• NEW YORK CITY
    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.

    Er zijn 4 verschillende groepen:
    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain Lifeisajoke
    - Girl : Nadine Liv Jackson AGENTP

    - Boy: Samuel Lucas McClain Lifeisajoke
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch

    VOL
    - De haters
    zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Boy: Jordan Everbeet GOFORTH
    - Boy: Andrew Cole quin98

    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies

    VOL
    - De luxe-paarden
    zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen
    Boy: Rafael Greywood Blanes
    Noralie Anderson jaimyhoi
    Anna Bailey Miller mismi

    - De bitches deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams. DreamWishes
    -Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody. GOFORTH

    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.

    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:

    Have fun!

    Rafael Greywood

    Ik voelde mijn mobiel trillen in mijn broekzak en pakte hem eruit.
    'Noralie', zei ik zacht.
    Ik wachtte even met opnemen en keek naar de rest.
    Toen drukte ik toch maar op 'opnemen'
    'Hey', zei ik schor.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Het duurt eventjes maar dan hoor ik een schorre Hey. 'Hee,' antwoord ik dan, op normale toon. Geen tijd voor zacht gedoe. 'Ik heb het gehoord,' zeg ik dan tegen hem. Waarschijnlijk weet hij wel wat ik bedoel. 'Drew doet helemaal niets fout. Hij is gewoon aardig tegen me. En dat ben jij ook, maar niet tegen Drew. Ik kan vanavond niet mee gaan uiteten.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rafael Greywood

    'Hee. Ik heb het gehoord. Drew doet helemaal niets fout. Hij is gewoon aardig tegen me. En dat ben jij ook, maar niet tegen Drew. Ik kan vanavond niet mee gaan uiteten.'
    Precies wat ik verwachtte.
    'Kan ik je in ieder geval vanavond dan even spreken?', vroeg ik haar.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [brb douchen]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [ik moet nu echt gaan leren:c]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Noralie Anderson
    Hij vraagt me of we vanavond dan even kunnen praten en ik knik maar besef me dat hij dat natuurlijk niet ziet. 'Dat kan wel, waar?' Vraag ik hem dan. Ik kijk even naar Hayden en Drew. Van mij mag hij het best uitleggen. Graag zelfs. Ik wil het gewoon weten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [okaayyy baayy ^.^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rafael Greywood

    'Dat kan wel? Waar?', vroeg ze.
    'Uhm, Central Park?', vroeg ik.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Hij stelt central park voor en weer knik ik. Dat is dom Noralie, dat ziet hij niet. 'Is goed, en hoe laat?' Vraag ik dan. Ik bijt op mijn lip en zie nu al op tegen vanavond. Hoewel ik aan de andere kant heel graag wil praten, ben ik aan de andere kant slecht in praten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rafael Greywood

    Het bleef even stil.
    Is goed, en hoe laat?', was haar volgende vraag.
    Ik dacht even na.
    'Rond een uur of zeven?', antwoordde ik haar vraag.
    Ik zag nu al op tegen vanavond, maar het moest maar.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    'Zeven uur, afgesproken,' zeg ik dan door de telefoon heen. 'Ik sta bij de west ingang vanavond. Tot dan.' En ik hang op. Ik zucht en stop mijn mobiel weg en kijk dan even naar Hayden en Drew. 'Hij wil met me spreken dus nu gaan we niet eten maar praten. Dan geef ik toch de voorkeur aan eten. Maar goed.' En ik glimlach dan even naar Drew. 'Frodo mag je,' zeg ik dan tegen hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik ben honden uitlaten]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Andrew Cole

    Ik luister naar het telefoongesprek terwijl ik ondertussen een beetje met Frodo speel. Ik knik even, 'Ik zou ook de voorkeur geven aan eten, is er tenminste nog iets leuks' zeg ik grijnzend en glimlach daarna. 'Omdat ik met hem speel ja' zeg ik lachend en aai Frodo even over zijn kop. Ik gooi de tak weer en kijk daarna naar Noralie. 'Tot nu toe loopt die ook nog geen mensen omver, en rent die ook niet weg' zeg ik lachend terwijl ik ondertussen een beetje naar Frodo kijk

    Noralie Anderson
    'Eten is altijd leuk,' zeg ik lachend. 'Alleen zal ik nu ergens moeten gaan eten in me eentje. Mijn ouders rekenen nu niet met me op het eten.' Ik had namelijk al doorgegeven dat ik niet thuis zou eten. 'Ach ja. Dan ga ik naar de Mac ofzo. Altijd lekker.' Frodo komt weer onze kant op gedraafd. 'Wacht maar, ik zie dat hij al enthousiaster wordt. Frodo rustig!' Zeg ik dan tegen Frodo. Maar Frodo rent op ons af en aangezien ik naast Drew sta maait hij ons beiden omver. We liggen op de grond en Frodo steunt op ons. 'Kom op Frodo, wegwezen!' Frodo is zwaar. Zoals al die Sint Bernard honden.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Andrew Cole

    'Ja inderdaad' zeg ik lachend. 'Je mag als je wilt ook wel bij mij eten dan eet je niet alleen, me ouders zijn er toch niet' zeg ik schouderophalend, mijn ouders zijn er eigenlijk nooit bij eten dus vandaag dus waarschijnlijk ook niet. 'Mac is inderdaad altijd lekker' zeg ik grijnzend. Ik kijk even naar Frodo die op ons afgerend komt en een paar seconde later lig ik op de grond. Ik schiet in de lach, 'Hij werd inderdaad iets te enthousiast' zeg ik lachend en voel ineens de tong van Frodo over me wang. 'aah ook lekker' zeg ik sarcastisch en duw zijn hoofd weg. Hij is nog zwaar ook. 'Kom op Frodo weg' zeg ik en duw hem zachtjes. Hij gaat van ons af en ik sta op. Ik steek mijn hand uit naar Noralie om haar weer overeind te helpen. 'Volgens mij had ik net iets te vroeg gejuicht' zeg ik lachend en kijk even naar Frodo.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 13:53 ]