• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    -Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Jack Collins Huaso
    -Jamy Black GOFORTH
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia Huaso
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams DreamWishes
    -Mario Estevez Huaso
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville Huaso
    -Marcell Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 5 nov 2012 - 19:16 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    DreamWishes schreef:
    (...)

    [Ja, ze gaat ze vangen, Oke, ik ga het niet prober zonder fouten, wens me suc6...]

    Charlynn
    Ik schrik even als hij me plots optild en hou me goed aan hem vast. Hij loopt weer naar de kamer van net en sluit de deur weer af met de stoel en ik kijk hem dan weer aan als hij daarmee klaar is. 'Ik ook van jou. Het kwam alleen verkeerd over.' zeg ik dan zacht en voel dan weer zijn lippen op de mijne.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sam Jason Night
    Haar handen strelen over mijn borstkas en mijn handen strelen zachtjes haar rug. Ze wordt écht losser, ze bijt namelijk op mijn lip en laat haar handen onder mijn shirt glijden. Ik doe niet zoiets bij haar, anders ben ik bang dat ik een reactie van vroeger terug haal. En ze is pas 14. Daar ka nje gewoon niet alles mee doen. En daarbij zit ik nog met een hoofdwond en af en toe duizeligheden en pijn, maar op dit moment lijkt dat allemaal even te verdwijnen. Wat ik wel doe is zachtjes met mijn tong tegen haar lip tikkken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [fuck... Mission failed...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Nala
    Ik glimlachte even tegen zijn lippen aan.
    Mijn handen streelden nog steeds over zijn buik, terwijl ik mijn mond een beetje opende. Dit voelde goed, niet te overhaast. Gewoon, langzaam.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Huaso schreef:
    Mario 'Alex'
    Ik knipte begrijpend en drukte haar daarna weer neer op de zetel. Mijn lippen dwaalden opnieuw af naar haar nek, terwijl mijn handen over haar buik streelden.


    Charlynn
    Ik lig inmiddels weer op de bank met Mario boven me hangend en voel weer zijn lippen in mijn nek en sluit mijn ogen en voel dan ook zijn handen die mijn buik strelen en laat dan ook mijn handen langzaam om zijn nek glijden.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mario 'Alex'
    Ik had geen zin om het langzaam te doen. Ik trok haar shirt uit en klikte meteen haar bh open. Mijn handen begonnen haar borsten zacht te strelen, terwijl mijn lippen weer op de hare drukten.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Huaso schreef:
    Nala
    Ik glimlachte even tegen zijn lippen aan.
    Mijn handen streelden nog steeds over zijn buik, terwijl ik mijn mond een beetje opende. Dit voelde goed, niet te overhaast. Gewoon, langzaam.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ian Silvas
    Ik kijk haar lachend aan en open mijn mond. Ik grijns even en laat onze tongen een vurig spel spelen. Met gemak maak ik de bh sluiting open en trek haar shirt over haar hoofd. Ik grijns even en druk kusjes in haar nek. Het feit dat er elk moment een bewaker binnen zou kunnen lopen vergat ik. Het is nu alleen Naomi en ik. Niemand anders. Ik druk kusjes langs haar nek en sleutelbeen naar beneden. Bij haar borsten blijf ik hangen. Ik ga tot haar navel en ga dan weer naar boven. Weer blijf ik hangen bij haar borsten. Ik grijns even en geef een speels likje over haar tepel, voordat ik mijn lippen weer op de hare druk.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    Ian Silvas
    Ik kijk haar lachend aan en open mijn mond. Ik grijns even en laat onze tongen een vurig spel spelen. Met gemak maak ik de bh sluiting open en trek haar shirt over haar hoofd. Ik grijns even en druk kusjes in haar nek. Het feit dat er elk moment een bewaker binnen zou kunnen lopen vergat ik. Het is nu alleen Naomi en ik. Niemand anders. Ik druk kusjes langs haar nek en sleutelbeen naar beneden. Bij haar borsten blijf ik hangen. Ik ga tot haar navel en ga dan weer naar boven. Weer blijf ik hangen bij haar borsten. Ik grijns even en geef een speels likje over haar tepel, voordat ik mijn lippen weer op de hare druk.

    {waar zitten jullie nu eigenlijk :P}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Haha, in de woonkamer van de bewakers ofiets dergelijks. In iedergeval waar zij niet mogen komen]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    {ohlaaaaaaah xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Eh doe maar niet wat jevan plan bent


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Nee Fem het mag niet!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    {kan niet. Aireal heeft beloofd bij Nala te blijven.}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [YES! Hahahah ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne