• Als je een 53 van de 60 punten krijgt op een geschiedenis verslag dat je bijna helemaal alleen hebt moeten typen omdat je zak van een partner voor de ene opdracht helemaal niets had gedaan en bij de andere plagiaat had gepleegd. Yay! :'D

    Hij mag nu lekker nog in zijn eentje wat extra opdrachten gaan maken, haha. Ik ben normaal geen wraakzuchtig persoon, maar ik hoop dat hij zich er nu net zo dood aan ergert als ik me aan hem heb geërgerd. En hij is ook nog eens niet zo goed in geschiedenis, dus hopelijk waarschijnlijk haalt hij nu een rotcijfer. *O*

    Hebben jullie vandaag nog leuk nieuws gekregen? ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ga met Carnaval naar Parijs en met Kerstmis naar Londen


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    In het begin niet. Ik had net nieuwe schoenen ging de binnenkant kapot D:. En de buitenkant raakte erg snel beschadigd. Het waren wel leuke schoenen. Kastanje bruin met een 8 cm slee hak -iets te hoog-. Gelukkig heb ik ze kunnen ruilen voor hele leuke laarzen zonder hakjes eronder :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik heb tot nu toe allemaal voldoendes voor mijn proefwerkweek \\(^.^)//
    Ik ben trouwens blij voor je ^^
    Ik weet hoe het voelt als je "projectpartner" geen reet uitvoert ^^


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Eenhoornpoep schreef:
    Ik ga met Carnaval naar Parijs en met Kerstmis naar Londen


    Londen, ik ben jaloers! ^^


    Daemon schreef:
    In het begin niet. Ik had net nieuwe schoenen ging de binnenkant kapot D:. En de buitenkant raakte erg snel beschadigd. Het waren wel leuke schoenen. Kastanje bruin met een 8 cm slee hak -iets te hoog-. Gelukkig heb ik ze kunnen ruilen voor hele leuke laarzen zonder hakjes eronder :3


    Ah, dat had ik laatst ook nog met een paar schoenen. Wel fijn dat je ze nog kon ruilen. (:


    Montmartre schreef:
    Ik heb tot nu toe allemaal voldoendes voor mijn proefwerkweek \\(^.^)//
    Ik ben trouwens blij voor je ^^
    Ik weet hoe het voelt als je "projectpartner" geen reet uitvoert ^^


    Goedzo!


    En ja, dat is inderdaad erg rot. Maar ik heb -een soort van- wraak, en bovendien heb ik nu lekker desondanks een goed cijfer gehaald, dus hij mag nu maar willen dat hij toch met me samengewerkt had. Puh. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dat gevoel wanneer je iets aan/uit kan zetten met je teen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Eenhoornpoep schreef:
    Dat gevoel wanneer je iets aan/uit kan zetten met je teen.


    Awesome! x')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ja. Ik mag mijn droom waarschijnlijk opgeven


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Da's super fijn! ;D
    Ummm... Ik heb eigenlijk geen belangrijk/goed nieuws gekregen vandaag :/


    Caution first, always.

    Een 5 voor de shuttle run test. ^^
    Klinkt misschien raar, maar ik ben er echt blij mee. ;p


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Ik heb mijn rapport gekregen en die was best wel goed(:


    waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

    Bulsara schreef:
    Ja. Ik mag mijn droom waarschijnlijk opgeven


    Huh, dat klinkt niet erg leuk. D:



    Simm schreef:
    Da's super fijn! ;D
    Ummm... Ik heb eigenlijk geen belangrijk/goed nieuws gekregen vandaag :/


    Maar ook geen slecht nieuws? Dan is dat in ieder geval fijn. ^^



    Insidiae schreef:
    Een 5 voor de shuttle run test. ^^
    Klinkt misschien raar, maar ik ben er echt blij mee. ;p


    Haha, daar zou ik ook blij mee zijn. *O*



    Damare schreef:
    Ik heb mijn rapport gekregen en die was best wel goed(:


    [ bericht aangepast op 31 okt 2012 - 19:40 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wraak is zoet! *O* Net als mijn brownie. :9~ Ik ben absoluut geen held in de keuken en meestal resulteren mijn pogingen tot bakken in rare creaties die net zo goed uit Mordor hadden kunnen komen, maar deze brownie is nog best wel goed gelukt. :Y)

    EDIT; in dit geval zou 'karma' een beter woord zijn geweest, maar wraak klinkt leuker. :')

    [ bericht aangepast op 31 okt 2012 - 19:43 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ah chill! Dat je wraak zoet moge zijn. :')

    Momenteel ben ik depressief want ik ben echt echt echt héél slecht in Duits en Latijn en ik heb morgen proefwerken Latijn, Duits en wiskunde. Jippieeee, want ik ben ook al zo'n held in wiskunde. Kuch.


    life is awesome

    Wiarda schreef:
    Wraak is zoet! *O* Net als mijn brownie. :9~ Ik ben absoluut geen held in de keuken en meestal resulteren mijn pogingen tot bakken in rare creaties die net zo goed uit Mordor hadden kunnen komen, maar deze brownie is nog best wel goed gelukt. :Y)


    Oh, nou heb ik nog meer zin in brownies. Ik heb net al het filmpje van AmazingPhil over Halloween Graveyard Brownies gekeken, en nu kom jij hiermee. Ik kom jouw brownie stelen! :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Mijn parnet doet ook geen reet
    Jammer dat het voor ons eindexamen is en ik dat vak nu voor het eerst heb
    Maar ik mag het alleen doen!
    En heel de klas staat achter mij
    Dat geeft echt een goed gevoel, ik heb echt het gevoel dat ik ben geaccepteerd in de klas.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one