• NEW YORK CITY
    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.

    Er zijn 4 verschillende groepen:
    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain Lifeisajoke
    - Girl : Nadine Liv Jackson AGENTP

    - Boy: Samuel Lucas McClain Lifeisajoke
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch

    VOL
    - De haters
    zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Boy: Jordan Everbeet GOFORTH
    - Boy: Andrew Cole quin98

    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies

    VOL
    - De luxe-paarden
    zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen
    Boy: Rafael Greywood Blanes
    Noralie Anderson jaimyhoi
    Anna Bailey Miller mismi

    - De bitches deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams. DreamWishes
    -Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody. GOFORTH

    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.

    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:

    Have fun!

    [Waar zijn Rafael en Anna, dan laat ik Char daar ook naartoe komen met Samuel. ;D]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Nog steeds in die parkeergarageding, bij jullie. Drew is weggelopen]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [nog bij de garage van een winkelcentrum ofzo]

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 12:17 ]

    Noralie Anderson
    'Ik moet die afspraak gaan afzeggen geloof ik,' mompel ik dan. Kom op. Ik ben hier net een dag. Één dag! Hoe kan het dat het dan lijkt alsof iemand idolaat van je is. Ik ben het niet richting hem, en ik ben meestal recht door zee. Ik zie Hayden zijn schouders ophalen op mijn vraag. Drew heeft Frodo nog vast. 'Je kan hem los laten lopen als je wilt. In het ergste geval springt hij iemand omver.' Ik weet wel dat ik net heb gezegd dat Frodo het hier nog niet kent enzo. Maar hij moet het maar leren kennen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Dis Rafael huilt of wat en wat hebben ze zo ongeveer allemaal gezegd dan kan ik daar rekening mee houden en dan schrijf ik reactie.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    mismi schreef:
    (...)

    [ik was ff warme chocolademelk drinken en ondertussn ben ik ook bezig met mijn scheikunde, heb morgen tentamen :x]

    Anna Bailey Miller
    "Het beste is om haar de waarheid te vertellen. Waarschijnlijk komt ze toch wel achter wat er net is gebeurd en dat je beter maar even wat afstand van haar kan nemen en alles op een rijtje proberen te krijgen." zeg ik dan. Eerlijkheid was altijd het beste en waarschijnlijk zal ze dat ook wel waarderen. Ik heb het liefst dat mensen eerlijk tegen me zijn, hoe hard die waarheid soms ook kan zijn, maar dan kan ik misschien proberen er iets aan te doen ofzo als het aan mij zou liggen.
    Rafael Greywood

    'Oke, bedankt Anna', zei ik.
    'Bellen of appen?', vroeg ik toen maar.
    Ik was er bijna zeker van dat ze 'bellen' zou zeggen, maar ik haat bellen. Ik heb een bel-fobie of zo. Gebeld worden is niet erg, maar als ik moet bellen, vind ik het echt een ramp.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Anna heeft gezegt dat hij misschien de afspraak maar af moet zeggen met noralie vanavond :p en net heeft ze nog gezegt hoe het zit met haar make-over en of ze nog gaan shoppen xD]

    DreamWishes schreef:
    [Dis Rafael huilt of wat en wat hebben ze zo ongeveer allemaal gezegd dan kan ik daar rekening mee houden en dan schrijf ik reactie.]
    [Hij heeft gehuild, maar dat liet hij aan niemand zien. En nu gaat hij zo het afspraakje afzeggen]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Anna Bailey Miller
    "Bellen of appen?" vraagt hij, maar ik denk dat hij mijn antwoord al weet.
    "Het beste zou zijn face to face, maar aangezien dat me niet zo slim idee lijkt, wordt het bellen." zeg ik dan. WhatsApp had ook wel eens zijn kuren en dan zal je natuurlijk net zien dat als je iets belangrijks moet zeggen, dat er weer een storing is ofzo, dat heb ik wel eens gehad.

