• De story

    Hey,

    ziet er prima uit en je mag dan ook meteen beginnen ^^ Je hebt een week om een topic te openen. Veel plezier!

    Groetjes, Yoda


    A poet, of all writers, has the best chance for immortality. Others may write from the head, but he writes from the heart, and the heart will always understand him. - Washington Irving

    Regels:
    - Hoe in te leveren: via een pb aan mij
    - De nieuwe opdrachten komen zowel in dit topic als de story.
    - In de story vindt je de beoordelingen.
    - Geen plagiaat
    - Alles schrijven voor de wedstrijd en niet teruggrijpen op een gedicht dat je al een keer gemaakt hebt.
    - Alleen in het Engels of Nederlands dichten.
    - Per ronde krijg je tien dagen tijd.
    - Tot een dag voor de inleverdatum kan je om uitstel vragen en het maximum uitstel is dan drie dagen.
    - Niet inleveren zorgt ervoor dat je eruit wordt geschopt.

    Jury:
    - Hotchner wedstrijdhouder

    Deelnemers:
    2. Oromis 10 | 10 | Uitstel tot 30 December 2012
    3. Jaimes 7 | 7 | +1 Uitstel tot 30 December 2012
    4. Cadaver 9 | 7 |
    6. Yoda 10 | 10 | +1 Uitstel tot 30 December 2012
    7. Junns 9 | 9.5 | Uitstel tot 30 December 2012
    9. doluv2luv 6 | 6.5 |
    10. Madhouse 9 | 7 | +1
    11. Elly4ever 7 | 5.5 | Uitstel tot 30 December 2012
    13. Merrow 5 | 7.5 | +1 Uitstel tot 30 December 2012
    15. Tempesta 9 | 9 |

    Opdrachten:
    Opdracht 1: Inspiration comes from imagination


    Opdracht 2: Words will be words, 'till you bring them to live


    Opdracht 3: Stiles Stilinski


    Opdracht 4: Van oud naar nieuw
    Kerst en Oud en Nieuw komen er weer aan en dat betekent dus ook dat we weer naar die kerstliedjes gaan luisteren, oliebollen zullen eten, vuurwerk kopen en de kerstboom optuigen. Allemaal dingen die je doen denken aan deze tijd van het jaar. En we gaan werken met de kerstliedjes.
    Het is de bedoeling dat jullie een gedicht schrijven naar aanleiding van een toegewezen kerstliedje (druk op je naam in de lijst hieronder voor het nummer) en dat het gedicht hetzelfde gevoel uitstraalt. Verhaallijn zo veel mogelijk hetzelfde als het nummer (als die er is natuurlijk).
    De eisen:
    - Titel van het liedje is de titel van je gedicht
    - Minimaal 4 regels
    Inleverdatum: 27 December 2012, 23:59
    Oromis
    jaimyhoi
    Cadaver
    Yoda
    Junns
    doluv2luv
    Madhouse
    Elly4ever
    Merrow
    Tempesta

    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 22:38 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Doordat ik vandaag examen latijn had, is het me niet meer gelukt iets te schrijven. Oké, ik zie wel of het nu wel of niet meetelt.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Yoda schreef:
    Tudum. Tududuuuuuum.

    Prison of the fallen one.

    Krijgen we er trouwens wel nog een beoordeling over, of dat dan ook niet meer?

    Ik wil best beoordelen, maar je hebt sowieso je extra punt, dus het heeft op zich weinig nut. Tenzij jullie alle vier een beoordeling willen, krijgen jullie er geen.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Nieuwe opdracht staat erop, lijst met liedjes volgt nog. Ik moet nog even naar mijn laatste lesuur toe en daarna zet ik hem erop.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Goddammit, ik haat kerstliedjes. Dat word nog wat, hoewel deze opdracht makkelijker zal zijn dan de vorige.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    Goddammit, ik haat kerstliedjes. Dat word nog wat, hoewel deze opdracht makkelijker zal zijn dan de vorige.


    I beg to differ. Dit is voor mij dus een opdracht die recht uit de hel lijkt te komen.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    PercyWood schreef:
    (...)
    Ik wil best beoordelen, maar je hebt sowieso je extra punt, dus het heeft op zich weinig nut. Tenzij jullie alle vier een beoordeling willen, krijgen jullie er geen.

    Ik zou wel graag een beoordeling willen.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    De lijst staat erbij.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Yoda schreef:
    (...)

    I beg to differ. Dit is voor mij dus een opdracht die recht uit de hel lijkt te komen.

    Dus ik heb een kans om je te verslaan met deze opdracht? *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik lief Taylor Swift en ben dus uberblij met m'n liedje (bloos)

    [ bericht aangepast op 17 dec 2012 - 16:33 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Oromis schreef:
    (...)
    Dus ik heb een kans om je te verslaan met deze opdracht? *O*


    Ik heb een bonuspunt! (cat)
    Maar ik heb wel een goed liedje gekregen :Y) Hier kan ik wel iets mee, al had ik liever little drummer boy gehad..

    Mag je trouwens ook uitgaan van een andere versie van het nummer? Vind dit namelijk niet één van de mooiste die er is x'D Heb namelijk mijn eigen favoriete versie van het lied. De songtekst is trouwens wel hetzelfde.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yes, one of my favorite christmas songs. (:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Yoda schreef:
    (...)

    Ik heb een bonuspunt! (cat)
    Maar ik heb wel een goed liedje gekregen :Y) Hier kan ik wel iets mee, al had ik liever little drummer boy gehad..

    Mag je trouwens ook uitgaan van een andere versie van het nummer? Vind dit namelijk niet één van de mooiste die er is x'D Heb namelijk mijn eigen favoriete versie van het lied. De songtekst is trouwens wel hetzelfde.

    Als je die versie even naar me toe stuurt, dan kijk ik er even naar.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Wil je me martelen Kim? Glee? Seriously? Dit word nog wat.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    Wil je me martelen Kim? Glee? Seriously? Dit word nog wat.

    Jou martelen is mijn missie, had je dat nog niet door?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    (...)
    Jou martelen is mijn missie, had je dat nog niet door?
    (no_chears)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.