• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    -Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Jack Collins Huaso
    -Jamy Black GOFORTH
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia Huaso
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams DreamWishes
    -Mario Estevez Huaso
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville Huaso
    -Marcell Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 5 nov 2012 - 19:16 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Wat? Hoe moet ik pijnlijk opvatten???]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    Ze vraagt zacht of dit haar blijer moet maken. 'Ik weet het niet Naomi, je wilde toch zo graag iets over me weten. Nou, het is je gelukt,' antwoord ik dan. Ik kijk weg van haar. Ik heb gewoon iets over mezelf gezegd. Tegen Naomi notabene. Niet eens tegen Nala. Door dit soort dingen ga je elkaar persoonlijker leren kennen, en dat is niet de bedoeling tussen Naomi en mij. Ze spreekt dan over verleden en heden. Ik kijk haar aan. 'Ik kan mijn verleden niet los van me zien Naoom, mijn verleden maakt me tot wie ik nu ben. Een klootzak die mensen weg duwt en pijn doet.' Klootzak, het staat op mijn arm gekerfd. Maar dan in het Engels. Ze vraagt me dan hoe ik denk dat Nala zich voelt als ik mijn leven riskeer, en niet alleen Nala. Ik geloof serieus mijn oren niet. Naomi is bij Ian. Klaar. Ze moet niet om mij geven. Dat is niet goed. Ik ben om Naomi heen gegaan als ze zegt dat ze denkt dat ik wel een hart heb. Er verschijnen tranen in mijn ogen die ik verbeten weg knipper. Ik draai me weer naar haar om. 'Misschien niet de enige, maar wel een van de weinige,' zeg ik zachtjes. Ik kijk naar haar. Volgens mij zijn mijn ogen vochtig. Verdomme. Ik haat mezelf erom dat ik het Naomi verteld heb. Ik haat haar erom dat ze het uit me heeft gekregen. Maar het is nou eenmaal gebeurd. 'Naomi,' zeg ik zacht. 'Wat er gebeurd is tussen ons..' Ik zwijg even. Ik kijk haar aan. 'Dat had nooit moeten gebeuren. Het was een vergissing.' Ik draai mijn rolstoel weer van haar weg en rol dan de gang door.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Lees maar, ik zou er dit;

    Ze gaat me misschien haten voor die woorden. Maar ik moest ze zeggen. Naomi en ik samen is niet goed voor Ian of Nala en daardoor ook voor onszelf niet. Dus daarom lieg ik tegen haar.

    Nog aan kunnen plakken. Maar dat maakt het minder sterk ^.^


    Maar ik vind het zielig. Dus als je wilt kan ik het nog aanpassen en hem niet laten zeggen dat het een vergissing was ^.^]



    [Mijn stukje suckt ook trouwens XD]

    [ bericht aangepast op 5 nov 2012 - 15:46 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Tsja, het klopt wel, zo zielig is het eigenlijk niet... Hij heeft gelijk.. In your face, niet... XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Voor hem was het geen vergissing D:

    Hij voelt wat voor Naomi.]

    _En ik vind het zielig dat hij zegt dat het een vergissing was. Helemaal voor niets die problemen tussen haar en Ian.

    Het doet me denken aan Twilight, New Moon. Waarin Edward zegt tegen Bella dat hij vertrekt *cries*]

    [ bericht aangepast op 5 nov 2012 - 15:50 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Eigenlijk is dit best wel grappig, want Naom ook voor hem, maar ze hebben beide iemand anders van wie ze ook houden.. XD]

    [ bericht aangepast op 5 nov 2012 - 15:55 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Best wel triest ja :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Yeah, ben reactie aan het schrijven en hij gaat denk ik weer sucken, weet echt niks goed...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ach, mijn reacties falen ook dus dat maakt niks uit (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Sam Jason Night
    Ze vraagt zacht of dit haar blijer moet maken. 'Ik weet het niet Naomi, je wilde toch zo graag iets over me weten. Nou, het is je gelukt,' antwoord ik dan. Ik kijk weg van haar. Ik heb gewoon iets over mezelf gezegd. Tegen Naomi notabene. Niet eens tegen Nala. Door dit soort dingen ga je elkaar persoonlijker leren kennen, en dat is niet de bedoeling tussen Naomi en mij. Ze spreekt dan over verleden en heden. Ik kijk haar aan. 'Ik kan mijn verleden niet los van me zien Naoom, mijn verleden maakt me tot wie ik nu ben. Een klootzak die mensen weg duwt en pijn doet.' Klootzak, het staat op mijn arm gekerfd. Maar dan in het Engels. Ze vraagt me dan hoe ik denk dat Nala zich voelt als ik mijn leven riskeer, en niet alleen Nala. Ik geloof serieus mijn oren niet. Naomi is bij Ian. Klaar. Ze moet niet om mij geven. Dat is niet goed. Ik ben om Naomi heen gegaan als ze zegt dat ze denkt dat ik wel een hart heb. Er verschijnen tranen in mijn ogen die ik verbeten weg knipper. Ik draai me weer naar haar om. 'Misschien niet de enige, maar wel een van de weinige,' zeg ik zachtjes. Ik kijk naar haar. Volgens mij zijn mijn ogen vochtig. Verdomme. Ik haat mezelf erom dat ik het Naomi verteld heb. Ik haat haar erom dat ze het uit me heeft gekregen. Maar het is nou eenmaal gebeurd. 'Naomi,' zeg ik zacht. 'Wat er gebeurd is tussen ons..' Ik zwijg even. Ik kijk haar aan. 'Dat had nooit moeten gebeuren. Het was een vergissing.' Ik draai mijn rolstoel weer van haar weg en rol dan de gang door.


    Naomi Micheal
    Ik slik en schud even mijn hoofd en adem diep in en uit, als ik zijn hele verhaal aangehoord heb. 'Waarom vertel je me dit allemaal, ik ben toch niemand voor je, beteken niks voor je, dat heb je me nu wel duidelijk gemaakt.' zeg ik dan en kijk hem aan. 'Je bent geen kloorzak, hoevaak moet ik je dat nog zeggen, je stelt je alleen zo op, omdat je mensen wilt wegduwen, maar je bent geen klootzak.' zeg ik dan, hij moest niet zo over zichzelf denken, ik had het al zo vaak gezeg, maar hij blijft bij zijn punt. Ik sla mijn ogen neer en zucht even. Zijn laatse opmerking deed me echt pijn en tranen stonden in mijn ogen net zoals in de zijne, maar ik zei er maar niks over. 'Voor mij was het geen vergissign.' zeg ik dan zacht, maar hij rolt toch al weg de gang door en ik zelf draai me ook om en loop weg, weg van Sam, weg van alles, iedereen, gewoon even alleen zijn, ergens waar ik geen fouten kan maken. Ik ben hier de klootzak, niet Sam zonder mij was dit alles niet gebeurd. Ik loop door en mijn ogen worden weer wazig en een traan loopt over mijn wang. Ik mag niet huilen, niet om hem, hij is het niet waard, het betende niks voor hem, ik beteken niks voor hem, terwijl dit alles zo veel voor mij zoveel betekende, hij nog steeds veel voor mij betekent, ondanks alles, ondanks Ian en ik weet hoeveel pijn ik hem hiermee doe. Maar ik kan de tranen niet tegen houden, waarom doet dit alles toch zo'n pijn?!


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    Ik kijk haar aan met een gepijnigde blik. Ze betekent wel degelijk iets voor me. Maar dat moet niet. Dus sluit ik dat gevoel af. 'Je kent me niet Naomi,' zeg ik hoofdschuddend. 'Niemand kent me. Misschien dat ik wel gewoon echt een klootzak ben. En me er niet alleen maar naar gedragen. Ik doe mensen bewust pijn, dat is toch wat je denkt. Zodat ze afstand van me houden.' Ik zie dat er ook tranen bij haar in de ogen staan. Maar zij ziet of zegt er bij mij ook niets van dus zwijg ik er ook over. Ik doe haar pijn. Maar het moet. Het is beter als ze me haat. Beter voor iedereen, uiteindelijk. Ik ben omgedraaid en ze zegt dat het voor haar geen vergissing was. Ik wil nog antwoorden, maar ik hoor haar voetstappen al verdwijnen en het heeft ook geen zin om te antwoorden. Ik rol de gang door en knipper de tranen in mijn ogen weg. Kom op zeg. Ik ben geen mietje.. Ik moet nu Nala vinden. Dus ik rijd snel door naar de streetdance zaal en doe die dan open.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Nu kunnen we beide niks meer doen. XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Femster is online :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Oeeh, nu ben ik benieuwd! Femster reageer! XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    {wow, wat een drama, laat ik even reageren xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”