• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    -Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Jack Collins Huaso
    -Jamy Black GOFORTH
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia Huaso
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams DreamWishes
    -Mario Estevez Huaso
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville Huaso
    -Marcell Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 5 nov 2012 - 19:16 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [******* autocorrectie!! Grrrr!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Huaso schreef:
    (...)
    {haha fijn :P
    wat moet ik me daarbij voorstellen}
    Mario 'Alex'
    Ik trek haar stevig tegen me aan en sluit opgelucht mijn ogen.
    "Ik hou van je." mompelde ik en drukte mijn lippen op verschillende plaatsen in haar nek.


    [*lippen... Ik wist niet eens dat het woord kippig echt bestond....]

    Charlynn
    Ik glimlach weer en open even mijn ogen en voel zijn LIPPEN al in mijn nek en bijt even op mijn lip. 'Ik hou ook van jou.' murmel ik dan zacht en sluit mijn ogen weer.

    [ bericht aangepast op 1 nov 2012 - 20:00 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    DreamWishes schreef:
    [Goedmaak sex, whaha! XD]

    Charlynn
    Ik kijk hem aan en voor ik het weer voel ik zijn kippig stevig op de mijne en een fijn gevoel stroomt weer door me heen. Ik geloof hem, hoe had ik nou zo stom kunnen reageren. Mijn handen leg ik zacht op zijn borst neer en mijn ogen zijn gesloten.


    [Je zei dat je je perv voelde of was toen je met Josh postte :Y)

    JE BENT GEWOON PERV :P]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    DreamWishes schreef:
    (...)

    [*lippen... Ik wist niet eens dat het woord kippig echt bestond....]

    Charlynn
    Ik glimlach weer en open even mijn ogen en voel zijn LIPPEN al in mijn nek en bijt even op mijn lip. 'Ik hou ook van jou.' murmel ik dan zacht en sluit mijn ogen weer.


    [Tuurlijk bestaat dat woord :3

    Dat ken je toch wel in de context:

    Ben je kippig ofzo?

    Dat is, kan je het niet zien ofzo? Ben je scheel ofzo?

    :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    DreamWishes schreef:
    (...)

    [*lippen... Ik wist niet eens dat het woord kippig echt bestond....]

    Charlynn
    Ik glimlach weer en open even mijn ogen en voel zijn LIPPEN al in mijn net en bijt even op mijn lip. 'Ik hou ook van jou.' murmel ik dan zacht en sluit mijn ogen weer.

    {whahahahahah! Ga je ze vangen? xD}
    Mario 'Alex'
    Ik tilde haar plots op en liep richting het kamertje waar we net uit kwamen. Ik zette haar voorzichtig neer en klemde de deur weer op dezelfde manier vast.
    "Ik meen het. Ik hou echt van je." fluisterde ik nog eens, terwijl ik mijn lippen op de hare drukte.

    [ bericht aangepast op 1 nov 2012 - 20:04 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Yeah, i know. (nerd) Whaha! XD Oke, ik ben erg, maar in het andere topic ben jij toch echt erger en Josh is gewoon en perv persoontje, you know. ;P]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Nala
    Ik drukte hem zachtjes neer, zodat we samen liggen en kruip dan weer dichter tegen hem aan. Ik liet zijn hand los om mijn nu vrije hand ook op zijn borst te leggen. Mijn lippen gewogen zacht tegen de zijne, maar vreemd genoeg was het tempo nu wel wat sneller dan de vorige keer... en ik vond het niet erg


    “To live will be an awfully big adventure.”

    DreamWishes schreef:
    [Yeah, i know. (nerd) Whaha! XD Oke, ik ben erg, maar in het andere topic ben jij toch echt erger en Josh is gewoon en perv persoontje, you know. ;P]


    [IK?! Dat komt gewoon door Lizl hoor!!!! :Y)

    En dat is gewoon de relatie tussen Jake en Leslie xd]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [JULLIE PESTEN!!! EN FEM IK HAD HET AL VERANDERD! XD EN NEE IK KON DAT WOORD NOG NIET WIJ LIMBO'S GREBRUIKEN DAT NIET! XD F**K AUTOCORRECTIE!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    Ik voel me zachtjes neergedrukt worden en Nala die tegen me aankruipt. Ik merk gewoon dat ze losser wordt. Ik sla mijn andere arm nu ook om haar heen. [IK HOU VAN DIT NUMMMERR <333 BUT IF ITS TRUE IT YOU, IT''S YOUUUU THERE ADD UP TOOOO <33] En dan trek ik haar op me en kus haar zachtjes door. Ik voel iets voor Nala.

    [ bericht aangepast op 1 nov 2012 - 20:07 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {hahahaha vond het gewoon zooooooo grappig! xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Huaso schreef:
    (...)
    {whahahahahah! Ga je ze vangen? xD}
    Mario 'Alex'
    Ik tilde haar plots op en liep richting het kamertje waar we net uit kwamen. Ik zette haar voorzichtig neer en klemde de deur weer op dezelfde manier vast.
    "Ik meen het. Ik hou echt van je." fluisterde ik nog eens, terwijl ik mijn lippen op de hare drukte.


    [Ja, ze gaat ze vangen, Oke, ik ga het niet prober zonder fouten, wens me suc6...]

    Charlynn
    Ik schrik even als hij me plots optild en hou me goed aan hem vast. Hij loopt weer naar de kamer van net en sluit de deur weer af met de stoel en ik kijk hem dan weer aan als hij daarmee klaar is. 'Ik ook van jou. Het kwam alleen verkeerd over.' zeg ik dan zacht en voel dan weer zijn lippen op de mijne.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Nala
    Ik zoende hem door, terwijl mijn handen over zijn borstkas streelden. Langzaam verdwenen mijn handen onder zijn shirt en ik beet zacht op zijn lip, terwijl mijn vingers over zijn sixpack streelden.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    jaimyhoi schreef:
    Sam Jason Night
    Ik voel me zachtjes neergedrukt worden en Nala die tegen me aankruipt. Ik merk gewoon dat ze losser wordt. Ik sla mijn andere arm nu ook om haar heen. [IK HOU VAN DIT NUMMMERR <333 BUT IF ITS TRUE IT YOU, IT''S YOUUUU THERE ADD UP TOOOO <33] En dan trek ik haar op me en kus haar zachtjes door. Ik voel iets voor Nala.


    [ONE DIRECTION! ONE DIRECTION! ONE DIRECTION! ONE DIRECTION! ONE DIRECTION! ONE DIRECTION! Oke, dat is wel duidelijk zo! XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mario 'Alex'
    Ik knipte begrijpend en drukte haar daarna weer neer op de zetel. Mijn lippen dwaalden opnieuw af naar haar nek, terwijl mijn handen over haar buik streelden.


    “To live will be an awfully big adventure.”