• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    -Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Jack Collins Huaso
    -Jamy Black GOFORTH
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia Huaso
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams DreamWishes
    -Mario Estevez Huaso
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville Huaso
    -Marcell Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 5 nov 2012 - 19:16 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ben er weer en Jaimz hoe ging je test??? Nu vind ik Sam weer zielig.. Hmm, ik ben moeilijk...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Slecht :')

    En ik wacht al de hele dag op reactie van Naomi (duivel)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Oeeh, ik ben aan het denken, ik denk dat wat ze n ook zegt toch niet goed valt bij Sam... Ik denk dat Sam eerder boos is op Naomi dan Naomi op Sam...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [En morgen zal het wel beter gaan!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik weet nog niet wat precies maar er zijn dingen die ze wel goed kan zeggen :3 er is hoop!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [Ik weet nog niet wat precies maar er zijn dingen die ze wel goed kan zeggen :3 er is hoop!]


    [Wat dan?? Ik wil de perfecte reactie schrijven. ;')]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    DreamWishes schreef:
    (...)

    [Wat dan?? Ik wil de perfecte reactie schrijven. ;')]


    [LEZEN NAOOMZ XD ik zeg net dat ik nog niet weet wat precies :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Oke, whaha.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Schrijf maar gewoon :Y) MWHUHAHAHAHAH]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Niet zo gemeen lachen!! Ik ga nu beginnen! XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [wie ik? *kijkt onschuldig*]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Sam Jason Night
    Ze wil dat ik haar iets vertel dat ze nog niet weet. 'Oke, ik heb vroeger drugs gebruikt om aan problemen te ontkomen. Om aan mezelf te ontkomen. Nu blij? Het maakt het er niet beter op he?' Ze zal me nu wel gaan haten. Ach, ze kiest toch wel voor Ian. En ik heb Nala. Tenminste. Als ze nog überhaupt met me wil om gaan. En dan wordt Naomi boos op me. Ze zegt dat wat Nala deed liefde is. 'Dat van mij niet dan?! Ik riskeerde mijn eigen leven door zelf te willen lopen terwijl dat niet goed voor me is! Alleen maar omdat Nala pijn had of heeft. Weet ik veel. En dat ik mijn leven riskeerde was wel duidelijk aangezien ik uiteindelijk aan een hartmonitor ben beland.' Ik stel me echt kwetsbaar op. 'Ik kan niets goed doen Naomi. Dat weet ik nou ook wel. Maar bij Nala probeer ik het wél goed te doen. En weet je wat het ergste eraan is? Telkens als het even goed lijkt te gaan doe ìk iets fout. En dat zegt ik zelf dan, Nala zegt het, en nu zeg jij het ook nog even doodleuk tegen me alsof ik het nog niet weet. En elke keer weer. Elke keer weer doet dat pijn. Maar iedereen denkt maar dat ik geen hart heb of wat dan ook. Nou, dat heb ik wel.'
    Ik zet dan mijn handen aan de wielen zodat ik om Naomi heen kan met de rolstoel. 'Mijn leven is zo verkloot dat de twee redenen dat ik nog leef zijn is dat ik te koppig ben om dood te willen en voor anderen blijf leven ondanks dat ze me haten.'
    Ik rol weg van haar. Nu weet ze meer over me. Veel meer. In mijn ogen tenminste.


    Naomi Micheal
    Ik slikte, dit alles kwam op een bepaalde manier zo bekend voor, ik had mijn ogen neergeslagen maar kijk weer op en kijk hem aan en bijt op mijn lip. 'Dat is juist vreselijk, moet dit me blij maken?' vraag ik dan zacht. 'Het maakt het er ook niet slechter op.' zeg ik dan zacht, eerlijk en haal mijn schouders op. 'Het is het verleden, daar leven we niet meer in, we leven in het nu, jouw verleden maakt me niks uit, ik kijk naar de persoon die je nu bent en ik heb zo ook mijn verleden.' zeg ik dan en bijt weer op mijn lip, ik wilde hier liever niet verder over door gaan, over onze verleden, het waren toch alleen maar nare dingen die daar zijn gebeurt en waar ik het liefst niet meer aan terugdenk en hij volgensmij ook niet, meer iets in me was ook opgelucht dat hij me die dingen vertelde, iets wat hij altijd verzweeg, voor iedereen, maar me toch toevertrouwde.'Dat zei ik niet.' kaats ik dan meteen terug. 'Ik zeg ook niet dat het goed is wat ze deed, maar dit alles maakt haar niet koppig en het is ook niet goed dat jij je eigen leven riskeerde, hoe denk je dat Nala zich dan voelt en niet alleen Nala.' zeg ik dan streng, en besef me dan wat ik als laatste zei en bijt even op mijn lip, hopelijk had hij het niet al te snel door, hij moest mij vergeten, net zoals ik hem, Sam had het ook al heel duidelijk gemaakt, maar ik kan geen afstand van hem nemen, hoe graag ik het ook zou willen. Dan na wat hij dan zegt ben inkerven stil en hij draait zijn rolstoel om en wil weg gaan. 'Ik weet dat je een hart heb, maar al te goed en ik geef om je ondanks alles, ik haat je niet en ik ben zeker nietende enige.' zeg ik dan zacht geen idee of hij het nog gehoord heeft.

    [It sucks I know, maar wist niks beters,,,]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Het sucked niet (: ik reageer zo ^.^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Oke. *.* Hij suckt wel, inspiratieloos... XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik heb nu een redelijk pijnlijk einde aan mijn post... Ik twijfel of ik het niet moet aanpassen XD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.