• Nieuwe topic; http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=144594


    Deze topic is een RPG voor de RPG liefhebbers. Het gaat over anime. Je kiest een personage uit een anime, het maakt niet uit welke. Je mag ook gewoon zelf een personage verzinnen. Daar ben je gewoon vrij in. Je kunt je fantasie laten gaan!
    Er zijn wel een paar regels waar ik wel op let:

    1) Er word niet gescholden of ruzie gemaakt buiten de RPG
    Gebeurt het dat er wel gescholden of ruzie gemaakt word wat niets met de RPG te maken heeft, dan worden de personen weg gehaald uit de RPG
    2) Als er iemand van de personages overlijd, moet het wel met toestemming zijn
    Je kunt niet zomaar iemand doden zonder dat er toestemming is. Gebeurt dit wel, dan word je dat even gemeld en moet je het bericht aanpassen
    3) Je kunt niet boven natuurlijk sterk zijn
    Dat je krachten hebt, oké, dat je goed kan ontwijken, dat kan.. Maar niet met een heftig gevecht zonder kleerscheurtjes eruit komen
    4) 16+ is toegestaan
    Als een personage verkracht word, is dit wel in overleg gegaan met de eigenaar van het slachtoffer
    5) De posts die je plaatst, moeten minimaal 4 regels lang zijn
    Anders lijkt de RPG zo kort :P

    Vul in als je mee wilt doen ^^:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (mag een plaatje zijn):
    Karakter:
    Magie:
    Familie:
    Rang in de maatschappij (leraar, koning(in), etc.):
    Overige:

    Ik zal je erbij zetten als je je personages hebt opgegeven ^^
    Zeg het aub eventjes als je uit de RPG wilt en als je je naam hebt veranderd.

    Personages: Eigenaar: Rang: (op volgorde van aanmelding)
    Aprillyne Bonita105 rozenprinses
    Hue Chococookiez Misdadiger
    Cecile Aimeka Dokter
    Selienna Aimeka Misdadiger/normale burger
    Aimi Chococookiez leider van shapeshifters
    Shanluke Bonita105 Beschermer
    Yue Bonita105 Stylist bij adel
    Amaury Aimeka Elf, badguy..
    Baily SuperEva studente (laatste jaar)

    Groetjes en veel plezier met de RPG!
    Aimeka

    [ bericht aangepast op 10 nov 2012 - 10:26 ]


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Michiko: 'kenjiiiiiii knuffelll* kir ik
    yue: 'michiko rustig* zucht ik


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Kenji;
    Ik wrijf eerst rustig de slaap uit mijn oogjes en kijk haar moe maar vrolijk aan
    Ik leg mijn armpjes om haar heen en knuffel haar zacht


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Haru;
    Ik kijk bezorgt naar mama en sluit mijn armen om haar heen.
    Ik knik zachtjes en veeg haar tranen weg.
    'Niewt huiwlen mama' zeg ik zachtjes.

    Hue;
    Ik hijg zwaar en trek langzaam bij.
    Als Gaara's woorden tot me doordringen krijg ik grote ogen en probeer me met mijn laatste kracht los te krijgen.
    'W-Waar is ze? I-Is ze oké?' vraag ik bezorgt en kijk hem smekend voor goed nieuws aan.
    Dit wou ik niet.. Ik snap niet wat er met me gebeurde..

    Yue; kom lieverds dan gaan we ontbijten
    michiko:*lknuffelt* jeey en j mama


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Selienna;
    Ik glimlach zwak en ben Gaara echt mijn leven dankbaar
    De plekken waar de speren mijn lichaam doorboort hebben doen echt zeer
    Maar ik laat Haru niets merken en streel zijn wangetje
    'S-Sorry liefje..' zeg ik zacht

    Gaara;
    'Je hebt bewezen dat je bij de anbu kunt, maar met je drang om te moorden kom je er niet bij.. Niet tot je het onder controle hebt' zeg ik en kijk hem recht in zijn ogen aan
    Ik schudt mijn hoofd zacht en kijk hem weer aan
    'Ik hoop voor jou van wel...' grom ik zacht en blijf hem vast houden
    'Je weet niet hoe kantje boord het was, dat ik mijn zand om haar heen kon krijgen.... Als er iets met haar gebeurt was, had ik er niet over getwijfeld jou neer te halen...' grom ik boos
    'Ik laat je ook niet eerder bij haar dan dat je bent afgekoeld en je moordneigingen hebt laten varen.. Ze is en blijft speciaal voor me, ook al kan ik haar niet meer krijgen.. Ik laat je haar niet vermoorden omdat je je even niet kon inhouden' zeg ik

    Kenji;
    Ik knik lief en ga van bed af
    Ik trek mijn badjasje aan en mijn slofjes en glimlach naar mama en Michiko
    amaury;
    Het ontbijt staat klaar op tafel en ik sta onder aan de trap
    'Zijn mijn schatjes klaar voor het eten??'


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Michik; jaaaaa
    yue: voorzichtih


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Haru;
    Ik glimlach lief naar mama en knuffel haar voorzichtig.
    Ik druk een kusje op haar wang en ga op mijn billen naast haar zitten.

    Hue;
    Ik kijk hem verbaasd aan en laat mijn hoofd hangen.
    'Alsjeblieft.. Laat me erbij... Ik beloof en ik zweer dat het niet meer gaat gebeuren' zeg ik zacht.
    'Ik had er niet op gerekend dat ze het zó serieus zou nemen, anders had ik me in kunnen houden. Het heeft te maken met vroeger' mompel ik en kijk hem aan.
    'Je heb alle recht me alsnog neer te halen, als je je er daardoor beter door gaat voelen' zucht ik en sluit mijn ogen weer.
    Ik verdien haar niet. Ik verdien helemaal niets.

