• NEW YORK CITY
    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.

    Er zijn 4 verschillende groepen:
    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain Lifeisajoke
    - Girl : Nadine Liv Jackson AGENTP

    - Boy: Samuel Lucas McClain Lifeisajoke
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch

    VOL
    - De haters
    zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Boy: Jordan Everbeet GOFORTH
    - Boy: Andrew Cole quin98

    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies

    VOL
    - De luxe-paarden
    zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen
    Boy: Rafael Greywood Blanes
    Noralie Anderson jaimyhoi
    Anna Bailey Miller mismi

    - De bitches deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams. DreamWishes
    -Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody. GOFORTH

    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.

    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:

    Have fun!

    [O daar ben je perry]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Prrrrr]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf


    Andrew Cole

    Ik grinnik even en knik daarna. 'Kan ik ook wel begrijpen naar als ik kijk hoe die er uitziet' zeg ik lachend. 'Ik heb gewoon een beetje pijn' mompel ik. Ik zou Rafeal kunnen verraden maar ik was op een of andere manier niet van plan dat te gaan doen. Misschien als ze vroeg waardoor het kwam dat ik het zou vertellen maar anders niet. 'Oké leuke naam' zeg ik met een glimlach en knik daarna. Ik kijk om me heen en daarna weer naar Noralie. Ik aai Frodo weer even, hij was nog best rustig eigenlijk. Hij rende tenminste niet in het rond. 'Moet die eigenlijk vast blijven?' vraag ik aangezien die nog aan de riem zit en de meeste hier altijd gewoon los rondrennen.


    Noralie Anderson
    'Je mag hem wel even vasthouden als je wilt? Dan voel je vanzelf wel hoe sterk hij is,' zeg ik lachend. En ik houd de riem aan zodat hij hem kan aanpakken als hij wil. 'Als je wil natuurlijk, hoeft niet.' Dan zegt hij dat hij gewoon een beetje pijn heeft waardoor ik moet lachen. 'Spontane pijn?' Vraag ik hem dan. En ik kijk hem vragend aan. Hij vraagt of hij eigenlijk moet vast blijven. 'Nou, we zijn hier pas sinds eergisteren heen verhuist dus kent hij de buurt nog niet. Ik liet hem daarstraks los en toen rende hij weg.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Andrew Cole

    'Oké, is goed' zeg ik lachend en pak de riem vast. Ik grinnik even, op dit moment trok die gelukkig nog niet. 'Nee niet spontaan hoor' zeg ik en grinnik even. Ze kijkt me vragend aan maar dat negeer ik een beetje. 'Aah, dan zou ik hem maar even aan de lijn laten' grinnik ik en aai Frodo weer even. Volgens mij was het best een lieve hond. Ik kijk Noralie even aan en glimlach dan, 'Dus al klaar voor je date?' vraag ik lachend en kijk eraan.

    Anna Bailey Miller
    "NEE, NATUURLIJK GAAT HET NIET GOED! WAAROM IS HIJ HIER" Schreeuwt hij. Hij parkeerd de auto, zet de motor af, haalt de sleutel uit het contact en stapt uit. Zonder een parkeertje te halen loopt hij met grote en snelle passen recht op Drew op. Eenmaal daar pakt hij Drew bij zijn schouders en duwt hem tegen de dichtsbijzijnde muur aan. "Wat doe je" vraagt Drew. Mijn mond valt open van ongeloof. Waar was hij nou weer mee bezig. "Doe is normaal ofzo" zegt Drew. Ik stap snel uit en loop ook die kant op. "Waaorm ben jij hier? Waarom ben jij niet bij Noralie om lekker te lachen, gieren en brullen met haar?" schreeuwt hij in zijn gezicht. "Wat doe je?" vraagt Drew als hij tegen de muur aan word geduwt. "Je moet van me afblijven, en waarom zou ik perse bij Noralie zijn? Ik ben niet verliefd op haar zoals jij bent." zegt hij nadat hij hem van hem heeft afgeduwd. "Waar slaat dit op Rafael" sist Charlynn. "Gaat dit serieus over Noralie?" vraagt ze. "Sorry, Andrew. Ik had dit niet moeten doen. Ik weet niet waarom ik dit doe. Word ik gek?" vraagt Rafael dan. "Wordt je gek? nee. Ben je het al? Ja" zegt Drew. "Mensen ik ga maar want volgens mij ik hier niet echt welkom voor sommige mensen" zegt hij met een licht geirriteerde stem terwijl hij over zijn schouder wrijft. "Doei" mompeld hij en hij draait zich om om vervolgens weg te lopen. Rafael gaat op de grond zitten en doet zijn armen om zijn knieën heen. "Ga maar! Ga maar weg!" Schreeuwt hij tegen ons. "Ga weg dan van dit monster!" schreeuwt hij terwijl de tranen in zijn ogen staan. Het trekt de capuchon van zijn jas over zijn hoofd en laat zijn hoofd hangen. Ik ga door mijn knieën en hurk naast hem neer. "Rafael, waar sloeg dat op?" vraag op een rustige toon. Het sloeg echt nergens op. Hij leek wel bezeten ofzo van Noralie en dat terwijl hij haar amper kent en nog amper met haar gesproken heeft. Straks wordt hij nog een stalker ofzo, al leek dit gedrag er ook wel een beetje op.

