• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    -Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Jack Collins Huaso
    -Jamy Black GOFORTH
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia Huaso
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams DreamWishes
    -Mario Estevez Huaso
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville Huaso
    -Marcell Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 5 nov 2012 - 19:16 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Huaso schreef:
    Mario 'Alex'
    Ik had geen zin om het langzaam te doen. Ik trok haar shirt uit en klikte meteen haar bh open. Mijn handen begonnen haar borsten zacht te strelen, terwijl mijn lippen weer op de hare drukten.


    Charlynn
    Ik kreun zacht en heb mijn ogen gesloten en laat hem helemaal zijn gang gaan en doe zelf nog niks. Ik voel zieken lippen weer op de mijne en zoen hem met volle overgave terug en soms verlaten een paar zachte kreunen mijn mond, maar die worden gesmoord door onze lippen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    DreamWishes schreef:
    (...)

    Charlynn
    Ik kreun zacht en heb mijn ogen gesloten en laat hem helemaal zijn gang gaan en doe zelf nog niks. Ik voel zieken lippen weer op de mijne en zoen hem met volle overgave terug en soms verlaten een paar zachte kreunen mijn mond, maar die worden gesmoord door onze lippen.

    {je hoeft niet bang te zijn, zijn lippen zijn niet ziek! :P}
    Mario 'Alex'
    Ik laat mijn handen naar beneden glijden en knoop haar broek open. Ik trok haar broek en meteen haar slipje mee naar beneden. Dan kwam ik omhoog, drukte mijn lippen weer op de hare en liet een vinger bij haar naar binnen glijden.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Coockies schreef:
    Ian Silvas
    Ik kijk haar lachend aan en open mijn mond. Ik grijns even en laat onze tongen een vurig spel spelen. Met gemak maak ik de bh sluiting open en trek haar shirt over haar hoofd. Ik grijns even en druk kusjes in haar nek. Het feit dat er elk moment een bewaker binnen zou kunnen lopen vergat ik. Het is nu alleen Naomi en ik. Niemand anders. Ik druk kusjes langs haar nek en sleutelbeen naar beneden. Bij haar borsten blijf ik hangen. Ik ga tot haar navel en ga dan weer naar boven. Weer blijf ik hangen bij haar borsten. Ik grijns even en geef een speels likje over haar tepel, voordat ik mijn lippen weer op de hare druk.


    Naomi Micheal
    Ik grijns even als hij mijn shirt en bh uittrekt en hij begint dan kusjes te drukken op mijn lichaam en als hij dan likt over mijn tepel ril ik even en een zacht kreukte verlaat mijn mond, maar dan voel ik zijn lippen weer op de mijne, maar al snel haal ik mijn lippen ban de Zijne en trek in een snelle beweging zijn shirt uit. 'Beter.' mompel ik dan goedkeurend en druk dan weer mijn lippen op de Zijne.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Huaso schreef:
    (...)
    {je hoeft niet bang te zijn, zijn lippen zijn niet ziek! :P}
    Mario 'Alex'
    Ik laat mijn handen naar beneden glijden en knoop haar broek open. Ik trok haar broek en meteen haar slipje mee naar beneden. Dan kwam ik omhoog, drukte mijn lippen weer op de hare en liet een vinger bij haar naar binnen glijden.


    [Seriously, I'm gonna kill my phone...]

    Charlynn
    Ik kreun als hij dan meteen een vinger naar binnen laat glijden en krom mijn rug een beetje. Iemand had hier duidelijk geen geduld vandaag. Een glimlach zit rond mijn lippen en ik geniet van alles en vergeet even alles om me heen behalve Mario.

    [ bericht aangepast op 1 nov 2012 - 21:18 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [En dan noemt Naomi mij perv. Ik ben er toch vrij zeker dat al haar personage's nu seksueel bezig zijn :P]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Jep allemaal, maar andere topics heb ik nog niks gedaan! Whaha! Ik weet niet wat jij al allemaal hebt uitgespookt in die 71 topics, whaha! XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mario 'Alex'
    Ik liet nog een vinger naar binnen glijden. Mijn lippen dwaalden opnieuw naar haar nek, terwijl mijn andere hand haar borst begon te masseren. Ik had echt niet veel geduld, maar ik moest wel even zeker zijn dat ze nat genoeg was.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Huaso schreef:
    Nala
    Ik glimlachte even tegen zijn lippen aan.
    Mijn handen streelden nog steeds over zijn buik, terwijl ik mijn mond een beetje opende. Dit voelde goed, niet te overhaast. Gewoon, langzaam


