• De story

    Hey,

    ziet er prima uit en je mag dan ook meteen beginnen ^^ Je hebt een week om een topic te openen. Veel plezier!

    Groetjes, Yoda


    A poet, of all writers, has the best chance for immortality. Others may write from the head, but he writes from the heart, and the heart will always understand him. - Washington Irving

    Regels:
    - Hoe in te leveren: via een pb aan mij
    - De nieuwe opdrachten komen zowel in dit topic als de story.
    - In de story vindt je de beoordelingen.
    - Geen plagiaat
    - Alles schrijven voor de wedstrijd en niet teruggrijpen op een gedicht dat je al een keer gemaakt hebt.
    - Alleen in het Engels of Nederlands dichten.
    - Per ronde krijg je tien dagen tijd.
    - Tot een dag voor de inleverdatum kan je om uitstel vragen en het maximum uitstel is dan drie dagen.
    - Niet inleveren zorgt ervoor dat je eruit wordt geschopt.

    Jury:
    - Hotchner wedstrijdhouder

    Deelnemers:
    2. Oromis 10 | 10 | Uitstel tot 30 December 2012
    3. Jaimes 7 | 7 | +1 Uitstel tot 30 December 2012
    4. Cadaver 9 | 7 |
    6. Yoda 10 | 10 | +1 Uitstel tot 30 December 2012
    7. Junns 9 | 9.5 | Uitstel tot 30 December 2012
    9. doluv2luv 6 | 6.5 |
    10. Madhouse 9 | 7 | +1
    11. Elly4ever 7 | 5.5 | Uitstel tot 30 December 2012
    13. Merrow 5 | 7.5 | +1 Uitstel tot 30 December 2012
    15. Tempesta 9 | 9 |

    Opdrachten:
    Opdracht 1: Inspiration comes from imagination


    Opdracht 2: Words will be words, 'till you bring them to live


    Opdracht 3: Stiles Stilinski


    Opdracht 4: Van oud naar nieuw
    Kerst en Oud en Nieuw komen er weer aan en dat betekent dus ook dat we weer naar die kerstliedjes gaan luisteren, oliebollen zullen eten, vuurwerk kopen en de kerstboom optuigen. Allemaal dingen die je doen denken aan deze tijd van het jaar. En we gaan werken met de kerstliedjes.
    Het is de bedoeling dat jullie een gedicht schrijven naar aanleiding van een toegewezen kerstliedje (druk op je naam in de lijst hieronder voor het nummer) en dat het gedicht hetzelfde gevoel uitstraalt. Verhaallijn zo veel mogelijk hetzelfde als het nummer (als die er is natuurlijk).
    De eisen:
    - Titel van het liedje is de titel van je gedicht
    - Minimaal 4 regels
    Inleverdatum: 27 December 2012, 23:59
    Oromis
    jaimyhoi
    Cadaver
    Yoda
    Junns
    doluv2luv
    Madhouse
    Elly4ever
    Merrow
    Tempesta

    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 22:38 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Oromis schreef:
    Uuuhm Kim, mag ik misschien uitstel? :x
    1 of 2 dagen is meer dan genoeg, maar ik was het hele weekend bij mijn vader en daar heb ik nu eenmaal geen inspiratie ;c

    2 dagen it is :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ugh, sorry dat het zo op het laatste moment is, maar mag ik ook nog uitstel? Ik was nogal druk en ik hoopte op een plotselinge vlaag van inspiratie tussendoor, maar die kwam dus niet. Vandaag heb ik een aantal pogingen gedaan maar het is allemaal heel geforceerd en het is gewoon slecht. Twee dagen moet wel genoeg zijn, ik ga er gewoon de tijd voor maken.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    DAMN, geen inspiratie. ;c Nog steeds niet. Ik weet wel wat ik wil, maar als ik het uit wil gaan werken, komt er geen woord op papier.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Een wonder heeft geschied, mijn gedicht is af dus ik heb geen uitstel meer nodig :)


    Can't control my second personality

    Spijt me dat het zo laat ik, maar ik moet om uitstel vragen. Ik snap dat dit voor jou erg vervelend is, maar ik heb deze week hertentamens en heb continue geleerd. En daarmee geen tijd gehad voor inspiratie.
    Twee dagen moet voldoende zijn.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    Spijt me dat het zo laat ik, maar ik moet om uitstel vragen. Ik snap dat dit voor jou erg vervelend is, maar ik heb deze week hertentamens en heb continue geleerd. En daarmee geen tijd gehad voor inspiratie.
    Twee dagen moet voldoende zijn.

    Er staat duidelijk in de regels dat je uiterlijk tot de dag voor de inleverdatum om uitstel kan vragen en dat was gisteren. Je had gister gewoon om uitstel kunnen vragen, net zoals de anderen deden, dus je krijgt ook geen uitstel.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    (...)
    Er staat duidelijk in de regels dat je uiterlijk tot de dag voor de inleverdatum om uitstel kan vragen en dat was gisteren. Je had gister gewoon om uitstel kunnen vragen, net zoals de anderen deden, dus je krijgt ook geen uitstel.


    Regels zijn regels :')


    #WWED - What Would Emma Do?

    Zooo, ingeleverd :Y)
    Heb er toch nog een geweldig gedicht van gemaakt, al zeg ik het zelf.

    [ bericht aangepast op 28 nov 2012 - 18:35 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    Zooo, ingeleverd :Y)
    Heb er toch nog een geweldig gedicht van gemaakt, al zeg ik het zelf.


    Heb je hem ook via pb gedaan?
    Het zou nogal lullig zijn...

    [ bericht aangepast op 29 nov 2012 - 7:41 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    (...)

    Heb je hem ook via pb gedaan?
    Het zou nogal lullig zijn...

    Heb ik, heb ik. Zo gek ben ik niet.
    Ik hoop trouwens dat het duidelijk is dat ik met "de draak in mij" de woede van iemand bedoel.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    (...)
    Heb ik, heb ik. Zo gek ben ik niet.
    Ik hoop trouwens dat het duidelijk is dat ik met "de draak in mij" de woede van iemand bedoel.

    Nog niet gekeken :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    (...)
    Nog niet gekeken :3

    Moet je maar snel doen :x


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ingeleverd, en ben er totaal niet trots op. Maar goed.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    En ook die van mij is ingeleverd via pb :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Verdomme Yoda, ga eens ergens anders geweldig lopen dichten. Ik heb 1 alinea gelezen en toen gaf ik het op. D:
    Je bent te goed in dichten.

    [ bericht aangepast op 30 nov 2012 - 8:20 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.