• Als je een 53 van de 60 punten krijgt op een geschiedenis verslag dat je bijna helemaal alleen hebt moeten typen omdat je zak van een partner voor de ene opdracht helemaal niets had gedaan en bij de andere plagiaat had gepleegd. Yay! :'D

    Hij mag nu lekker nog in zijn eentje wat extra opdrachten gaan maken, haha. Ik ben normaal geen wraakzuchtig persoon, maar ik hoop dat hij zich er nu net zo dood aan ergert als ik me aan hem heb geërgerd. En hij is ook nog eens niet zo goed in geschiedenis, dus hopelijk waarschijnlijk haalt hij nu een rotcijfer. *O*

    Hebben jullie vandaag nog leuk nieuws gekregen? ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb een 7,2 voor Frans, ik heb twee weken geleerd voor het so, maar het was het waard.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik mag naar het One Direction concert :'D
    Maar verder ben ik depressief, ik verwacht namelijk een één voor Frans, aangezien ik morgen een presentatie moet houden :')


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Ik heb een 10 voor Grieks *O*
    Verder ben ik ziek, dus is er weinig aan de hand :')

    [ bericht aangepast op 31 okt 2012 - 21:32 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    PercyWood schreef:
    Ik ben blij omdat ik nog maar twee proefwerken moet doen verspreid over twee dagen :3
    Ik heb gister en vandaag allebei de dagen drie proefwerken per dag gehad (mag officieel niet, maar vandaag had ik het zo ingepland omdat ik voor één toets toch niet hoefde te leren en ik Duits mondeling toch een keer moest doen).
    En ik heb een 5.1 voor KCV. Klinkt niet heel goed, maar ik heb wel mooi een hele maand uitleg gemist, dus ik vind het netjes.

    PercyWood schreef:
    Ik heb zojuist trouwens ook mijn Kunst Theorie cijfer gespot.
    Vorig jaar begon ik met een 3.8 :Y)
    Dit jaar begin ik met een 6.2 (yeah)


    Yay, gefeliciteerd! (bloos)



    Cavallo schreef:
    Goedzoo! ;D
    En nee, alleen maar slecht nieuws hier :W


    Aw, dat is vervelend. Ik heb geen idee wat er aan de hand is, maar ik hoop dat het binnenkort allemaal weer wat positiever wordt. (no_chears)



    Wiarda schreef:
    (...)

    Don't you dare. D:

    Ik wilde zeggen dat het me speet dat ik zo offtopic ga, maar eigenlijk is dat helemaal niet waar. :W


    Het zou wel verrassend zijn, iets wat mijn fanfiction vaak een beetje lijkt te missen in het grote plot. :Y)
    Maar die 'verrassing' zou het Perciver einde waar ik al meer dan een half jaar naartoe werk een beetje lastig maken (oe, ghost!Perciver AU x') ), dus ik denk niet dat ik Percy, Oliver, jou of mezelf dat aan zal doen. Man, ik moet echt een keer iets schrijven dat niet onherroepelijk voorbestemd is tot fluff. ><



    Adesso schreef:
    Nog niet. :') Ik hoop echt dat ik morgen een voldoende haal voor m'n economie toets, dat zou dan de eerste worden.


    Succes! ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Succes! ^^


    Thanks. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Coldblooded schreef:
    Goed nieuws... hmmm.

    Nou, er werd gezegd dat je niet door mag naar het tweede leerjaar als je onvoldoende staat voor biologie. Ik zuig in biologie, maar blijkbaar valt dat hartstikke mee.
    Dus dat was wel goed nieuws. En ik krijg geen problemen nu mijn laptop in reparatie is en ik dus mijn verslag over cellen en weefsels niet in kan leveren omdat ik het niet op mijn USB-sticky had gezet. Ook wel goed nieuws...


    Altijd naar de positieve kant kijken. :'D



    Kidagakash schreef:
    Ik heb een 7,2 voor Frans, ik heb twee weken geleerd voor het so, maar het was het waard.


    Goedzo! (:



    Scuttle schreef:
    Ik mag naar het One Direction concert :'D
    Maar verder ben ik depressief, ik verwacht namelijk een één voor Frans, aangezien ik morgen een presentatie moet houden :')


    In mijn ervaring is een één halen op een presentatie vrijwel onmogelijk, tenzij je je mond helemaal niet opendoet of in het Spaans in plaats van Frans begint te praten. Het komt vast wel goed. ^^



    Treelo schreef:
    Ik heb een 10 voor Grieks *O*
    Verder ben ik ziek, dus is er weinig aan de hand :')


    Gaaf! En dat is wat minder - beterschap. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Gaaf! En dat is wat minder - beterschap. (:


    Mwah, dan een drie haha, ik kan Frans gewoon niet uitspreken, vraag me nog steeds af waarom ik niet voor Duits ben gegaan.. Oja, omdat ik Duits haat, aangezien iedereen in Duitsland praat alsof ze overal en altijd boos zijn. :'D


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Square schreef:
    Het zou wel verrassend zijn, iets wat mijn fanfiction vaak een beetje lijkt te missen in het grote plot. :Y)
    Maar die 'verrassing' zou het Perciver einde waar ik al meer dan een half jaar naartoe werk een beetje lastig maken (oe, ghost!Perciver AU x') ), dus ik denk niet dat ik Percy, Oliver, jou of mezelf dat aan zal doen. Man, ik moet echt een keer iets schrijven dat niet onherroepelijk voorbestemd is tot fluff. ><


