• De story

    Hey,

    ziet er prima uit en je mag dan ook meteen beginnen ^^ Je hebt een week om een topic te openen. Veel plezier!

    Groetjes, Yoda


    A poet, of all writers, has the best chance for immortality. Others may write from the head, but he writes from the heart, and the heart will always understand him. - Washington Irving

    Regels:
    - Hoe in te leveren: via een pb aan mij
    - De nieuwe opdrachten komen zowel in dit topic als de story.
    - In de story vindt je de beoordelingen.
    - Geen plagiaat
    - Alles schrijven voor de wedstrijd en niet teruggrijpen op een gedicht dat je al een keer gemaakt hebt.
    - Alleen in het Engels of Nederlands dichten.
    - Per ronde krijg je tien dagen tijd.
    - Tot een dag voor de inleverdatum kan je om uitstel vragen en het maximum uitstel is dan drie dagen.
    - Niet inleveren zorgt ervoor dat je eruit wordt geschopt.

    Jury:
    - Hotchner wedstrijdhouder

    Deelnemers:
    2. Oromis 10 | 10 | Uitstel tot 30 December 2012
    3. Jaimes 7 | 7 | +1 Uitstel tot 30 December 2012
    4. Cadaver 9 | 7 |
    6. Yoda 10 | 10 | +1 Uitstel tot 30 December 2012
    7. Junns 9 | 9.5 | Uitstel tot 30 December 2012
    9. doluv2luv 6 | 6.5 |
    10. Madhouse 9 | 7 | +1
    11. Elly4ever 7 | 5.5 | Uitstel tot 30 December 2012
    13. Merrow 5 | 7.5 | +1 Uitstel tot 30 December 2012
    15. Tempesta 9 | 9 |

    Opdrachten:
    Opdracht 1: Inspiration comes from imagination


    Opdracht 2: Words will be words, 'till you bring them to live


    Opdracht 3: Stiles Stilinski


    Opdracht 4: Van oud naar nieuw
    Kerst en Oud en Nieuw komen er weer aan en dat betekent dus ook dat we weer naar die kerstliedjes gaan luisteren, oliebollen zullen eten, vuurwerk kopen en de kerstboom optuigen. Allemaal dingen die je doen denken aan deze tijd van het jaar. En we gaan werken met de kerstliedjes.
    Het is de bedoeling dat jullie een gedicht schrijven naar aanleiding van een toegewezen kerstliedje (druk op je naam in de lijst hieronder voor het nummer) en dat het gedicht hetzelfde gevoel uitstraalt. Verhaallijn zo veel mogelijk hetzelfde als het nummer (als die er is natuurlijk).
    De eisen:
    - Titel van het liedje is de titel van je gedicht
    - Minimaal 4 regels
    Inleverdatum: 27 December 2012, 23:59
    Oromis
    jaimyhoi
    Cadaver
    Yoda
    Junns
    doluv2luv
    Madhouse
    Elly4ever
    Merrow
    Tempesta

    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 22:38 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Befree schreef:
    :$ik ben dom, maar ik snap het woord quote niet helemaal


    Het woord quote is dat je een tekst letterlijk overneemt van wat iemand zegt of schrijft. Kim heeft als opdracht gegeven dat je bij de quote, in dit geval 'Don't be such a sour wolf.', en daar moet je een gedicht over schrijven met je eigen interpretatie.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    oke dankjewel:$


    If you can dream it, you can do it❤️

    Ik heb amper tijd uds ik denk dat ik het toch niet ga redden...............


    If you can dream it, you can do it❤️

    Verwacht je een Teenwolf gerelateerd gedicht? Of mag je gewoon vrij zijn in de interpretatie van de quote?


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    Verwacht je een Teenwolf gerelateerd gedicht? Of mag je gewoon vrij zijn in de interpretatie van de quote?

    Je mag vrij zijn in de interpretatie.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Befree schreef:
    oke dan deze wedstrijd ga ik niet winnen met mijn onvoldoende -.-

    Dat hoeft ook niet per se. Ik heb ook niet de verwachting dat ik ga winnen, helemaal niet, maar het is mijn doel te groeien in deze wedstrijd en er uit te leren, dus misschoen moet je je dat ook voornemen (: alleszins veel succes met de volgende opdracht


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    dankjewel:)mijn zelfvertrouwen is 0.0 dus vandaar.=.=


    If you can dream it, you can do it❤️

    Wat Tempesta zegt, winnen zit er voor mij ook niet bepaald in, maar soit xD het is leuk om mee te doen en het is weer eens wat anders dan schrijven. Voor mij zelfs weer de eerst keer in zeker 5 jaar dat ik eindelijk weer dicht :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    Wat Tempesta zegt, winnen zit er voor mij ook niet bepaald in, maar soit xD het is leuk om mee te doen en het is weer eens wat anders dan schrijven. Voor mij zelfs weer de eerst keer in zeker 5 jaar dat ik eindelijk weer dicht :'D

    Bij mij ook en het gaat weer verrassend goed (: Ik ben er echt blij mee.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    hoe spijtig ik het ook vind ik wil me laten uitschrijven, niet omdat ik het niet kan, maar omdat er te weinig tijd is.ik zit in het examen jaar en het is bijna kerst, erg drukke dagen dus.
    maar zodra er weer een wedstrijd is hoor ik het grag;) iniedergeval bedankt!


    If you can dream it, you can do it❤️

    Zou ik voor de zekerheid max uitstel kunnen vragen aangezien ik een beetje schrik heb dat ik op 3 dagen tijd geen gedicht geschreven krijg aangezien we de komende dagen nog volop met de verhuizing bezig zijn.


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik heb nog geen idee wat ik moet schrijven D:


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mag ik alsjeblieft max uitstel, heb deze week belangrijke toetsen. :c


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ik zou graag maximaal uitstel willen krijgen. Ik ben gewoon helemaal op en mijn hoofdpijn is momenteel alleen maar aan het verergeren..


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Mag ik ook uitstel? Ik weet gewoon helemaal niks D:


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.