• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    -Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Jack Collins Huaso
    -Jamy Black GOFORTH
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia Huaso
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams DreamWishes
    -Mario Estevez Huaso
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville Huaso
    -Marcell Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 5 nov 2012 - 19:16 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ben er nog even]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Jeej, alleen om Sam nu naar de streetdancezaal te rijden heeft geen zin, want Fem is off en dan kunnen we nog niks... Dus ideeën?]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Laat haar stoppen met die rolstoel duwen XD en dan weet ik veel. Hem confronteren met wat hij zei over Nala.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Sam Jason Night
    'Ze werd ineens kwaad op me omdat ik haar excuses aan nam en zei dat zij er ook niets aan kan doen dat ze koppig is,' zeg ik dan. Ze duwt mijn rolstoel voort en ik weet niet waarheen. 'Gaan we naar de streetdance zaal?' vraag ik haar dan. Ik denk dat Nala daar is, volgens mij is dansen een vlucht voor haar.


    Naomi Micheal
    Ik stop abrupt met duwen en kijk hem dan aan. 'Geen idee waarom ze je een excuses gaf, want ik was er niet bij en weet niet wat er allemaal gebeurt is. 'Maar je zegt niet tegen haar dat ze koppig is, de enige die hier volgensmij koppig is ben jij.' zeg ik dan streng en benadruk het woord jij extra, zodat hij het maar goed weet. 'En jullie hebben al meteen ruzie, ik weet niet wat er met Nala gebeurt was, maar het leek best heftig en nu al hebben jullie ruzie, want denk je, hoeveel zou dat meisje nog maar aankunnen, ze is pas , hoe oud, 14. En ze krijgt dit nu al allemaal voor de kiezen.' zeg ik dan streng en blijf hem strak aankijken. Kijken wat hij nu te zeggen heeft.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    O heel fijn. Gaat Naomi nu ook nog tegen me beginnen. 'Ach fijn om te horen Naoom, heel fijn. Je zegt toch dat je niets over me weet. Niets over mijn verleden? Nou. Nieuws flits. Dit weet je ook niet van me, al heel mijn leven jaag ik mensen weg om wie ik geef. Daar ben ik goed in. Nu blij dat je iets over me weet?' Ik kijk strak terug naar haar. 'Ze was wel degelijk koppig. Ze had pijn, dat zag ik, wist ik, maar ze wilde het niet zeggen. Ik moest naar het toilet en zij wilde dat ik op haar steunde. En op die ene Julio. Dat deed ik, maar op de terug weg weigerde ik. Ik wil geen pijn bij haar zien. Dus toen werd ze bazig. Is ze dan niet koppig als ze pijn heeft maar zowat eist dat ik op haar steun?!'

    [ bericht aangepast op 5 nov 2012 - 7:57 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik hele reactie getypt valt telefoon uit. Weg reactie, maar ga nu slapen reageer morgen! ByeBye!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik heb kriebels in mijn buik ;O vandaag begint mijn eerste SE-week van mijn leven :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Suc6!!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Dank je ;D om 9.05 mijn eerste toets tot 10.45 en dan ben ik alweer vrij ;D]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    DreamWishes schreef:
    (...)

    Joshua Gayle
    Ik grinnik even en knik dan en mijn borstkas gaat nog heel lichtopen neer. ik zet haar dan voorzichtig neer, maar blijf haar vasthouden in mijn armen en kijk haar glimlachend aan. 'Ik hou van je.' zeg ik dan zacht en drukwerk een kusjeop haar lippen en kijk haar dan weer glimlachend aan.


    Leslie Day
    Ik word voorzichtig neer gezet door Josh en ik voel de grond weer onder mijn voeten. Ik sta nog in zijn armen en kijk hem aan. Hij zegt zacht dat hij van me houdt en drukt een kusje op mijn lippen en ik glimlach dan naar hem. 'Heel toevallig, ik ook van jou,' zeg ik dan. Ik leg mijn hoofd tegen zijn borstkas en geniet gewoon van Josh zo bij me en de warme stralen van de douche.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Sam Jason Night
    O heel fijn. Gaat Naomi nu ook nog tegen me beginnen. 'Ach fijn om te horen Naoom, heel fijn. Je zegt toch dat je niets over me weet. Niets over mijn verleden? Nou. News flits. Dit weet je ook niet van me, al heel mijn leven jaag ik mensen weg om wie ik geef. Daar ben ik goed in. Nu blij dat je iets over me weet?' Ik kijk strak terug naar haar. 'Ze was wel degelijk koppig. Ze had pijn, dat zag ik, wist ik, maar ze wilde het niet zeggen. Ik moest naar het toilet en zij wilde dat ik op haar steunde. En op die ene Julio. Dat deed ik, maar op de terug weg weigerde ik. Ik wil geen pijn bij haar zien. Dus toen werd ze bazig. Is ze dan niet koppig als ze pijn heeft maar zowat eist dat ik op haar steun?!'


    Naomi Micheal
    Ik luister naar wat hij te vertellen heeft en zucht. 'Vertel me iets wat ik nog niet weet.' mompel ik dan zacht, het was duidelijk, iedereen die te dichtbij kwam duwde hij weg, maar nu heeft hij Nala en ik wil gewoon dat het tussen hun wel goed gaat, hoe gek dat ook klinkt na wat er met ons gebeurt is, ik wil gewoon het beste voor hem. Maar als ik dan hoor wat hij zegt frons ik even en begin langzaam boos te worden. 'Dat is nou liefde Sam!' zeg ik dan boos. 'En je noemt dat koppig, dit is liefde, je doet alles voor de ander, ondanks je zelf pijn hebt, je wil de ander helpen, kijkt niet naar jezelf, maar alleen hoe je de ander kan helpen, misschien is het niet goed dat ze het deed, maar ze geeft om je, zoveel, besef dat.' zeg ik dan streng maar wel weer rustig, ik wist niet hoe ik het beter uit moest leggen, maarja, dan sla mijn blik weer neer en zucht even.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    jaimyhoi schreef:
    [Dank je ;D om 9.05 mijn eerste toets tot 10.45 en dan ben ik alweer vrij ;D]


    [Ik heb tot 20 over 2 les, laatste uur pw... Ugh.... En binnenkort ook toestweek....]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Maar ik ga maar ens naar school...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    Ze wil dat ik haar iets vertel dat ze nog niet weet. 'Oke, ik heb vroeger drugs gebruikt om aan problemen te ontkomen. Om aan mezelf te ontkomen. Nu blij? Het maakt het er niet beter op he?' Ze zal me nu wel gaan haten. Ach, ze kiest toch wel voor Ian. En ik heb Nala. Tenminste. Als ze nog überhaupt met me wil om gaan. En dan wordt Naomi boos op me. Ze zegt dat wat Nala deed liefde is. 'Dat van mij niet dan?! Ik riskeerde mijn eigen leven door zelf te willen lopen terwijl dat niet goed voor me is! Alleen maar omdat Nala pijn had of heeft. Weet ik veel. En dat ik mijn leven riskeerde was wel duidelijk aangezien ik uiteindelijk aan een hartmonitor ben beland.' Ik stel me echt kwetsbaar op. 'Ik kan niets goed doen Naomi. Dat weet ik nou ook wel. Maar bij Nala probeer ik het wél goed te doen. En weet je wat het ergste eraan is? Telkens als het even goed lijkt te gaan doe ìk iets fout. En dat zegt ik zelf dan, Nala zegt het, en nu zeg jij het ook nog even doodleuk tegen me alsof ik het nog niet weet. En elke keer weer. Elke keer weer doet dat pijn. Maar iedereen denkt maar dat ik geen hart heb of wat dan ook. Nou, dat heb ik wel.'
    Ik zet dan mijn handen aan de wielen zodat ik om Naomi heen kan met de rolstoel. 'Mijn leven is zo verkloot dat de twee redenen dat ik nog leef zijn is dat ik te koppig ben om dood te willen en voor anderen blijf leven ondanks dat ze me haten.'
    Ik rol weg van haar. Nu weet ze meer over me. Veel meer. In mijn ogen tenminste.

    [ bericht aangepast op 5 nov 2012 - 8:33 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    _[Baayyyy naoomzz]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.