• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    -Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Jack Collins Huaso
    -Jamy Black GOFORTH
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia Huaso
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams DreamWishes
    -Mario Estevez Huaso
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville Huaso
    -Marcell Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 5 nov 2012 - 19:16 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Nala
    Mijn blik werd wat wazig. Of dat kwam door de tranen of door iets anders wist ik niet.
    Ik was gewoon blij met de afleiding. Het was ergens als drugs. Heel even was alles voorbij, was alles goed. Geen pijn meer, behalve die lichamelijke dan, maar daar kon ik mee leven.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Nu verveel ik me xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Pomtiedomtiedom]

    Sam Jason Night
    Mijn armen raken vermoeid dus parkeer ik een soort van een beetje naar de zijkant toe met de rolstoel. Ik kan die gelukkig goed besturen, dus dat is een voordeel. Ik leun even met mijn hoofd tegen de muur. Ik moet naar Nala, ik moet haar zien te vinden. Naomi. Ze schiet door mijn gedachten heen. Dat wil ik niet. Ik moet door naar Nala toe, haar vinden.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal
    'Sorry Ian.' mompel ik dan sta op en schiet in mijnenvelden en spurt de kamer uit en in de deuropening draai ik me even om naar Ian. 'Ik ben zo terug, vertrouw me.' zeg ik dan zacht en bijt op mijn lip en ga dan weer verder en vind al snel Sam. 'Sam' zeg ik dan zacht en loop naar hem toe en bijt op mijn lip. 'Sorry dat je dat heb gezien.' zeg ik dan en sla mijn ogen neer, ik wist niet hoe ik het precies moet zeggen, of wat ik überhaupt moet zeggen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik zucht diep en kijk haar na. Als ze weg is laat ik me achterover op de bank vallen en zit letterlijk met mijn handen in het haar. Vertrouwen... Dat had ik eerder gedaan... Ik bijt op mijn lip en sluit mijn ogen. Dan sta ik op en kleed me aan. Ik zucht diep en ga op de bank zitten. Ik staar voor me uit. En nu zat ik hier. In mijn eentje. Ik zak onderuit en sluit mijn ogen weer even. ineens hoor ik voetstappen. Ik kijk op en slik moeizaam. Een bewaker kijkt me dodelijk aan en ik kijk zwijgend terug.
    'Wat doe je hier?' De toon zei al dat dit verkeerd ging. Ik slik moeizaam en bijt op mijn lip. Hij loopt met grote passen naar me toe en trekt me ruw overeind.
    'Jij mag hier niet komen,' vervolgt hij. 'Dat betekend straf.' Ik grom even wat me een klap opleverde. Ik slik moeizaam en voel hoe hij me mee begint te sleuren. Ik wist dat tegen werken geen zin had en liet me maar meenemen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Je wilt graag een schuldgevoel bij me opwekken is het niet..... ^^]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ghehehe :Y) ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ja dus.. Whaha. Mean.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [En nu reageert Jaimz niet... GRRRRR..... XD]

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 21:36 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam
    Ik kijk op en zie Naomi. 'Geeft niets,' zeg ik dan. 'Ik moet weer door, ik moet Nala vinden.' Ik kijk even naar haar maar maak nog geen aanstalten om door te gaan, mijn armen zijn namelijk nog moe. 'Oke. Ik moet niet zo emotieloos reageren. Maar het maakt me niets uit, dat ik het gezien heb. Jij bent met Ian, ik ben met Nala. Zo simpel is dat.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal
    Ik knik en bijt nog steeds op mijn lip en ga dan achter de rolstoel staan en begin te duwen. 'Je zoekt Nala toch?' vraag ik dan en begin te lopen. 'Hoezo zoek je haar, wat is er gebeurt?' vraag ik dan zacht, twijfelend, mocht ik dit wel vragen, dan loop ik in richting de streetdance zaal daar zal Nala vast en zeker wel te vinden zijn.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    'Ze werd ineens kwaad op me omdat ik haar excuses aan nam en zei dat zij er ook niets aan kan doen dat ze koppig is,' zeg ik dan. Ze duwt mijn rolstoel voort en ik weet niet waarheen. 'Gaan we naar de streetdance zaal?' vraag ik haar dan. Ik denk dat Nala daar is, volgens mij is dansen een vlucht voor haar.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik wreef even de tranen uit mijn ogen, maar kon nog steeds niets zien... Nee, dit wou ik niet!
    Bang ging ik rechtstaan, maar gleed uit over iets, waarschijnlijk bloed. Mijn knie stootte hard tegen de grond, maar ik ging weer rechtstaan.
    Ik dwong mijn benen me te dragen, maar zag niet waar ik heen ging. Al snel stootte ik hard met mijn hoofd tegen iets aan en viel weer op de grond. Ik begon doodsbang te huilen en rolde mezelf weer zo klein mogelijk op.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Moet gaan, baaayyy]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [NEEEEE! JAAAAAIIIMMMZZZZ! Hoe kun je me dit aandoen! *Zeer dramarisch* XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp