• Nieuwe topic; http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=144594


    Deze topic is een RPG voor de RPG liefhebbers. Het gaat over anime. Je kiest een personage uit een anime, het maakt niet uit welke. Je mag ook gewoon zelf een personage verzinnen. Daar ben je gewoon vrij in. Je kunt je fantasie laten gaan!
    Er zijn wel een paar regels waar ik wel op let:

    1) Er word niet gescholden of ruzie gemaakt buiten de RPG
    Gebeurt het dat er wel gescholden of ruzie gemaakt word wat niets met de RPG te maken heeft, dan worden de personen weg gehaald uit de RPG
    2) Als er iemand van de personages overlijd, moet het wel met toestemming zijn
    Je kunt niet zomaar iemand doden zonder dat er toestemming is. Gebeurt dit wel, dan word je dat even gemeld en moet je het bericht aanpassen
    3) Je kunt niet boven natuurlijk sterk zijn
    Dat je krachten hebt, oké, dat je goed kan ontwijken, dat kan.. Maar niet met een heftig gevecht zonder kleerscheurtjes eruit komen
    4) 16+ is toegestaan
    Als een personage verkracht word, is dit wel in overleg gegaan met de eigenaar van het slachtoffer
    5) De posts die je plaatst, moeten minimaal 4 regels lang zijn
    Anders lijkt de RPG zo kort :P

    Vul in als je mee wilt doen ^^:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (mag een plaatje zijn):
    Karakter:
    Magie:
    Familie:
    Rang in de maatschappij (leraar, koning(in), etc.):
    Overige:

    Ik zal je erbij zetten als je je personages hebt opgegeven ^^
    Zeg het aub eventjes als je uit de RPG wilt en als je je naam hebt veranderd.

    Personages: Eigenaar: Rang: (op volgorde van aanmelding)
    Aprillyne Bonita105 rozenprinses
    Hue Chococookiez Misdadiger
    Cecile Aimeka Dokter
    Selienna Aimeka Misdadiger/normale burger
    Aimi Chococookiez leider van shapeshifters
    Shanluke Bonita105 Beschermer
    Yue Bonita105 Stylist bij adel
    Amaury Aimeka Elf, badguy..
    Baily SuperEva studente (laatste jaar)

    Groetjes en veel plezier met de RPG!
    Aimeka

    [ bericht aangepast op 10 nov 2012 - 10:26 ]


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    michiko; 'ik kan der tegen' lach ik
    yue' luierd'lach ik


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Hue;
    De speer laat ik verdwijnen en open mijn ogen weer.
    Ik volg zijn vinger en kijk verbaasd naar Selienna en Haru.
    'Waarom moet ik tegen Selienna? Met of zonder zicht?' vraag ik.
    Geen idee waar dit op slaat, maar het zal er wel bij horen, maar toch blijf ik het raar vinden.

    Haru;
    Ik knik vrolijk en klap in mijn handjes.
    'Papa heewl goewd towch mama?' vraag ik met glimmende oogjes.

    Amaury;
    Ik lach zacht en prik Yue zacht in haar zij
    'Awww. je lijkt echt op je moeder zo, die kan er ook tegen' mompelt het droog en trekt Michiko op zich terwijl hij een beetje begint te dollen

    Gaara;
    Ik glimlach en loop naar Selienna toe
    'Kom, Selienna, jij gaat tegen Hue trainen, ik wil zien hoe hij is tegen anderen die niet automatisch worden afgeschermd door zand' zeg ik droog en grijns iets omdat hij toch nog een paar keer heeft weten door te breken
    Ik neem Haru over en ga zitten
    'Heyy grote jongen!' zeg ik vrolijk en glimlach

    Selienna;
    Iet wat verbaast loop ik richting Hue en kijk hem vragend aan
    'Hoort dit nog bij de test of zo?' vraag ik zacht en haal mijn schouders op
    'Ach ja.. Maar love' begin ik grijnzend 'hou je vooral niet in' maak ik mijn zin af en kus zijn lippen
    'Want ik ga het niet eerlijk spelen, en als wraak, ben ik vanavond helemaal van jou' zeg ik hees in zijn oor en duw me van hem weg


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    michiko: 'pahaaaap kap' pruil ik
    yue" 'tjaaa zo moeder zo dochter' lach ik


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Amaury;
    'Sorry sorry...' zucht ik en zet Michiko naast Yue neer
    'Ik merk het' mompel ik zacht
    'Iemand die ontbijt wil? Dan ga ik dat nu maken' zeg ik zacht


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Hue;
    Een grijns trekt over mijn lippen en verlies mijn evenwicht door het duwtje.
    Ik sluit meteen mijn ogen, zet mijn hand op de grond en duw me omhoog.
    'Ik denk dat het inderdaad nog bij de test hoor, maar ik ga het jou ook niet makkelijk maken liefje...' zeg ik met een grijns.

    Haru;
    Ik kijk mama na en glimlach vrolijk als ik Gaara zie.
    'Gaawa!' krijs ik vrolijk.

    michiko: 'jaaaaaaaaaaaaa papa ikke wil' lach ik
    yue: 'ja is goed maar kenji dan' vraag ik


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Gaara;
    Dit kan nog wel interessant worden
    Ik speel lief met Haru en concentreer me tegelijk op de training

    Selienna;
    Ik geef een ruk aan mijn kleren die beginnen te scheuren
    Mijn korte vecht rokje en een beetje te kleine topje komen tevoorschijn en ik grijns als ik Hue zijn gezicht zie
    Ik knak mijn knokkels en ga klaar staan
    'Kom maar op liefje' zeg ik grijnzend, sluit ook mijn ogen en ren als een speer op hem af
    Ik tackel hem, grijns, kus snel zijn lippen, duw hem de grond in, zet me ondertussen af en spring een boom in

    amaury;
    'Maak die zo maar wakker, ik weet zeker dat hij zo wel wat lust.. Dan maak ik gewoon voor ons 4tjes, goed?'


