• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 21:14 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake Sadler
    Ik pak de kleren voor Mayra en kleed haar vlug om. Ik laat een bedje verschijnen in de warme living en leg haar er voorzichtig in. 'Slaap nog wat Mayra, mama en papa zijn zo terug.' fluister ik zachtjes en kijk dan naar Leslie.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Razendsnel, sneller dan de ogen van een sterveling kunnen volgen, liep ik de kamer door en rukte het mes uit de handen van haar moeder.Ik drukte het tot het heft in de muur vlak naast haar, om ervoor te zorgen dat ik het zelf niet zou gebruiken, want het was niet de bedoeling dat ik iemand zou vermoorden.
    Ik zou ze gewoon meteen bewusteloos slaan en dan waren we hier weg. En kwamen nooit, maar dan ook nooit meer terug!
    Ik begon bij haar moeder. Dat was nog het moeilijkste. Het druiste tegen mijn principes om vrouwen te slaan, maar als ze zoiets met Alexi wou doen... Nou, dan kreeg ik haar snel KO!
    Ik sloeg hard tegen haar hoofd aan en op de perfecte plek, waardoor ze op de grond zakte. Ik keek Alexi even geruststellend aan, om haar te verzekeren dat het goed was ze was niet dood en we geraakten hier weg, en draaide me toen om naar haar vader;


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Als ik Tyler heb aangekleed leg ik die naast Mayra en zucht dan een keer zachtjes. 'Slaap zacht Tyler.' Ik zing zacht een kort slaapliedje voor ze en gelukkig vallen ze snel weer in slaap. 'Ik ga heel even douchen,' mompel ik dan. De nachtmerrie kleeft nog aan me. Ik loop weer naar de slaapkamer toe, die grenst aan de badkamer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik scheur een stuk van mijn shirt, wikkel die vlug om mijn arm en een ander stuk gebruik ik voor mijn bloedneus. Ik kijk bezorgt naar Axton en naar mijn vader. Mijn vader is witheet van woede. 'Je blijft van mijn familie!' gromt hij woest. Ben ik nu plots wel zijn dochter of zo? Ik kijk van hem naar Axton en dan terug naar mijn vader. Ik voel haat voor mezelf. Hoe kan ik ook zo dom en naïef zijn om hier te komen?! Nu breng ik Axton ook nog in gevaar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake S.
    Ik wil haar achterna gaan maar besluit dat ze tijd voor haarzelf nodig heeft. Ik ga aan de tafel zitten en leg mijn hoofd op mijn armen. Ik zucht en gemengde gevoelens komen in me op. Gevoelens die ik kan laten gaan nu Les er niet is. Ten eerste pijn omdat ze door mij pijn heeft en woede om dezelfde reden.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Had je maar moeten beseffen voor je je eigen familieband naar de kloten hielp." mompelde ik en liep op hem af.
    Hij leek misschien angstaanjagend, maar ik was een demon, bovendien had ik net de moordenaar van mijn moeder vermoord. Ook een mens en een mens met veel meer gevechtservaring en dat was niets geweest. Ik liep dus op hem af, maakt een schijnbeweging naar zijn maagstreek en wanneer hij vooroverboog om die aanval af te weren, sloeg ik gewoon hard genoeg op zijn hoofd. Al snel viel hij bewusteloos.
    Ik liep naar Alexi en keek haar aan.
    "Alles goed? Gaat het een beetje? Kom, ik haal je hier weg." Ik sloeg mijn armen om haar heen, drukte een kus op haar kruin en liet ons toen bij Jake verschijnen.
    "Alles goed?" vroeg ik weer, terwijl ik Alexi recht aankeek.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ik ben in de slaapkamer en doe de lingerie uit, ik gooi die in de wasmand. Ik pak schoon ondergoed en schone kleren en loop naar de badkamer. Ik zucht een keer zachtjes en zet de douche erg warm aan. Ik stap eronder en laat de nachtmerrie van me afspoelen en maak mezelf gewoon kalm door mijn tranen te laten gaan. Dat lucht altijd wel op.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik tril lichtjes en knik dan gewoon alsof er niets aan de hand is. 'Roep maar op me, het was een dom idee.' zeg ik zachtjes en maak het stuk van mijn shirt nog iets strakker vast om mijn arm. Ik druk dan het andere stuk weer tegen mijn neus. Verdomme stop met bloeden, denk ik. 'Ik heb het verdient, ik had nooit weg mogen gaan zonder je iets te zeggen of te overleggen.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Ik ga niet op je roepen." mompelde ik en keek naar haar neus.
    "Knijp hier even." mompelde ik en wees naar haar neusbeentje. "En hou je hoofd wat naar voren, zoals wanneer je iets zou lezen."
    Toen ging ik verder naar haar pols om daar de wond te bekijken.

    {en hoe erg moet de wond zijn? xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [hmm... hechtingen? xd]
    Alexi
    'Waarom roep je niet op me? Je hoort kwaad te zijn.' zeg ik zachtjes en krimp iets in elkaar als ik zijn vinger op mijn snede voel. Ik zie dat er een kinderbedje in de kamer staat en voel me nog schuldiger. Hij moet ze vast naar Jake en Les gebracht hebben. Ik kijk weer naar mijn knieën.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Ik ben niet kwaad." mompelde ik weer, terwijl ik naar de wond keek. "En daar moeten hechtingen in."
    Ik liet een naald en draad verschijnen en een spuit met een plaatselijke verdoving. Ik drukte haar neer op een stoel en legde haar hand op tafel.
    "Gewoon even nergens aan denken." mompelde ik en spoot de verdoving in haar arm.
    "Ok, zeg me wanneer je niets meer voelt in je arm."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik kijk hem verwart aan en schud even mijn hoofd. Soms snap ik echt niets van die jongen. Ik voel de verdovingsspuit en wacht tot mijn arm gevoelloos word. 'Ik voel niets meer.' zeg ik zachtjes wat maar half waar is. De verdoving werkt inderdaad maar nog niet helemaal. Misschien wil ik gewoon boeten, ik weet niet.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik keek haar aan en drukte ondertussen tegen haar arm.
    "Heb je dat gevoeld?" vroeg ik dan nog eens.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik bijt op de binnenkant van mijn wang om de pijn te verbergen en schud mijn hoofd van nee. Ik kijk hem niet aan aangezien mijn ogen soms net een open boek zijn en ik kijk even naar Jake die half aan het slapen is.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Al snel ben ik weer rustig en zet de douche uit. Ik stap eronder vandaan en droog me dan af met een handdoek. Ik trek een jeans aan met een warme rode trui erop en loop dan terug richting de living. Ik zie Axton en Alexi en kijk even naar ze. Maar dan valt mijn oog op wat Axton doet en mijn ogen worden groot. Ik word niet goed, ik kan niet tegen naalden, ik kan niet tegen bloed, en ik zie het beiden liggen. Ik val flauw.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.