    Charlynn "Charly" Cassidy Williams
    Ik zucht en na een tijdje loop ik dab richting Rafael en Anna en zelf ben ik nu ook weer rustig en niet meer boos, alhoewel ik het niet rechtvaardig van Rafael vond. Ik staminmodsels bij ze en kijk Rafael aan. 'Niet afbellen.' zeg ik dan en pak zijn hand waarmee hij de telefoon vast heeft vast. 'Spreek met haar af, laat het doorgaan, het hoeft niet perse uit eten te zijn of iets gewoon een goed gesprek en leg alles uit, wat er gebeurt is, waarom, gewoon alles, dat is het beste wat je kan doen, het afzegen brengt alleenmaar verkeerde dingen omhoog. Ze zal misschien hele verkeerde dingen gaan denken, waarom je het afzegt.' zeg ik dan en kijk hem aan. 'Bel niet en als ze er van weet en jou belt om het af te zeggen, zeg dan dat je gewoon even met haar wilt praten over dit alles en het goed wilt maken.' zeg ik dan en kijk hem nog steeds strak aan.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 12:28 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Andrew Cole

    'Je moet het zelf weten' mompel ik als ze zegt dat ze die afspraak maar moet afzeggen. 'En eigenlijk heb ik ook geen idee of hij anders ook zo is, ik ga eigenlijk nooit met hem om' zeg ik terwijl ik mijn schouders even ophaal. 'Oké' zeg ik lachend en maak Frodo los. Ik kijk om me heen en pak dan een tak op. Ik laat hem aan Frodo zien die gelijk al zijn aandacht voor de tak heeft. Ik gooi hem een stukje veder en Frodo gaat erachter aan. Ik grinnik even en na even is hij weer terug met de tak die ik uit zijn mond haal en opnieuw gooi.

    Rafael Greywood

    'Dus niet bellen?', vroeg ik verward toen Charly haar verhaal had gedaan.
    Ergens had ze wel gelijk, maar ik denk dat het het beste is om toch maar meteen te bellen.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Hayden Clark
    Lachend kijk ik naar Frodo, die de stok braaf terug naar Drew brengt. Honden krijgen nooit genoeg, nooit. Vroeger had ik ook een hond, maar nadat mijn vader en moeder zijn gescheiden moest hij van mijn moeder het huis uit. Ik weet nog dat ik heel hard moest huilen en dat mijn moeder toen tegen mij schreeuwde dat echte jongens niet huilen. Niet dat het me veel kan schelen wat ze allemaal tegen me zegt. Ik kijk Noralie aan.'Gaat het wel?'

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 12:31 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Noralie Anderson
    Drew zegt dat ik het zelf moet weten en ik zucht een keer zachtjes en diep dan mijn mobiel uit mijn zak op. Ik zoek in mijn contacten naar de R en laat heel even mijn vinger er boven zweven. Appen is laf dus ga ik maar bellen. 'Op hoop van zegen,' mompel ik en klik zijn naam aan. Ik houd de telefoon aan mijn oor en zucht nog een keer. Een lachje verschijnt op mijn lippen als Drew met Frodo gaat spelen. En ik kijk dan even naar Hayden en glimlach ook naar hem. Hayden vraagt of het wel gaat met me en ik knik. 'Het gaat wel,' zeg ik dan. 'Het is gewoon verwarrend. En ik heb sowieso een hekel aan mensen moeten afzeggen.' Ik wacht nog tot Rafael opneemt.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 12:34 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Anna Bailey Miller
    Tuurlijk, zij moest zich er ook weer even mee bemoeien. Aan de ene kant had ze wel gelijk, face to face was beter, maar dan moest hij het wel echt gaan vertellen en niet afdruipen. Aan de andere kant is het misschien geen goed idee om Rafael in een ruimte te zetten met Noralie, omdat dan misschien 'het monster' in hem wel weer naar boven komt. Dan gaat zijn mobiel over.