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Charlynn
    Ik kreun weer wat en kijk hem dan aan en lust is duidelijk ook te zien in mijn ogen en het ongeduld komt inmiddels ook bij mij en dat is ook te zien. Ik kreun weer en druk even mijn lippen op de Zijne en kijk hem dan aan en bijt op mijn onderlip en laat nu ook mijn handen onder zijn shirt glijden.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2012 - 7:38 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik lach even. 'Ja is het beter?' Ik kus haar passievol, met liefde en lust terug. Ik glimlach tegen haar lippen aan en laat 1 hand op haar heup liggen, terwijl ik met de ander haar borst begin te masseren. Ik grijns even en geniet van haar lichaam tegen de mijne en haar huid te voelen. Naomi en ik hadden misschien problemen gehad en zouden er nog veel kunnen hebben, maar haar laten gaan of vergeten... Nee dat zou nooit geboren. Ze was mijn little princess. Ik grinnik even en trek haar nog dichter tegen me aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Sorry dat ik zo plotseling weg was, mijn telefoon werd afgepakt..]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Coockies schreef:
    Ian Silvas

    Ik lach even. 'Ja is het beter?' Ik kus haar passievol, met liefde en lust terug. Ik glimlach tegen haar lippen aan en laat 1 hand op haar heup liggen, terwijl ik met de ander haar borst begin te masseren. Ik grijns even en geniet van haar lichaam tegen de mijne en haar huid te voelen. Naomi en ik hadden misschien problemen gehad en zouden er nog veel kunnen hebben, maar haar laten gaan of vergeten... Nee dat zou nooit gebeuren. Ze was mijn little princess. Ik grinnik even en trek haar nog dichter tegen me aan.


    Naomi Micheal
    'Ja, het is beter.' zeg ik dan grijnzend. Zijn lippen zitten weer op de mijne en ik grijns even tegen zijn lippen en strijk weer met mijn tong langs zijn onderlip en streel nu ook met mijn handen zijn borstkas. Dan voel ik zijn hand ook mijn borst masseren en wen klein, zacht kruintje verlaat, mijn mond. Dan grinnikt hij even en trekt me nog dichter tegen hem aan en ik geniet van onze lichamen tegen elkaar.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    DreamWishes schreef:
    (...)

    Joshua Gayle
    Ik grijns en ze duwt me tegen de muur aan en ik blijf haar aankijken met een grijns rond mijn lippen. 'Ja, ik meen het, ik maak geen grapje.' zeg ik dan. 'Ik laat het niet zo snel stoppen.' zeg ik dan grijnzend en druk weer kort een kusje op haar lippen en kijk haar dan weer grijnzend aan.


    Leslie Day
    Josh blijft maar grijnzen en zegt dat hij geen grapje maakt. Dat hij het niet zo snel laat stoppen. I kus hem niet terug en blijf hem aan kijken. 'Oke, good to know,' zeg ik dan met een lichte glimlach. 'Ik zal het onthouden voor de volgende keer wanneer jij bijna klaarkomt. En moet ik je soms nu smeken of zoenen?' Vraag ik hem dan. En druk een kusje in zijn nek vlak onde zijn oor, zijn gevoelige plekje. 'Alsjeblieft Josh?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Joshua Gayle
    Ik kreun even als ze haar lippen op mijn zwakke plekje drukt. 'Niet zo smeken.' zeg ik dan grijnzend en druk weer kusje omlaag en kijk haar dan weer met een speelse grijns aan en ga dan weer door met waarme ik toen straks gestold was en blijf nu wel doorgaan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    'Als je alsjeblieft zeggen al smeken vindt dan denk ik dat ik er altijd gemakkelijk vanaf zal komen,' zeg ik met een lachje. Hij drukt weer kusjes omlaag maar ik vertrouw het nog niet helemaal. Totdat hij weer verder gaat en ik kreun dan en om dat tegen te houden bijt ik op mijn lip. Mijn handen steunen tegen de muur en dan kom ik met een luide kreun klaar.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.