    Pfft, niet zo bescheiden. Verrassingen genoeg in jouw fanficties. Mylintis was laatst nog zo attent om het er even in te wrijven dat zij een jaar/anderhalf jaar geleden als eerste het grote plot van The Potters had geraden, iets waar ik maar niet mijn vinger op kon leggen. Ze is er nog steeds ontzettend trots op. x) Maar goed, even back to the point; het is niet nodig om pijnlijke en hartverscheurende verrassingen in je verhalen te stoppen, echt niet. Fluff is goed, perfect. Goeie fluff heeft geen angst nodig. Geen aaaaangst. D:

    Excuses als het lichte emotionele trauma dat ik aan angst heb overgehouden in dit bericht door is geschemerd. (cat)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Scuttle schreef:
    (...)

    Mwah, dan een drie haha, ik kan Frans gewoon niet uitspreken, vraag me nog steeds af waarom ik niet voor Duits ben gegaan.. Oja, omdat ik Duits haat, aangezien iedereen in Duitsland praat alsof ze overal en altijd boos zijn. :'D


    Haha, ik heb al een heleboel dingen over Duitsers gehoord, maar dat is nieuw voor me. Maar de helft van mijn familie is Duits, en hoewel ik me bij sommigen van hen eigenlijk wel heel goed voor kan stellen wat je bedoelt, heb ik bijvoorbeeld mijn oma eigenlijk juist nog helemaal nooit boos gezien. Bovendien zijn er ook wel positieve dingen aan Duitsland - meerdere stukken taart eten als je ergens op visite gaat, bijvoorbeeld. :Y)

    Hoe dan ook, succes met Frans. Gewoon je best doen, dan haal je vast wel hoger dan een één of een drie. ^^



    Wiarda schreef:
    (...)

    Pfft, niet zo bescheiden. Verrassingen genoeg in jouw fanficties. Mylintis was laatst nog zo attent om het er even in te wrijven dat zij een jaar/anderhalf jaar geleden als eerste het grote plot van The Potters had geraden, iets waar ik maar niet mijn vinger op kon leggen. Ze is er nog steeds ontzettend trots op. x) Maar goed, even back to the point; het is niet nodig om pijnlijke en hartverscheurende verrassingen in je verhalen te stoppen, echt niet. Fluff is goed, perfect. Goeie fluff heeft geen angst nodig. Geen aaaaangst. D:

    Excuses als het lichte emotionele trauma dat ik aan angst heb overgehouden in dit bericht door is geschemerd. (cat)


    Hahaha, het is echt vreemd om te horen dat iemand daar nog steeds over praat. Wel goed vreemd, maar vreemd. Feleciteer haar maar nog een keer van mij. Of niet, als ze je er dan nog vaker aan herinnert. x')

    Ik bespeur een zeer angsty fic in jouw verleden. Alone on the Water-level angsty. Wil ik weten welke het is, of kan ik dat beter niet vragen? :/
    ... Of was het Alone on the Water?

    Hoe dan ook, ik denk dat je je voor mijn fanfic geen zorgen hoeft te maken wat angst triggers betreft, zeker niet in HoG. Ik kan wel proberen om angst te schrijven, maar meestal eindigt dat in een behoorlijk vrolijke en gezellige mislukking, waardoor ík misschien angsty word, maar mijn personages zeker niet. Daarvoor is Perciver te fluffy. (:

    [ bericht aangepast op 31 okt 2012 - 22:15 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hmmm, nee, vandaag was er geen goed nieuws voor mij.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Hahaha, beter voor jou!
    En ja, ik had een 9,5 voor Web Technologies, dus nu hoef ik het volgende week niet te herkansen 8)


    As travars

    Vandaag hebben we sneller internet gekregen (van 60Mbit naar 120Mbit down, 6Mbit naar 10Mbit up), verder is dat ook het enige goede dat ik vandaag heb gehoord/meegemaakt.

    Ik kreeg een 10 voor een onderzoeksverslag dat ik op het laatste moment heb gemaakt. Daar was ik echt blij om *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Square schreef:
    (...)

    Hahaha, het is echt vreemd om te horen dat iemand daar nog steeds over praat. Wel goed vreemd, maar vreemd. Feliciteer haar maar nog een keer van mij. Of niet, als ze je er dan nog vaker aan herinnert. x')

    Ik bespeur een zeer angsty fic in jouw verleden. Alone on the Water-level angsty. Wil ik weten welke het is, of kan ik dat beter niet vragen? :/
    ... Of was het Alone on the Water?

    Hoe dan ook, ik denk dat je je voor mijn fanfic geen zorgen hoeft te maken wat angst triggers betreft, zeker niet in HoG. Ik kan wel proberen om angst te schrijven, maar meestal eindigt dat in een behoorlijk vrolijke en gezellige mislukking, waardoor ík misschien angsty word, maar mijn personages zeker niet. Daarvoor is Perciver te fluffy. (:


    Het klopt, o magisch orakel, Alone on the Water heeft me geruïneerd. (no_chears) Gelukkig is er inderdaad altijd nog Perciver om mezelf mee te troosten nadat ik mezelf weer verdrietig heb gemaakt. x)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik ben eigenlijk best wel blij, ook al gaat er van alles mis. Het belangrijkste is namelijk dat ik weer gewoon gelukkig ben met mijn leven. (;


    "Well, well. Look who we've got here!"