• De stelling van deze week luidt:
    Door een hype verliest het betreffende onderwerp zijn waarde.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    ja, vaak wel. Maar dat is niet zo bij iedereen; sommige houden de waarde nog wel. Maar het zou beter zijn als iedereen dat deed;)


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Ja, wel mee eens Dan hoor je er zo veel over dat het mensen gaat irriteren of dat mensen het saai gaan vinden en uiteindelijk word het dan volgens mij wel minder.


    You are beautiful, you are love.

    Vaak eens ja, omdat mensen vaak helemaal obsessed raken. Hoeft niet altijd zo te zijn, trouwens.


    Tijd voor koffie.

    Denk dat een hype meer het gevolg is van een waardestijging van het onderwerp en dat het in de fase van verzadiging z'n waarde verliest omdat mensen er dan een beetje de buik van vol krijgen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Een hype zorgt er voor dat een voorwerp 2 seconden lang in de belangstelling staat en een hele grote waarde krijgt, maar daarna zakt de prijs ineens heel hard en moeit niemand er zich om. Dus ja, eens:Y)


    dreams come true, nightmares to

    Uchiha schreef:
    Denk dat een hype meer het gevolg is van een waardestijging van het onderwerp en dat het in de fase van verzadiging z'n waarde verliest omdat mensen er dan een beetje de buik van vol krijgen.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Soms wel.
    maar ik denk dat dit ligt aan het feit dat de mensen dit er van maken. De waardes die de mensen er aan geven.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 10:26 ]


    Miep

    Ik ben het ermee eens, vooral omdat de commerciele kant zo erg opspeelt als iets een hype wordt en dingen worden gedaan om het geld, niet meer om de dingen waarmee het begon.


    Your make-up is terrible

    Eens.
    (En waarom plaatst een oncrew de stelling?)


    Some people are art and do art at the same time

    Symptoms schreef:
    Eens.
    (En waarom plaatst een oncrew de stelling?)


    whut? is Nynk geen mod meer? I missed something

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 11:15 ]


    Miep

    Symptoms schreef:
    Eens.
    (En waarom plaatst een oncrew de stelling?)

    Omdat ze een oud-mod is en nog in het systeem van de stelling zit, iets wat automatisch geplaatst word.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik ben het ermee eens, vooral omdat de commerciele kant zo erg opspeelt als iets een hype wordt en dingen worden gedaan om het geld, niet meer om de dingen waarmee het begon.


    26 - 02 - '16

    In de meeste gevallen wel, ja.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Uchiha schreef:
    Denk dat een hype meer het gevolg is van een waardestijging van het onderwerp en dat het in de fase van verzadiging z'n waarde verliest omdat mensen er dan een beetje de buik van vol krijgen.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Voor sommigen voor wel, en voor anderen niet.
    Bv. de hele -1D-komt-naar-belgië-en-nederland-hype.
    Dat begint de mensen die 1D wel goed vinden maar geen superfans zijn te irriteren. Maar de supergrote fans vinden het dan weer geweldig dat er zo veel mensen zijn waarmee ze over dat onderwerp kunnen praten.


    Define "good".