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    yue: 'doe jij maar' lach ik
    michiko: 'jaaa papa doen'


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Haru;
    Ik maak gekke gezichtjes naar Gaara en kir vrolijk.
    Ik kijk om naar mama en papa en kijk met grote oogjes toe.

    Hue;
    Een vloek rolt over mijn lippen en spuug wat bloed uit.
    Ik vervloek mezelf ervoor dat ik me ogen even opende.
    Ik duw me hijgend omhoog, sluit mijn ogen en spring optijd weg voordat ik een trap krijg.
    Ik zet me even af en ren dan hard naar haar toe.
    Haar vuisten hou ik tegen zodra ze uithaalt en kus zelf ook zacht haar lippen.
    Mijn voet haak ik achter te haren en trek haar onder uit.
    Voordat ze op de grond valt, pak ik haar vast, grijns licht en laat dan los zodat ze wel valt.
    Ik spring gelijk een paar meter naar achter voordat ze me iets wilt doen.

    Amaury;
    Ik glimlach en loop naar beneden om aan het ontbijt te beginnen

    Gaara;
    Ik lach zachtjes en wip hem een beetje op en neer terwijl ik geïnteresseerd naar de training kijk

    Selienna;
    Ik pruil zachtjes, duw me in een achterwaartse handstand omhoog, spring direct naar hem toe maar mis
    Ik zet mijn handen in een sign en word onzichtbaar
    Ik weet dat hij me kan horen, maar daarom zet ik hem op een dwaalspoor
    2 kloons van me gaan naar hem toe terwijl ik onder hem onder de grond zit
    Als hij mijn kloons heeft uitgeschakeld spring ik tevoorschijn, vloer hem, streel met een brede grijns over zijn vriend, grijp zijn armen vast, trek hem overeind en als hij me over zijn hoofd gooit, trek ik hem rustig mee
    'Heyy liefje' zeg ik droog, kus zijn lippen, laat hem los, zet me af tegen een boom, zie hem er tegen aan knallen, bijt even op mijn lip en kijk bezorgt naar hem
    Ik kom op de grond terecht op mijn voeten, maak een spagaat en kom er langzaam uit terwijl ik echt bezorgt naar Hue kijk
    Dat ik hem moet uittesten van Gaara voor de test oké, maar ik wil hem geen pijn doen
    Ik snel me naar hem toe en bekijk hem bezorgt
    'Gaat het wel liefje? Het spijt me echt' zeg ik zacht en kijk heel schuldig in zijn ogen


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    michiko: 'kenjiiiiiiiiiiiiiiii wakkerrrrrrrrrrrrrrrr'
    yue: 'rustig liefe'


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Amaury;
    Ik lach zachtjes en maak rustig wentelteefjes
    Kenji;
    Ik schrik wakker en kijk met grote ogen naar Michiko en mama


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Haru;
    Ik zwaai met mijn vuistjes in de lucht en sla ook een beetje in het rond om net als mama en papa te doen.

    Hue;
    Ik steun hijgend op mijn knie en grom zachtjes.
    Ik bijt hard op mijn lip en geef haar een trap waardoor ze naar achteren schuift.
    Ik duw me moeizaam omhoog en open langzaam mijn ogen.
    Terwijl mijn ogen heel anders zijn dan dat ze horen te zijn, is de drang tot moord heel groot.
    Het bloed dat langs mijn mondhoek loopt, veeg ik weg.
    Ik schiet hard op haar af en plaats net naast de fatale punten in haar lichaam een bliksem speer en mik de laatste, door de waas en drang op moord, recht op een fataal punt.

    Gaara;
    Mijn ogen worden groot en ik laat als een ik weet niet wat mijn zand om Selienna heen gaan om haar te beschermen
    Al mijn zand zit om haar heen gewikkeld en ik breng haar snel naar het ziekenhuis met het zand
    Als mijn zand terug is, breng ik daarmee Haru snel weg van hier, bij Selienna en ik laat het zand weer terug komen
    Een lage grom ontsnapt mijn lippen als ik Hue helemaal vast zet dat hij niets kan bewegen en ook niets kan doen
    Ik ga voor hem staan en geef hem een klap in zijn gezicht
    'Ben je helemaal gek geworden idioot?! Je had je vriendin bijna vermoord!' roep ik in zijn gezicht en ben boos en geschrokken tegelijk
    Ik wil hem dolgraag bij de anbu laten, maar als hij zijn woede niet onder controle kan houden, laat ik hem echt niet toe

    Selienna;
    Me niet bewust van alles wat er gebeurt door de snelheid, lig ik ineens op de grond
    Ik kijk recht in Hue zijn ogen en schrik me echt dood
    Een klein schiet gebedje schiet door mijn hoofd en ik sluit mijn ogen
    Als ik ineens op een bed lig en Haru binnen zie komen, sluit ik hem meteen in mijn armen en hou hem tegen me aan
    'A-A-Alles goed liefje?' vraag ik een beetje moeilijk en kijk hem met moeite aan, omdat de tranen mijn ogen vullen


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin