• De stelling van deze week luidt:
    Door een hype verliest het betreffende onderwerp zijn waarde.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Maraschino schreef:
    (...)

    whut? is Nynk geen mod meer? I missed something

    Nooooop (krul) Sorreh


    "I shut my eyes in order to see.'

    Totaal mee eens,
    voor mensen die het onderwerp langer kenden wekt het soms frustraties op omdat ze er soms niets of niet veel over weten.


    I made it on my own.

    Mee eens, doordat iedereen er opeens van houdt of iedereen het opeens doet. Dan vind ik het niet meer leuk omdat het niet meer speciaal is. Ik haat de mainstream. Plus mensen gaan heel vaak overdreven doen over een onderwerp... Vaak is het ook commercieel, omdat veel mensen het goed vinden, gaan artiesten of makers niet meer doen waar ze goed in zijn, maar doen ze het alleen voor het geld.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Snap de stelling niet echt...


    If it is meant to be, it will be !

    Waarom denk ik opeens aan Justin Bieber en One Direction?:8

    Ja, ik ben het er wel mee eens. Of toch dat de waarde in mijn ogen dan daalt, want ik loop niet graag achter dingen aan waar iedereen fan van is. (: Plus: als heel veel mensen fan zijn van bv, een zanger, moet je als zanger al heel sterk in je schoenen staan om je eigen ding te doen. De kans is groot dat zo'n zanger gehoor geeft aan de roep van zijn fans en aan hun voorkeuren beantwoordt, maar dan wel niets nieuws of orrigineels weet te leveren. Of dat is toch mijn opinie.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik ben het nog nooit zo eens geweest met een stelling, als met de deze :Y)

    De 'Hipsters' kennen de waarde nog wel, of durven te zeggen dat ze het nog kennen. Maar naar mijn mening gaan velen het over nemen omdat gewoon iedereen het doet. Ze denken er niet echt bij na maar vinden al snel iets leuk, cool of in.


    'Cause no wise words gonna stop the bleeding.

    Ja, eigenlijk wel.
    Omdat sommige mensen [echt] overdrijven en omdat iedereen dan een bepaald beeld krijgt van mensen die het ondwerwerp van de hype goed vinden. Je krijgt er irritaties en zelfs haat door en dat loopt onherroepelijk uit tot ruzie's. :l


    life is awesome

    Mercurial schreef:
    In de meeste gevallen wel, ja.


    “Things never happen the same way twice.”

    Eens, meestal is het wel zo.


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    Uchiha schreef:
    Denk dat een hype meer het gevolg is van een waardestijging van het onderwerp en dat het in de fase van verzadiging z'n waarde verliest omdat mensen er dan een beetje de buik van vol krijgen.


    It’s cold today, dress warmly on your way to heaven. You worked hard.

    Meestal wel, als iets heel erg in de spotlight staat begint een groot aantal zich te irriteren. En wanneer iets groot wordt, komen er geldwolven op af die het voor de rest verpesten waardoor zoiets helemaal wegvaagt.


    “To die would be an awfully big adventure.” - J.M. Barrie, Peter Pan

    Assassin schreef:
    Ik ben het ermee eens, vooral omdat de commerciele kant zo erg opspeelt als iets een hype wordt en dingen worden gedaan om het geld, niet meer om de dingen waarmee het begon.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ja grotendeels mee eens. Als iets een hype word verliest iets zijn bijzonderheid en exclusiviteit en dat is gewoon zonde. Dat geld voor producten zoals kleding maar ook voor bands en programma's.


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.