• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    -Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Jack Collins Huaso
    -Jamy Black GOFORTH
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia Huaso
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams DreamWishes
    -Mario Estevez Huaso
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville Huaso
    -Marcell Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 5 nov 2012 - 19:16 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Drama is my middlename -gayhand-


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik hoor een geluid, maar het bracht me geen hoop...
    Nee, het liet me alleen verder in elkaar krimpen. Ik zat ergens in mijn eigen wereldje. Vast tussen de demonen van het verleden en had er zelfs niet aan gedacht de wond op mijn pols te proberen stelpen. Ik drukte mijn handen tegen mijn gezicht, alles voelde aan alsof het met een laagje bloed was bedekt, of misschien was dat ook maar iets wat ik verzon...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ik rol mijn rolstoel naar binnen en ik schrik gewoon als ik Nala op de grond zie liggen, maar ik krijg zowat een hartaanval als ik allemaal bloed zie. 'Nala!' Roep ik bezorgd uit. Snel rol ik erheen met de rolstoel en laat mezelf dan pijnlijk uit de rolstoel vallen zodat ik naast haar kan zitten. Ik kijk naar haar. 'Nala?' Vraag ik dan nog bezorgder en angstig. Wat is er met haar gebeurd? Ik zie bloed op haar gezicht en kijk waar het vandaan komt. Geen bloedneus ofzo. Dan zie ik dat het afkomstig is van haar arm die ook helemaal bebloed is.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik opende mijn ogen. Wast dat? Ja, dat was zeker de stem van Sam, maar ik zag nog steeds niets!
    Tranen mengden zich opnieuw met het vocht op mijn gezicht. Ik beet op mijn lip en snikte zachtjes.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ik zie dat ze haar ogen opent en ik kijk naar haar maar ze kijkt mij niet aan. Dan snikt ze zachtjes. 'Komt dit door mij?' Vraag ik met verstrikte stem. Ik ben zo'n verdomde klootzak. Dan kijk ik weer naar haar pols en trek mijn shirt uit. Ik heb geen kracht om mijn shirt te scheuren dus veeg ik gewoon eerst voorzichtig haar gezicht schoon en bindt daarna mijn shirt om haar pols. 'Praat alsjeblieft tegen me,' fluister ik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik taste om me heen, tot ik hem voelde en ik mezelf tegen hem aan kon trekken.
    "Het komt niet door jou." mompelde ik dan zacht, met gesloten ogen. Ik was gewoon bang om ze te openen en weer niets te zien. "Het komt door alles... het komt alleen door jou dat dit nog niet eerder is gebeurd." zei ik even zacht. Ik drukte mijn gezicht tegen hem aan en snoof zijn geur op. Het was normaal dat ik nu niets zag, mijn hoofd steunde tegen zijn schouder, volkomen normaal, niets om bang voor te zijn...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ze tast om zich heen en ik weet niet waarnaar maar uiteindelijk heeft ze mij vast en trekt zich tegen me aan. Haar hoofd zit tegen mijn schouder gedrukt en ik heb mijn armen om haar heen geslagen. Ze zegt dat het niet door mij komt. 'Wat is er gebeurd met je pols? Is er een man langs geweest? Die zal ik slaan.' Als ik die man tegen zal komen die dit gedaan heeft. 'En als je niet weet wie het gedaan heeft zal ik elke man slaan die ik tegen kom.' Ik had haar niet moeten laten gaan, maar ze was al weg voordat ik haar kon tegenhouden.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    "Het was geen man." mompelde ik. Ik trok me een stukje terug en wou mijn ogen openen om de gebroken cd te zoeken, maar sloot ze snel weer toen ik opnieuw enkel duisternis zag. Ik jammerde angstig en drukte mijn gezicht weer tegen zijn schouder.
    Het zit goed, geen probleem, gaat wel weer weg...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ze opent haar ogen en ik kijk vragend naar haar. Haar blik lijkt niet echt door te dringen en al snel sluit ze haar ogen weer en haar hoofd drukt zich weer tegen mijn schouder. 'Hoe komt het dan?' Vraag ik zacht twijfelend aan Nala. Ik kijk om me heen en mijn oog valt dan op een gebroken bloederige cd. Mijn ogen worden groot. Ze zal toch niet?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik drukte me stevig tegen hem aan en voelde zijn blote bovenlichaam tegen mijn handen. Pff, net nu kon ik niets zien...
    Maar die gedachte verdween al snel, want hallo! Ik kon niets zien!
    Bang beet ik op mijn lip en voelde hoe mijn lichaam begon te rillen van angst.
    Kalmeer, het komt goed, gewoon... tijdelijk.
    Ik besloot me op zijn vraag te concentreren, om aan iets anders te denken, al werkte dat niet echt.
    "Het komt door mij." fluisterde ik dan zacht.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Hoihoi mensjes, ik heb weer eens tijd. Ik heb het nog steeds niet allemaal bijgelezen, maar.. Heeft het überhaupt zin om bij te lezen? Ik zoek het niet xD]


    Stop acting normal. It gets bored.

    {nieuw topic al even ;)}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {haha, wb!!
    Nja, misschien lees je best niet bij xD
    dan ben je wel nog even bezig
    je kan gewoon doen alsof Marcell een dagje niet is komen werken? Want we zijn toch nog maar de dag na het miskraam.}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Haha Marcell is nog helemaal sad buiten.. Ik heb zooow geen zin om een lange reactie met hem te typen XD
    Maargoed.. En Julio?]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Sam Jason Night
    Ze drukt zich tegen me aan en ik voel haar handen op mijn borstkas. Ik voel dan hoe ze begint te rillen. Ze bevestigd wat ik al vermoedde. 'Doe dat nooit meer oke?' Vraag ik zachtjes aan haar. 'Je moet jezelf geen pijn doen.' Ik druk een kus op haar voorhoofd. Wat er daarstraks met Naomi is voorgevallen ben ik even vergeten. 'En wat is er met je ogen?'


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.