• Nieuwe topic; http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=144594


    Deze topic is een RPG voor de RPG liefhebbers. Het gaat over anime. Je kiest een personage uit een anime, het maakt niet uit welke. Je mag ook gewoon zelf een personage verzinnen. Daar ben je gewoon vrij in. Je kunt je fantasie laten gaan!
    Er zijn wel een paar regels waar ik wel op let:

    1) Er word niet gescholden of ruzie gemaakt buiten de RPG
    Gebeurt het dat er wel gescholden of ruzie gemaakt word wat niets met de RPG te maken heeft, dan worden de personen weg gehaald uit de RPG
    2) Als er iemand van de personages overlijd, moet het wel met toestemming zijn
    Je kunt niet zomaar iemand doden zonder dat er toestemming is. Gebeurt dit wel, dan word je dat even gemeld en moet je het bericht aanpassen
    3) Je kunt niet boven natuurlijk sterk zijn
    Dat je krachten hebt, oké, dat je goed kan ontwijken, dat kan.. Maar niet met een heftig gevecht zonder kleerscheurtjes eruit komen
    4) 16+ is toegestaan
    Als een personage verkracht word, is dit wel in overleg gegaan met de eigenaar van het slachtoffer
    5) De posts die je plaatst, moeten minimaal 4 regels lang zijn
    Anders lijkt de RPG zo kort :P

    Vul in als je mee wilt doen ^^:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (mag een plaatje zijn):
    Karakter:
    Magie:
    Familie:
    Rang in de maatschappij (leraar, koning(in), etc.):
    Overige:

    Ik zal je erbij zetten als je je personages hebt opgegeven ^^
    Zeg het aub eventjes als je uit de RPG wilt en als je je naam hebt veranderd.

    Personages: Eigenaar: Rang: (op volgorde van aanmelding)
    Aprillyne Bonita105 rozenprinses
    Hue Chococookiez Misdadiger
    Cecile Aimeka Dokter
    Selienna Aimeka Misdadiger/normale burger
    Aimi Chococookiez leider van shapeshifters
    Shanluke Bonita105 Beschermer
    Yue Bonita105 Stylist bij adel
    Amaury Aimeka Elf, badguy..
    Baily SuperEva studente (laatste jaar)

    Groetjes en veel plezier met de RPG!
    Aimeka

    [ bericht aangepast op 10 nov 2012 - 10:26 ]


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    michiko: '' waar is papa' vraag ik zacht
    yue : 'die is douchen liefje' lach ik


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    amaury;
    Met een handdoek om mijn middel loop ik de slaapkamer weer in en glimlach als ik Michiko en Yue wakker zie
    'Goede morgen liefjes van me' zeg ik en kus hun kruin snel voor ik kleren pak uit de kast


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    michiko" snel doe ik me handjes voor me ogen
    yue 'trek wat aan love' zeg ik snel en houd me handen voor die van michiko


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Hue;
    Ik vernauw mijn ogen en kijk om me heen.
    Als het zand me vastgrijpt, laat ik opnieuw een grom en probeer me los te trekken.
    Hoe heeft hij dat gedaan?
    Ik moet iets anders verzinnen... Ik moet sneller zijn.

    Amaury;
    Ik lach zacht en kijk ze aan
    'niet bang zijn, ik heb al een boxer aan hoor' zeg ik grinnikend en kleed me rustig aan
    'En is het zo erg als je je papa's buik ziet Michiko-chan?' zeg ik plagend

    Gaara;
    Ik grijns als ik tevoorschijn kom en kijkt hem geamuseerd aan
    'Zit je lekker zo, Hue-kun?' zeg ik uitdagend en laat het zand langzaam zakken
    Er is meer zand in de wondjes gekropen en ik grijns uitdagend
    Als hij super snel met een jutsu naar me wil uit halen, stop ik zijn handen met het zand wat in de wondjes zit
    'toch wel handig' zeg ik grijnzend en kijk hem geamuseerd aan


