• De story

    Hey,

    ziet er prima uit en je mag dan ook meteen beginnen ^^ Je hebt een week om een topic te openen. Veel plezier!

    Groetjes, Yoda


    A poet, of all writers, has the best chance for immortality. Others may write from the head, but he writes from the heart, and the heart will always understand him. - Washington Irving

    Regels:
    - Hoe in te leveren: via een pb aan mij
    - De nieuwe opdrachten komen zowel in dit topic als de story.
    - In de story vindt je de beoordelingen.
    - Geen plagiaat
    - Alles schrijven voor de wedstrijd en niet teruggrijpen op een gedicht dat je al een keer gemaakt hebt.
    - Alleen in het Engels of Nederlands dichten.
    - Per ronde krijg je tien dagen tijd.
    - Tot een dag voor de inleverdatum kan je om uitstel vragen en het maximum uitstel is dan drie dagen.
    - Niet inleveren zorgt ervoor dat je eruit wordt geschopt.

    Jury:
    - Hotchner wedstrijdhouder

    Deelnemers:
    2. Oromis 10 | 10 | Uitstel tot 30 December 2012
    3. Jaimes 7 | 7 | +1 Uitstel tot 30 December 2012
    4. Cadaver 9 | 7 |
    6. Yoda 10 | 10 | +1 Uitstel tot 30 December 2012
    7. Junns 9 | 9.5 | Uitstel tot 30 December 2012
    9. doluv2luv 6 | 6.5 |
    10. Madhouse 9 | 7 | +1
    11. Elly4ever 7 | 5.5 | Uitstel tot 30 December 2012
    13. Merrow 5 | 7.5 | +1 Uitstel tot 30 December 2012
    15. Tempesta 9 | 9 |

    Opdrachten:
    Opdracht 1: Inspiration comes from imagination


    Opdracht 2: Words will be words, 'till you bring them to live


    Opdracht 3: Stiles Stilinski


    Opdracht 4: Van oud naar nieuw
    Kerst en Oud en Nieuw komen er weer aan en dat betekent dus ook dat we weer naar die kerstliedjes gaan luisteren, oliebollen zullen eten, vuurwerk kopen en de kerstboom optuigen. Allemaal dingen die je doen denken aan deze tijd van het jaar. En we gaan werken met de kerstliedjes.
    Het is de bedoeling dat jullie een gedicht schrijven naar aanleiding van een toegewezen kerstliedje (druk op je naam in de lijst hieronder voor het nummer) en dat het gedicht hetzelfde gevoel uitstraalt. Verhaallijn zo veel mogelijk hetzelfde als het nummer (als die er is natuurlijk).
    De eisen:
    - Titel van het liedje is de titel van je gedicht
    - Minimaal 4 regels
    Inleverdatum: 27 December 2012, 23:59
    Oromis
    jaimyhoi
    Cadaver
    Yoda
    Junns
    doluv2luv
    Madhouse
    Elly4ever
    Merrow
    Tempesta

    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 22:38 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Madhouse schreef:
    (...)
    dat gedicht van mij slaat nergens op. Djeez, maar ik ben dus de enige die heeft ingeleverd?

    Tot nu toe wel ja, en je krijgt dus sowieso een punt extra bij de volgende opdracht.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik heb al 4 regels aan m'n gedicht dus wie weet dat ik er toch nog één kan inleveren :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik lever nog in, denk ik. Ik ga in ieder geval een poging doen er nog iets van te maken. Het is wel lastig werken met een quote van een serie die je niet kijkt.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Oh, dan blijf ik natuurlijk toch meedoen (:


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ik ga zo maar even proberen of het me lukt om iets te schrijven ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik geef het op. Alles wat ik de afgelopen week gemaakt heb is crap...


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik begin ook de neiging te krijgen om het op te geven, maar m'n begin stofe is zo awesome dat ik het wil afmaken. Echt ellendig dat ik vast zit en niet verder geraak -.-


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Junns schreef:
    Ik geef het op. Alles wat ik de afgelopen week gemaakt heb is crap...

    Het telt enkel voor een extra punt, dus het maakt niet uit als je niets inlevert.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik heb een leuk idee en ik ga het afkrijgen ook. Pfft. Nouja, je kunt hem van mij nog wel verwachten, denk ik x'D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik heb de eerste drie filmpjes gekeken en hoop nu een beetje te snappen waar het over gaat >_< Stiles is echt genius en Derek is hot ^^ en nu ben ik bezig met een gedicht!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Tudum. Tududuuuuuum.

    Prison of the fallen one.

    Krijgen we er trouwens wel nog een beoordeling over, of dat dan ook niet meer?


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Weet je, als Yoda haar bericht nou na die van mij had gestaan was die van mij niet gelijk weggevaagd geweest

    Aanrader, lees eerst mijn matige en daarna de goede van Yoda >_<


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Die van Yoda is gewoon geniaal!!!!! Ik is jaloers(6)
    Maar die van jou is ook zeker niet slecht hoor Jaimy, nog altijd beter de mijne :'D Al ben ik nog best tevreden over m'n kort mini stukje xD


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Thanks @Justine c: het is gewoon lastig om een gedicht bij iets te schrijven van wat je totaal niet kent :') maar dankzij de filmpjes kreeg ik wel een indruk ^^ dus dat was mijn redding!

    [ bericht aangepast op 17 dec 2012 - 10:07 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Wij keken de serie hier wel, tot we bij m'n schoonma zaten en de afleveringen niet meer werden opgenomen XD M'n vriend keek voor de serie zelf (wat een unicum is aangezien hij eigenlijk helemaal niet te vinden is voor weerwolven, vampiers enzo) en ik juist voor Derek Hale aangezien ik de serie opzich juist niet zo vind en hij gewoon uberhot is - wijst naar Caleb :'D

    Maar ik kan me dus echt wel voorstellen dat het voor jou helemaal lastig moet zijn geweest om iets te schrijven. Mijn ellende is dat ik een voorliefde heb voor korte gedichten en dus vastloop wanneer het voor mijn gevoel af is :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”