• NEW YORK CITY
    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.

    Er zijn 4 verschillende groepen:
    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain Lifeisajoke
    - Girl : Nadine Liv Jackson AGENTP

    - Boy: Samuel Lucas McClain Lifeisajoke
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch

    VOL
    - De haters
    zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Boy: Jordan Everbeet GOFORTH
    - Boy: Andrew Cole quin98

    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies

    VOL
    - De luxe-paarden
    zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen
    Boy: Rafael Greywood Blanes
    Noralie Anderson jaimyhoi
    Anna Bailey Miller mismi

    - De bitches deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams. DreamWishes
    -Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody. GOFORTH

    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.

    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:

    Have fun!

    Noralie Anderson
    Hij zegt dan dat als ik wil ook wel bij hem mag eten en ik glimlach dan. 'Dat lijkt me gezellig,' zeg ik dan. 'Ik vind altijd mensen die in hen eentje in de Mac zitten altijd zo zielig eruit zien.' Dan kijk ik even naar Hayden en glimlach naar Hayden. Ik ben dat wat er vanochtend was gebeurt nog niet vergeten. Daar moet ik eigenlijk ook nog naar vragen. Maar niet wanneer Drew erbij is. Tot overmate van ramp geeft Frodo Drew een lik over zijn wang. 'Frodo!' Zeg ik dan. Maar ik moet toch lachen. Drew zorgt ervoor dat Frodo van ons af gaat en hij steekt zijn hand naar me uit die ik glimlachend aanpak. Ik sta weer recht en laat zijn hand los. 'Dit is precies hetzelfde als vanmiddag bij wiskunde,' zeg ik met een lachje. 'Je tart het lot!'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Hayden Clark
    Ik staar naar Drew en Noralie, Ik lijk nu een beetje de derde wiel aan de wagen. Mijn ogen flitsen naar achter, de volgende bus zou over een paar minuten komen. Ik zou ook best kunnen wachten, maar nee. Ik voel me hier gewoon niet lekker bij, ik laat ze wel even alleen. Ik vang Noralie haar glimlach op en ik lach voorzichtig. Daarna zeg ik dat ik naar huis ga, ik voel een raar gevoel bij mijn ribben. 'Ik denk dat ik naar huis ga, ik voel me niet zo goed.' De benauwdheid word steeds erger, waardoor ik het steedsmwarmer krijg. Ik steek mijn hand nog op en loop dan snel over het pad terug naar het bankje waar Ik eerder zat. Ik voel elke stap, elke ademhaling en ik voel de vermoeidheid van vandaag als water over me heen vallen. Met opgetrokken schouders loop ik weg, waarna ik snel de bus induik als die aan komt rijden.mik voel me een beetje schuldig, maar ik stond daar maar. Ik pak mijn ipod en zet wat muziek op, terwijl de bus langzaam naar huis rijd.
    [aangezien ik weer weg moet heb ik Hayden maar even weg laten gaan. Dan kunenn jullie weer evrder(;]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Andrew Cole

    'Oké mooi dan kom je bij mij eten' zeg ik lachend en knik daarna. 'Dat ziet er inderdaad best zielig uit, ik ben een keer bij zo'n man die alleen zat gaan zitten en toen stelde ik me voor en vertelde daarna dat die er zielig uitzag dus dat ik het gezelschap ging houden' zeg ik lachend. 'Ik kreeg er een hamburger van mijn vrienden voor' zeg ik lachend en haal mijn schouders op. 'Ik vond het wel grappig' zeg ik en grinnik even. 'Sorry, ik kan er ook niks aandoen' zeg ik onschuldig als ze weer recht staat en kijk even naar Frodo en dan weer naar Noralie. Ik kijk even verbaast naar Hayden die ineens weggaat. 'Ow oké doei' zeg ik en kijk hem even na. Ik kijk naar Noralie en haal dan mijn schouders op.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 14:12 ]

    Noralie Anderson
    'Kan jij koken?' Vraag ik dan nieuwsgierig aan hem. Zelf kan ik wel koken, maar ik ben geen culinair chefkok ofzo. 'Heb je dat echt gedaan?' Vraag ik lachend. 'Ik heb weleens met eenzame mensen gegeten. Voor het goede doel. Ze waren psychisch niet helemaal in orde.' Hoewel het voor totaal iets anders is dan Drew heeft gedaan hebben we toch beiden iets gedaan voor eenzame mensen. Hij zegt onschuldig dat hij er ook niets aan kan doen. 'O jawel! Je moet gewoon niet meer dat soort dingen zeggen. Zoals bijvoorbeeld, goh. Het heeft al de hele dag niet geregend. Dan vráág je er gewoon om of je regen kan krijgen.' Ik kijk hem aan met een lach. Het slaat niet echt ergens op wat ik zeg. Hoewel. Dat is bijgeloof, wat ik zeg. Dan gaat Hayden ineens weg en ik voel me schuldig. O.. 'Tot morgen!' Roep ik hem glimlachend na. Ik spreek hem morgen op school wel. Hij moet me namelijk nog aan zijn vrienden voorstellen. Dan kijk ik weer naar Drew. 'Volgens mij voelde hij zich niet gewenst,' zeg ik dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.