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    michiko" 'nee maar toch' zeg ik
    yue' 'ik snap je liefje' lach


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Amaury;
    Ik grinnik zacht en streel haar hoofdje lief
    'Ik let wel op als ik hier heen loop en jullie zijn er, ik zal dan altijd een boxer dragen en daarover een handdoek, is dat goed?' zeg ik met een glimlach


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Hue;
    Mijn ogen worden groot wanneer hij me stopt zonder me ook maar aan te raken.
    Mijn ogen worden groter als ik weet hoe het komt.
    'Daarom kwam dat zand in mijn wondjes! Je deed het met opzet' grom ik naar hem.
    Omdat het alleen mijn handen zijn die ik niet kan bewegen, geef ik hem een harde trap met mijn voet.

    michiko: 'jaaaaaaa' lach ik
    yue: ; mooi en kenji slaapt nog'


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Gaara;
    Ik schud lachend mijn hoofd
    'Nee natuurlijk niet... Ik hielp je gewoon hoor, maar dit schoot me net te binnen... Eigenlijk toen ik je hielp die wondjes dicht te krijgen, maar het was eerst niet mijn bedoeling hoor' zeg ik onschuldig en ik voel een trap tegen mijn rug
    ik schuif naar voren en grom zacht
    Ik laat het zand de wondjes uit stromen en neem het weer op in de rest van mijn hoeveelheid zand
    Ik sta weer op en kijk hem aan
    'Je bent echt beter dan ik dacht Hue... Misschien ben je toch nog wel wat beter zonder zicht... Probeer eens?' vraag ik rustig en ben niet echt van plan iets te doen tot hij weet wat hij liever heeft

    Amaury;
    Ik grinnik zacht en ga naast ze zitten
    'dat zie ik liefje' zeg ik grinnikend en streel door Michiko haar haartjes


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    michiko' papa kus' giechel ik
    yue: 'dat heeft hij niet van mij' zeg ik


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Amaury;
    Ik glimlach en geef Michiko een kusje
    'Mijn mooie meisjes' zeg ik lief en kus Yue ook op haar lippen
    'Hmm, ik kan wel lang slapen ja..' zeg ik onschuldig en kijk ook onschuldig


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Hue;
    Ik haal diep adem en sluit mijn ogen.
    Ik tik met de punt van mijn schoen en voet op de grond en grijns lichtjes.
    Dezelfde signs als net maak ik, alleen dan veel sneller en bijna niet te zien.
    Nog voordat Gaara kan zien dat ik een speer heb gemaakt, sta ik achter hem met de speer tegen zijn rug aangedrukt.

    yue" 'dat heeft hij ook van jou dan' zeg ik zacht
    michiko: giechelt zachtjes


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Gaara;
    Een speelse grijns trekt over mijn lippen als ik Selienna en Haru op een bankje in de buurt zie zitten
    Ik blijf rustig staan en ben toch wel verrast door zijn snelheid
    Mijn zand begint om hem heen te kringelen en beginnen eigenlijk bij de speer
    Ik hou hem vast en zet rustig een paar passen vooruit, draai me om en laat hem dan weer los
    'Indrukwekkend, die snelheid van jou' zeg ik grijnzend
    'Ik ben uitgespeeld... Je hoeft haar geen pijn te doen, maar ik wil dat je eens tegen haar traint' zeg ik en wijs naar Selienna

    Selienna;
    Ik kijk verbaast als Gaara naar mij wijst en haal mijn schouders op
    Ik kijk trots naar Hue en begin dan een beetje met Haru te spelen
    'Is het nog een beetje leuk? Grote jongen' zeg ik glimlachend en kus zijn wangetje zacht

    Amaury;
    ik grinnik zacht en ga liggen
    'Dat kan, want ik ben weer moe door het douchen' zeg ik droog en kietel Michiko zachtjes


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin