen. Ze zal ons sowieso niet aanvallen zolang we met allemaal mensen erbij zijn. Ik neem dan een hap van mijn spaghetti en richt me even op Jake. 'Na het eten langs Alexi en Axton?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Katherine "Katharina" Juliëtte Victoria Laurence
    Ik glimlach even als ze gaan zitten. 'Het zou me wel zo gepast zijn dat ik jullie namen ook mag weten, aangezien ik me net ook heb voorgesteld.' zeg ik dan toch nog steeds met een vriendelijke glimlach op mijn gezicht, de oude manieren blijven altijd in me, ondanks ze demonen zijn. En neem dan weer een hap van mijn eten.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Jake S.
    'Jake en dit is mijn vriendin Leslie, sorry dat we zo ongemanierd waren ons niet voor te stellen maar het was een beetje hectisch. Een vriendin van ons is een paar uur geleden bevallen.' zeg ik beleefd. Zelfs Demonen hebben manieren 'En is goed Les.' zeg ik dan en kijk haar even aan.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2012 - 20:41 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake is beleefd tegen haar dus pas ik me daaraan aan. Ik doe ook beleefd, maar ik vertrouw haar nog steeds niet. 'Zoals hij dus al zegt, ik ben Leslie. En ik heb honger.' En ik ga verder eten en knik als Jake zegt dat het goed is. 'Dan kunnen wij kijken hoe wij het in de nabije toekomst gaan krijgen,' zeg ik met een knipoogje tegen hem. En ook als teken dat ik er niet zo lang mee wil wachten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    Alexi
    'Ik ook van jou.' zeg ik glimlachend en zucht even als ik gehuil hoor. Juist ik had Mayra nog geen drinken gegeven. 'Ze heeft dorst denk ik.' zeg ik en voel me schuldig voor de mensen in de kamer ernaast. Elke dag gehuil nu.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake S.
    Ik glimlach en druk een kusje op haar wang. Ik eet weer verder van mijn pizza en pak onder tafel Leslie's hand vast en verstrengel onze vingers dan. 'Zit je hier al lang op school?' vraag ik haar dan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Alexi
    'Ik ook van jou.' zeg ik glimlachend en zucht even als ik gehuil hoor. Juist ik had Mayra nog geen drinken gegeven. 'Ze heeft dorst denk ik.' zeg ik en voel me schuldig voor de mensen in de kamer ernaast. Elke dag gehuil nu.

    Axton
    Ik glimlachte en knikte.
    "Kom, dan lossen we dat even op."
    Ik stapte met haar onder de douche vandaan, liet ons opdrogen met mijn krachten en liep weer de kamer binnen. Daar legde ik haar op het bed. Ik nam eerst een pyjama uit de kast, gooide die op haar bed en liep toen naar Mayra.
    Heel voorzichtig nam ik haar op en liep toen met haar naar Alexi. Ik bleef nog even staan, tot ze klaar was om haar over te nemen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Katherine "Katharina" Juliëtte Victoria Laurence
    Ik luister naar hun gesprek en knik even als de jongen zich voorsteld en ook meteen het meisje en wat ik dan daarna hoor verslik ik even in mijn eten en kijk ze dan aan. 'Iemand is hier zonet bevallen en jullie willen nu ook een kind?' vraag ik dan ongelovig. 'Hoe oud zijn jullie?' vraag ik dan. 'En dan bedoel ik niet hoe jullie er uit zien.' zeg ik dan. Een kind, serieus. Wacht dan teminste dat je niet meer op school zit. Dan vraagt de jongen of ik hier al lang op school zit en haal even mijn schouders op. 'Zo'n twee maanden.' mompel ik dan nog steeds ongelovig over wat ik net gehoord heb.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2012 - 20:54 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Alexi
    Ik kleed me om en maak mijn borst weer vrij. Ik pak Mayra van hem over en leg haar zo dat ze makkelijk met haar mondje bij mijn tepel kan. Ik glimlach zachtjes en kijk naar Axton. 'Slaapt Tyler?' vraag ik hem zachtjes. Door Leslie haar energie voel ik me zelf niet echt moe.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'