    [Wat heb ik gemist, hoe moet ik reageren of op wat ? ;p]

    [lol, Hayden heeft geen vrienden^.^]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    [noralie wil vrienden zijn (: alleen hij is nu weg x)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [8D]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Lifeisajoke schreef:

    [Wat heb ik gemist, hoe moet ik reageren of op wat ? ;p]


    [Rafeal kwam en toen duwde die Drew tegen de muur en schreeuwde naar hem, Drew is uiteindelijk weggegaan aangezien hij geen zin meer had in hem. De meiden hebben met Rafeal gepraat, Drew kwam Noralie tegen en loopt daar nu mee in het park. Ik weet nie precies hoe je moet reageren maaja]

    [Hallo ben er weer was intslaap gevallen..]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    jaimyhoi schreef:
    Noralie Anderson
    'Kan jij koken?' Vraag ik dan nieuwsgierig aan hem. Zelf kan ik wel koken, maar ik ben geen culinair chefkok ofzo. 'Heb je dat echt gedaan?' Vraag ik lachend. 'Ik heb weleens met eenzame mensen gegeten. Voor het goede doel. Ze waren psychisch niet helemaal in orde.' Hoewel het voor totaal iets anders is dan Drew heeft gedaan hebben we toch beiden iets gedaan voor eenzame mensen. Hij zegt onschuldig dat hij er ook niets aan kan doen. 'O jawel! Je moet gewoon niet meer dat soort dingen zeggen. Zoals bijvoorbeeld, goh. Het heeft al de hele dag niet geregend. Dan vráág je er gewoon om of je regen kan krijgen.' Ik kijk hem aan met een lach. Het slaat niet echt ergens op wat ik zeg. Hoewel. Dat is bijgeloof, wat ik zeg. Dan gaat Hayden ineens weg en ik voel me schuldig. O.. 'Tot morgen!' Roep ik hem glimlachend na. Ik spreek hem morgen op school wel. Hij moet me namelijk nog aan zijn vrienden voorstellen. Dan kijk ik weer naar Drew. 'Volgens mij voelde hij zich niet gewenst,' zeg ik dan.


    Andrew Cole

    'Ja ik kan wel koken, ik kook best vaak' zeg ik met ene glimlach. Mijn ouders zijn bijna nooit thuis en dan moet ik meestal koken alhoewel ik vaak ook te lui ben en dan gewoon wat ga halen of wat simpels maak. 'Ja dat heb ik echt gedaan' zeg ik en grinnik even. 'Oké, dan hebben we dus beide wat voor eenzame mensen gedaan' zeg ik lachend en glimlach daarna. 'Als het nu gaat regenen is het jou schuld!'roep ik lachend en kijk eraan. 'Maar ik zal beter opletten met wat ik zeg ja?' vraag ik lachend. Ik kijk even naar Noralie en knik dan. 'Ik denk het ook, maar we kunnen er nu ook niks meer aandoen' mompel ik en bijt op mijn lip. 'We kunnen achter hem aangaan en vragen of die vanavond ook mee eet, misschien dat die zich dan wat gewenster voelt' stel ik voor. Ik vond het best lullig namelijk dat hij zich zo voelde.

    [Oke, wat kan ik doen? Want Raf en Anna zijn volgensmij weer off...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp


    Samuel Lucas McClain.

    Oké, dit is erg. Ik bedoelde, dit was zo grappig om aan te kijken, maar dat mocht niet. Kon ik eraan doen dat ik dit grappig vond ? Serieus, het was maar een meisje hoor. Dat Rafael Noralie leuk vond, dat wist iedereen ondertussen al, zelfs Andrew. Ik rolde met mijn ogen en ging van de auto af die achter me stond.
    "Dit was leuk, beter dan een soap, ik ga shoppen". Ik liet mijn sleutels in mijn zak glijden, stak mijn camera weg in mijn tas, niemand die dat vreemd vond dat ik een rugzak bij had, en liep de parking uit.
    "Charlyyyy, babe, kom je ?" riep ik met een grijns om mijn lippen. Ach, mensen plagen was zo leuk.

    Charlynn "Charly" Cassidy Williams
    Ik zucht hoor dan Samuels weer en door wat hij zegt verschijnt er automatisch een grijns op mijn gezicht. Dan vraagt hij, Tsja vragen, of ik mee kom en ik loop naar hem toe en kijk hem aan met een scheve grijns. 'Babe?' vraag ik dan lachend. 'Het is inderdaad beter dan een soap.' zeg ik dan zacht zodat alleen Samuel het hoort en grinnik even en loop naast hem.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 15:01 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Noralie Anderson
    'Hmm, en wat ga je vanavond dan koken? Ik verwacht toch wel een drie gangen diner hoor!' Zeg ik serieus. Maar al snel moet ik toch lachen. Dat hoef ik niet. 'Alleen dan moeten we wel rond kwart over zes eten, zes uur als het vanaf jouw huis lang is naar Central Park.' Ik kijk hem even aan. Zeven uur. Zeven uur. Zeven uur. Ik heb nog nooit zo'n hekel gehad aan het getal zeven. 'Je spreekt mijn gedachten uit,' zeg ik glimlachend als hij zegt dat we dan beiden iets voor eenzame mensen hebben gedaan. Ik lach wanneer hij zegt dat het mijn schuld is als het gaat regenen. 'Ja ja ja, is goed. Dan is het mijn schuld.' Drew zegt dan dat we hem achterna kunnen gaan n ik bijt even op mijn lip. 'Dan lijkt het net alsof we medelijden met hem hebben...' Merk ik op. 'En ik heb geen idee waar zijn huis is. Jij wel? Anders vind ik het goed hoor. Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Alleen ik denk dat we Frodo eerst dan even naar huis moeten brengen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.