    Kenji;
    Ik loop voorzichtig naar de trap en loop er rustig en voorzichtig af
    Amaury;
    Ik glimlach lief en hou Kenji in de gaten

    Selienna;
    Ik glimlach zacht en leg met wat moeite mijn arm om Haru heen
    'Knap kereltje van me' zeg ik zacht en kus zijn wang terug
    Gaara;
    Ik laat Hue met een diepe zucht los en kijk hem aan
    'Ik wil Selienna geen pijn doen, daar is ze te dierbaar voor... Maar als je weer tekenen van moordneigingen toont, zet ik je nog strakker vast dan nu net....' waarschuw ik hem en loop voor hem uit naar het ziekenhuis


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Haru;
    'Wat dewden juwllie mama? Hewb je auwie?' vraag ik zachtjes en kijk haar aan.
    Ik druk zacht met mijn vingertje op haar arm, hand, buik, boobs en benen.

    Hue;
    'Ze is mij ook dierbaar.. Maar geef me alsjeblieft een kans Gaara... Ik.. Het gevechtje voelde precies als vroeger, toen mijn vader me mishandelde' breng ik moeizaam uit.
    Er enkelt aan terug denken doet al pijn.
    'Het spijt me echt' zeg ik op recht en loop zachtjes achter hem aan.

    Selienna;
    'Papa en ik moesten voor Gaara-sama even trainen met elkaar... Alleen.. Papa dacht ergens aan terug en werd een beetje.... Gek... Papa begon gek te doen, dat zag je denk ik wel..' zeg ik zacht
    Ik kreun even pijnlijk als hij aan mijn armen en boobs zit
    Dat zijn de pijnlijkste plekken...

    Gaara;
    'Ik snap je Hue.. Mijn jeugd is ook niet makkelijk geweest' zeg ik zacht en ga naast hem lopen
    'Ik zal je eerst nog een tijdje op gewone missies sturen, dan pas zal ik je misschien bij de anbu doen..' zucht ik zacht
    Ik leh mijn hand zacht op zijn schouder en knijp er zacht in
    'Ik ben dan niet mishandeld, maar ik ben door de hele stad gehaat.. Ik ben angstig aangekeken.. Zelfs mijn broer en zus waren bang voor mij...' zeg ik en ril bij de herinnering


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Haru;
    Ik knik zachtjes en stop snel met prikken.
    'Sowwy mama' zeg ik zacht en ga tegen haar aanzitten.

    Hue;
    Ik zucht even en kijk verbaasd.
    'Dat lijkt me ook verschrikkelijk. Iedereen die je haat.. Zelfs je eigen familie.. Het is dan niet hetzelfde maar het stemt wel een beetje op elkaar af' zucht ik.
    Ik kijk hem met een zwakke glimlach aan.
    Ik knik naar hem en kijk naar het ziekenhuis.
    'Bedankt dat je me nog een kans geeft.'

    Selienna;
    Ik glimlach zacht en streel zijn armpje zacht
    'maakt niet uit liefje... kun jij niet weten' zeg ik zacht en sluit vermoeid mijn ogen

    Gaara;
    Ik zucht zacht en knik
    'Het is ook verschrikkelijk.. Ik heb mezelf bewezen nu ik Kazekage ben.. Maar... Toch heb ik mensen die me nog niet mogen hoor...' zucht ik zacht
    Ik glimlach zwAkjes terug en loop het ziekenhuis in
    'Bedank mij niet, bedank je vriendin maar.. Voor haar doe ik dit ook, een groot deel..' zeg ik zacht en loop naar haar kamer
    'wel rustig, ze is moe en de plekken waar je haar doorboord hebt kunnen hel pijnlijk zijn'


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Haru;
    Ik kijk op als ik bekende stemmen hoor en straal een beetje.
    'Gaawa! Papa!' krijs ik vrolijk en ga op het bed staan.

    Hue;
    'Dat is heel vaak zo.. Niemand kan hebben dat iedereen hem aardig vind' zucht ik.
    Ik knik zacht en loop achter Gaara de kamer in.
    Ik kijk gebroken naar Selienna en slik zachtjes.
    'Haru ga rustig zitten jongen.'

    Selienna;
    Ik kijk verbaast op als ik ze hoor, bijt hard op mijn lip en wend mijn blik af
    Ik hou gigantisch veel van Hue, maar... Ik voel me gebroken en bedrogen, gebruikt...
    Ook al deed hij het niet extra, wat ik zeker weet, ik kan hem niet aan kijken
    De hongerige blik in zijn ogen voor ik hier terecht kwam, de honger naar het moorden
    Het bezorgt me nu nog kippenvel..

    Gaara;
    Ik til Haru op en streel door zijn haartjes
    'Kom, we laten je papa en mama even alleen... Wil je wat drinken?' vraag ik zacht en lief en kijk een beetje medelevend naar Hue en Selienna
    'Succes' zeg ik zacht als ik weg ga en loop naar de keuken van het ziekenhuis


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Haru;
    'Ja sawpje!' roep ik vrolijk uit.
    Ik hou mijn armen en benen om Gaara heen en glimlach vrolijk.

    Hue;
    Ik slaak een zuchtje en pak een stoel.
    Ik zet het naast het bed neer en ga zitten.
    'Liefje.. Ik... Het spijt me echt verschrikkelijk erg... Wat ik deed, het was niet de bedoeling! Niet om jou pijn te doen' zeg ik met een gebroken stem.
    Ik slik zacht en verberg mijn gezicht in mijn handen.