• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 21:14 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Jaimes.?}


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky
    Hij zegt dat het zou kunnen maar dat het niet hoeft. Ik bijt op mijn lip en knik dan. 'Dan kan Daniël wel niet de enige zijn, dat betekent niet dat het toegestaan is.' Ik kijk voor me uit en zucht dan zachtjes. Ik heb spontaan weer zin om te gaan slapen. Dan hoef ik hier tenminste niet over na te denken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Elvish, kan je reageren bij Fox River?
    Of is die regel ingesteld dat je minimaal twee post moet wachten?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nathan
    'Er zijn altijd wel andere dingen niet toegestaan en er komen altijd wel nieuwe regels bij, het hoeft geen probleem te zijn en daarbij zijn we toch al erg goed in het negeren van regels' Zeg ik met een korte grijns, 'Ik heb honger, gaat er iemand mee naar de kantine of blijven jullie hier?'


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky
    'Dat is waar, en ik heb het gelezen in dat familie boek van jullie, dat jullie niet de braafste engelen zijn die er rondvliegen.' Nathan zegt dat hij honger heeft en ik knik. 'Ik ga mee, ik ben ook hongerig aangezien ik gister mijn eten weer uitgekotst heb.' Ik zucht een keer zachtjes en lach dan. 'Volgens mij was dat niet zo'n smakelijk detail,' merk ik op.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [samenvatting?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LIZZLLLLLL I MISSED YOUUU _O_


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Er is niet zoveel gebeurd :3 Er is een mini Skaniël op komst :3 en dat hebben ze net aan Nathan verteld ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Ik knik en glimlach. Ik ga tegen Jake aanliggen met mijn rug, lepeltje lepeltje, dat is lekker warm. 'Slaap lekker Jake,' zeg ik terug en sluit mijn ogen en val vrijwel direct in slaap.


    Jake
    Ik voel hoe ze in slaap valt en druk een kusje op haar kruin. Dan sluit ik mijn ogen, ontspan me en val na een tijdje in slaap met haar nog steeds in mijn armen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    Ik knipper even met mijn ogen en kijk naar Axton's slapende gezicht. ik zucht zachtjes en sta voorzichtig op. Ja, ik kan lopen, dat is al één ding. Ik loop naar het bedje en druk op beide hoofdjes een kus. Als ze straks honger hebben kan Axton ze ook met de fles geven. Ik pak een briefje, schrijf kort op dat ik even weg ben naar mijn ouders en niet weet wanneer ik terug ben. Ik sluit af met Zorg goed ondertussen voor de kleintjes, hou van je! x en trek mijn kleren aan. Ik doe mijn haar in een staart. Ik loop dan met mijn sleutels en portefeuille naar de auto. Ik stap de auto in, ik probeer niet te denken aan welke gevolgen dit kan hebben voor iedereen. Ik rijd de parking af, de baan op. Ik bijt zachtjes op mijn onderlip en concentreer me volledig op de baan.
    ...
    Ik parkeer de auto voor mijn ouders hun huis en adem even diep in en uit voor ik uitstap. Ik trek mijn kleren goed en loop aarzelend naar de deur. Ik bel aan en de deur word opengedaan door mijn moeder. 'Hi.' zeg ik zachtjes, ze knikt even glimlachend maar de glimlach bereikt haar ogen niet, ze laat me binnen en ik zie hoe ze de deur op slot draait. Ah als er iets misgaat heb ik de achterdeur nog, denk ik. Ik loop naar de living waar mijn vader kaarsrecht op de bank zit.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Gehuil bereikte mijn gehoorgangen en slaperig ging ik rechtop zitten. Ik zag Alexi nergens, maar besloot me eerst op het gehuil te concentreren. Ik stond op en liep naar het bedje. Tyler en Mayra, allebei aan het huilen... Als ze hier maar geen gewoonte van maakten.
    Heel voorzichtig nam ik ze beiden in mijn armen en wiegde ze zacht heen en weer terwijl ik door de kamer liep. Dan zie ik het briefje liggen. Bezorgd frons ik mijn voorhoofd, maar lang heb ik niet om na te denken. Mayra en Tyler blijven maar huilen.
    "Sst, stil maar." ik wieg ze heen en weer, maar niks helpt.
    "Jullie hebben vast honger." mompelde ik en leg ze voorzichtig terug in het bedje. Het gehuil werd weer luider. "Rustig maar, ik maak wat te eten." maar natuurlijk hielp dat niets... Argh, ik had nu nog geen tijd om adem te halen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ik slaap al een tijdje als ik weer geteisterd word door een nachtmerrie. Bijna altijd speelt de nachtmerrie zich af in New York op het dak. Bijna altijd. De andere plaatsen waar het zich afspeelt is of in Frankrijk bij die klif, of in mijn oude kamer waar Ashley het bekende dvd'tje laat zien. Ik knipper gejaagd met mijn ogen en merk dat ik in de loop van de nacht uit zijn armen ben gerold. Instinctief wil ik naar de badkamer lopen om daar alles even over me heen te laten komen. De tranen staan me hoog. Maar ik wil Jake niet weer teleurstellen. Ik bijt op mijn lip en kijk naar de slapende Jake. Dan schud ik zachtjes aan zijn schouder om hem wakker te maken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik ga op het topje van de stoel zitten. Ik wilde niet bij mijn vader op de bank zitten en voel me totaal niet op mijn gemak hier. Waar is dat veilige gevoel naar toe dat ik hier had vroeger? 'Alexi... zo kan het niet langer meisje. Die jongen verpest je toekomst.' begint mijn vader rustig. ik zucht. Ik wist dat ze het niet zouden opgeven. 'Hij verpest mijn toekomst niet, hij heeft me er één, en alles wat ik van jullie vraag is om die te accepteren, ik hou van hem meer dan dat ik van iemand anders zou kunnen houden.' Mijn moeder schud afkeurend haar hoofd. 'Hij gebruikt je, dit is enkel een bevlieging maar het is nog niet te laat. Je kan hen nog weggeven en we kunnen je van school af halen.' Ik kijk hen met grote ogen aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    Sky
    'Dat is waar, en ik heb het gelezen in dat familie boek van jullie, dat jullie niet de braafste engelen zijn die er rondvliegen.' Nathan zegt dat hij honger heeft en ik knik. 'Ik ga mee, ik ben ook hongerig aangezien ik gister mijn eten weer uitgekotst heb.' Ik zucht een keer zachtjes en lach dan. 'Volgens mij was dat niet zo'n smakelijk detail,' merk ik op.


    Nathan
    'Hmm.. Ronvliegen, leuke verwoording' Zeg ik met een grijns, 'Gezellig, en nee.. Voor de volgende keer mag je dat detail weglaten' zeg ik waarna ik naar de deur loop en die voor hun openhoud.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake S.
    Ik voel geschud aan mijn schouder. 'Mam laat me slapen' mompel ik maar het geschud houd niet direct op en ik kijk even op. Dan zie ik Leslie en snap waarom ze me wakker maakt. Ik trek haar in mijn armen. 'Nachtmerrie Les? Wil je er over praten?' vraag ik haar zachtjes en strijk even over haar haren.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'