• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    -Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Jack Collins Huaso
    -Jamy Black GOFORTH
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia Huaso
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams DreamWishes
    -Mario Estevez Huaso
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville Huaso
    -Marcell Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 5 nov 2012 - 19:16 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mario 'Alex'
    "Oh, hé! Charlynn!" Ik sprong overeind en griste mijn kleren bij elkaar.
    "Waar is die fucking broek nu???" na nog even zoeken vond ik mijn broek eindelijk onder de zetel en trok hem snel aan. Ik rende Charlynn achterna, maar ze was al te ver weg en ik wist niet in welke richting dat ze was gegaan.
    "Shit!" ik zat letterlijk met mijn handen in mijn haar. Wat nu?


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nala
    Ik drukte hem zachtjes neer, zodat we samen liggen en kruip dan weer dichter tegen hem aan. Ik liet zijn hand los om mijn nu vrije hand ook op zijn borst te leggen. Mijn lippen gewogen zacht tegen de zijne, maar vreemd genoeg was het tempo nu wel wat sneller dan de vorige keer... en ik vond het niet erg


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [sorry maar ik moet echt eerst gaan lerne.... ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    [sorry maar ik moet echt eerst gaan lerne.... ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Charlynn
    Ik loop stug door, gewoon blijven lopen, niet stoppen, niet omkijken, niet denken, gewoon even niks Na een tijdje laat ik me toch langs een muur naar beneden glijden en maak me klein en trek mijn benen op en sla mijn armen er omheen. De tranen liepen inmiddels al een lange tijd over mijn wangen en ze leken niet te stoppen. Het voelde zo goed bij Mario, alsof ik eindelijk eens geliefd ben, liefde heb gevoeld die ik al zo lang mis, maar ik was te vroeg, het leek ook allemaal te mooi om waar te zijn, het brak me. Hij houdt alleen van me omdat ik hem laat denken aan Dehlila, hem het gevoel geeft dat ze weer leeft, ze weer bij hem is, maar ik ben nou eenmaal haar niet. Ik wil iemand die van me houd om wie ik ben en niet iemand anders.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ze zit in een emotionele dip of zoiets volgensmij, whaha. XD]

    [ bericht aangepast op 1 nov 2012 - 18:15 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Naomi
    Ik grinnik even en knik dan. 'Ja, je bent ouder.' zeg ik dan en grijns even. 'Nee, little pricess is oke.' zeg ik dan grijnzend. 'Ik ben niet zo orgineel.' zeg ik dan lachend. Dan voel ik weer kort zijn lippen op de mijne en kijk hem glimlachend aan en hij speelt met mijn haar en voel dan dat hij een hand laat afzakken en onder mijn shirtje voel grijnzen en bijt dan ook even op mijn lip en druk weer mijn lippen op de zijne.


    Ian Silvas

    Ik grijns even en druk een lange kus op haar lippen. Mijn handen laat ik langs haar zij omhoog glijden. Ik leg ze stil als ik het randje van haar bh voel. Ik grijns even. 'Ben jij niet zo orgineel,' vraag ik lachend en kijk haar aan. Ik ga zo liggen dat ik niet met mijn volle gewicht op haar lig, maar ik vind het te veel gedoe dus draai ik ons weer om. Mijn handen liggen nu op haar rug. ik kijk haar even aan en laat mijn handen naar haar bh sluiting gaan. Ik kijk haar ondeugend en grijnzend aan. Plagerig steek ik mijn tong uit en druk nog een kus op haar lippen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    (...)

    Ian Silvas

    Ik grijns even en druk een lange kus op haar lippen. Mijn handen laat ik langs haar zij omhoog glijden. Ik leg ze stil als ik het randje van haar bh voel. Ik grijns even. 'Ben jij niet zo orgineel,' vraag ik lachend en kijk haar aan. Ik ga zo liggen dat ik niet met mijn volle gewicht op haar lig, maar ik vind het te veel gedoe dus draai ik ons weer om. Mijn handen liggen nu op haar rug. ik kijk haar even aan en laat mijn handen naar haar bh sluiting gaan. Ik kijk haar ondeugend en grijnzend aan. Plagerig steek ik mijn tong uit en druk nog een kus op haar lippen.


    Naomi Micheal
    Ik grinnik even en zie de ondeugende blik in zijn ogen en zijn handen heeft hij bij mijn bh sluiting en ik grijns even. 'Nee, op dat gebied ben ik niet heel origineel.' zeg ik dan en lach even en laat dan ook mijn handen onder zijn shirt glijden en streel zijn buik en zo langzaam omhoog en steek dan ook mijn tong uit en druk dan weer mijn lippen op die van hem en strijk met mijn tong langs zijn onderlip.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ian, Mario? ;P]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mario 'Alex'
    Ik sloeg kwaad tegen de muur aan.
    Stomme ik! Waarom moest ik steeds alles verpesten?!
    Ik dacht niet meer aan mijn belofte, terwijl ik mijn nagels in mijn handpalm zette en nog eens tegen de muur schopte.
    Wat nu?


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Moet ik haar anders hem laten vinden? ;P]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Charlynn
    Na een tijdje sta ik toch op en de tranen zijn inmiddels gelukkig gestopt en ik begin weer met lopen en hoor dab allemaal geluid en loop er onbewust op af. En schrik dan en zie Mario staan en loop naar hem toe, het gebeurt allemaal in een waas, alsof ik er zelf niet ben, maar het gewoon automatisch gebeurt. Hij ziet me niet en ik pak dan zijn bovenarms vast zodat hij zich omdraait en kijk hem met wazige ogen aan, mijn wangen nog steeds nat van het huilen. 'Doe jeZelf geen pijn, je hebt het beloofd.' zeg ik dan schor en laat dan vlug zijn arm los en sla mijn blik neer eb weer loopt er een traan langs mijn wang omlaag.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mario 'Alex'
    Ik keek haar even verwonderd aan, maar nam toen haar kin vast, zodat ze me recht moest aankijken.
    "Ik hou van jou! Niet van wat ik van Dehlila in jou zie. Ik ben over haar heen. Dat voel ik nu. Nu mis ik haar niet! Ik mis jou!"
    Ik besloot mijn woorden in daden om te zetten en drukte mijn lippen hevig op de hare.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Goedmaak sex, whaha! XD]

    Charlynn
    Ik kijk hem aan en voor ik het weer voel ik zijn kippig stevig op de mijne en een fijn gevoel stroomt weer door me heen. Ik geloof hem, hoe had ik nou zo stom kunnen reageren. Mijn handen leg ik zacht op zijn borst neer en mijn ogen zijn gesloten.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    DreamWishes schreef:
    [Goedmaak sex, whaha! XD]

    Charlynn
    Ik kijk hem aan en voor ik het weer voel ik zijn kippig stevig op de mijne en een fijn gevoel stroomt weer door me heen. Ik geloof hem, hoe had ik nou zo stom kunnen reageren. Mijn handen leg ik zacht op zijn borst neer en mijn ogen zijn gesloten.

    {haha fijn :P
    wat moet ik me daarbij voorstellen}
    Mario 'Alex'
    Ik trek haar stevig tegen me aan en sluit opgelucht mijn ogen.
    "Ik hou van je." mompelde ik en drukte mijn lippen op verschillende plaatsen in haar nek.


    “To live will be an awfully big adventure.”