    Noralie Anderson
    Drew pakt lachend de riem aan en ik glimlach en kijk hem aan. Hij zegt dat het niet spontaan was en grinnikt dan. 'Wat dan wel?' Vraag ik glimlachend. 'Tenzij je het niet wilt...' Want hij leek er omheen te draaien. Hij aait Frodo en het ziet er heel schattig uit. 'Zullen we een stukje lopen?' Stel ik dan voor. Dan vraagt hij lachend aan me of ik al klaar ben voor mijn date. 'Het is geen date Drew,' zeg ik dan lachend. 'Anders zou dit ook een date zijn.' En ik kijk even naar Hayden. 'Loop je ook mee?' Vraag ik hem en kijk hem glimlachend aan.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 11:34 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rafael Greywood

    Ik zag hoe iemand naast me neerhurkte.
    'Rafael, waar sloeg dat op?'
    Anna.
    'Geloof je me, Anna, als ik zeg dat ik het echt niet weet?', fluisterde ik zacht.
    Ik weigerde mijn capuchon af te doen. Ik wilde niet dat iemand me zo zag.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Rafael is zooooooo schattig o 3o]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [Rafael is zooooooo schattig o 3o]
    [Ik vind hem zielig :c]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Hayden Clark
    Als ik Noralie plotseling voor me zie staan schrik ik, ik had haar niet verwacht. Ik pak mijn tas en stop daar snel mijn kladblok in, ik hoop dat ze niet heeft gezien wat ik aan het doen was. Net als ik hallo wil zeggen, zie ik dat ze in gesprek is geraakt met Drew. Twijfelend blijf ik zitten, ik wil er niet tussen komen. Ik kijk naar Noralie haar hond, hij kijkt me raar aan. Ik ril, ik kan niet tegen honden ogen, die zijn zo schattig.
    [oeps, moest weg(:]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    [Blijf je nu wel? (: dan kan je aan het gesprek deelnemen ^.^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ja(:
    Wel kan het zijn dat ik niet gelijk reageer, aangezien ik ook iets aan het schrijven ben^^]

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 11:34 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    jaimyhoi schreef:
    Noralie Anderson
    Drew pakt lachend de riem aan en ik glimlach en kijk hem aan. Hij zegt dat het niet spontaan was en grinnikt dan. 'Wat dan wel?' Vraag ik glimlachend. 'Tenzij je het niet wilt...' Want hij leek er omheen te draaien. Hij aait Frodo en het ziet er heel schattig uit. 'Zullen we een stukje lopen?' Stel ik dan voor. Dan vraagt hij lachend aan me of ik al klaar ben voor mijn date. 'Het is geen date Drew,' zeg ik dan lachend. 'Anders zou dit ook een date zijn.' En ik kijk even naar Hayden. 'Loop je ook mee?' Vraag ik hem en kijk hem glimlachend aan.


    [Aangepast]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Anna Bailey Miller
    Ik blijf even stil. Het was raar, alsof hij niet zichzelf was ofzo. "Misschien moet je de afspraak met Noralie van vanavond afzeggen" zeg ik voorzichtig. "Ik denk dat je even afstand moet nemen van haar, want dit is niet normaal Rafael" zeg ik op nog altijd dezelfde rustige toon. Ik heb idee dat hij elk moment weer uit kan barsten als ik iets verkeerds zeg en op een andere toon dan rustig en kalm.

    Rafael Greywood

    'Misschien dat je die afspraak met Noralie vanavond moet afzeggen?', vraagt Anna voorzichtig.
    Ik dacht even na.
    'Misschien heb je wel gelijk, Anna', zei ik zacht.
    'Afzeggen of uitstellen?', vroeg ik.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf