• Als je een 53 van de 60 punten krijgt op een geschiedenis verslag dat je bijna helemaal alleen hebt moeten typen omdat je zak van een partner voor de ene opdracht helemaal niets had gedaan en bij de andere plagiaat had gepleegd. Yay! :'D

    Hij mag nu lekker nog in zijn eentje wat extra opdrachten gaan maken, haha. Ik ben normaal geen wraakzuchtig persoon, maar ik hoop dat hij zich er nu net zo dood aan ergert als ik me aan hem heb geërgerd. En hij is ook nog eens niet zo goed in geschiedenis, dus hopelijk waarschijnlijk haalt hij nu een rotcijfer. *O*

    Hebben jullie vandaag nog leuk nieuws gekregen? ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Creativity schreef:
    Ah chill! Dat je wraak zoet moge zijn. :')

    Momenteel ben ik depressief want ik ben echt echt echt héél slecht in Duits en Latijn en ik heb morgen proefwerken Latijn, Duits en wiskunde. Jippieeee, want ik ben ook al zo'n held in wiskunde. Kuch.


    Drie proefwerken op één dag? Dat is lekker handig gepland. D:
    Maar succes. Je kunt het vast wel! ^^





    Stonehenge schreef:
    Mijn parnet doet ook geen reet
    Jammer dat het voor ons eindexamen is en ik dat vak nu voor het eerst heb
    Maar ik mag het alleen doen!
    En heel de klas staat achter mij
    Dat geeft echt een goed gevoel, ik heb echt het gevoel dat ik ben geaccepteerd in de klas.


    Dat is fijn. ^^ Nou moet je alleen nog in je eentje een superhoog cijfer gaan halen. Dan zal die partner wel spijt krijgen dat hij niet met je samen heeft gewerkt. (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb een 8.5 voor Engels. ;'D


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Square schreef:
    (...)

    Oh, nou heb ik nog meer zin in brownies. Ik heb net al het filmpje van AmazingPhil over Halloween Graveyard Brownies gekeken, en nu kom jij hiermee. Ik kom jouw brownie stelen! :Y)


    't Moest even, gewoon omdat ik irritant ben. (krul) Maar de brownie in het filmpje is wel veel spectaculairder. D: Die van mij is klein, uitgezakt en, shame on me, zo Dr. Oetker en simpel als het maar kan. Desondanks is hij wel heel lekker. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    TeamDerek schreef:
    Ik heb een 8.5 voor Engels. ;'D


    Oe, dat is mooi! :'D



    Wiarda schreef:
    (...)

    't Moest even, gewoon omdat ik irritant ben. (krul) Maar de brownie in het filmpje is wel veel spectaculairder. D: Die van mij is klein, uitgezakt en, shame on me, zo Dr. Oetker en simpel als het maar kan. Desondanks is hij wel heel lekker. :Y)


    Haha, is dit bewijs dat SMS opzettelijk was? x') Het maakt mij overigens echt niet uit of hij klein en Dr. Oetker-ig is. Ik zou op dit moment een fictionele moord doen voor een brownie. (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Door dat soort mensen haat ik groepswerken. En nee, ik heb niet echt goed nieuws te horen gekregen, maar ik heb wel vakantie, dus ik ben toch blij. (krul)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Net vliegtickets naar Londen geboekt voor het BIGBANG concert in december (:


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Square schreef:
    (...)

    Haha, is dit bewijs dat SMS opzettelijk was? x') Het maakt mij overigens echt niet uit of hij klein en Dr. Oetker-ig is. Ik zou op dit moment een fictionele moord doen voor een brownie. (no_chears)


    Helaas was SMS geen opzettelijke fout, hoe graag ik het ook wil. Ik kan wel proberen om het harder te willen, maar dat heeft voor mij nog nooit gewerkt. x)

    Hm, is het al nodig om beschermend voor een zeker paar fictieve personages te staan en dramatisch "You'll have to kill me first!" te roepen, of kan je je jezelf nog even in toom houden? :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik heb sowieso een 10 voor nederlands.

    Thats it.

    Tempesta schreef:
    Door dat soort mensen haat ik groepswerken. En nee, ik heb niet echt goed nieuws te horen gekregen, maar ik heb wel vakantie, dus ik ben toch blij. (krul)


    Vakantie is inderdaad een goede reden om blij te zijn. Ik was vorige week vrij, maar ik heb nu alweer genoeg gehad van school. (krul)



    LUNAFLY schreef:
    Net vliegtickets naar Londen geboekt voor het BIGBANG concert in december (:


    Nog iemand die naar Londen gaat. Er is niet toevallig een kans dat ik in je handbagage pas? :'D



    Wiarda schreef:
    (...)

    Helaas was SMS geen opzettelijke fout, hoe graag ik het ook wil. Ik kan wel proberen om het harder te willen, maar dat heeft voor mij nog nooit gewerkt. x)

    Hm, is het al nodig om beschermend voor een zeker paar fictieve personages te staan en dramatisch "You'll have to kill me first!" te roepen, of kan je je jezelf nog even in toom houden? :'D


    Ik heb nu chocola, dus ik denk dat dat ze wel wat tijd geeft. Aan de andere kant is Percy in HoG natuurlijk al verdwenen, dus misschien is het wel al te laat. (krul)



    Dragneel schreef:
    Ik heb sowieso een 10 voor nederlands.

    Thats it.


    Haha, meer lijkt me ook niet echt nodig, toch? Goedzo! *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ben blij omdat ik nog maar twee proefwerken moet doen verspreid over twee dagen :3
    Ik heb gister en vandaag allebei de dagen drie proefwerken per dag gehad (mag officieel niet, maar vandaag had ik het zo ingepland omdat ik voor één toets toch niet hoefde te leren en ik Duits mondeling toch een keer moest doen).
    En ik heb een 5.1 voor KCV. Klinkt niet heel goed, maar ik heb wel mooi een hele maand uitleg gemist, dus ik vind het netjes.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Goedzoo! ;D
    En nee, alleen maar slecht nieuws hier :W


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik heb zojuist trouwens ook mijn Kunst Theorie cijfer gespot.
    Vorig jaar begon ik met een 3.8 :Y)
    Dit jaar begin ik met een 6.2 (yeah)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Square schreef:

    Ik heb nu chocola, dus ik denk dat dat ze wel wat tijd geeft. Aan de andere kant is Percy in HoG natuurlijk al verdwenen, dus misschien is het wel al te laat. (krul)


    Don't you dare. D:

    Ik wilde zeggen dat het me speet dat ik zo offtopic ga, maar eigenlijk is dat helemaal niet waar. :W


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Nog niet. :') Ik hoop echt dat ik morgen een voldoende haal voor m'n economie toets, dat zou dan de eerste worden.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Goed nieuws... hmmm.

    Nou, er werd gezegd dat je niet door mag naar het tweede leerjaar als je onvoldoende staat voor biologie. Ik zuig in biologie, maar blijkbaar valt dat hartstikke mee.
    Dus dat was wel goed nieuws. En ik krijg geen problemen nu mijn laptop in reparatie is en ik dus mijn verslag over cellen en weefsels niet in kan leveren omdat ik het niet op mijn USB-sticky had gezet. Ook wel goed nieuws...


    Believe in yourself.