• NEW YORK CITY
    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.

    Er zijn 4 verschillende groepen:
    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain Lifeisajoke
    - Girl : Nadine Liv Jackson AGENTP

    - Boy: Samuel Lucas McClain Lifeisajoke
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch

    VOL
    - De haters
    zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Boy: Jordan Everbeet GOFORTH
    - Boy: Andrew Cole quin98

    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies

    VOL
    - De luxe-paarden
    zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen
    Boy: Rafael Greywood Blanes
    Noralie Anderson jaimyhoi
    Anna Bailey Miller mismi

    - De bitches deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams. DreamWishes
    -Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody. GOFORTH

    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.

    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:

    Have fun!

    Hayden Clark
    Vragend kijk ik naar Drew, kom ik er niet een beetje ruw tussen? Ik weet niet wat er tussen hen speelt en of ze op een date zijn, maar ik trek me er niks van aan. Vrolijk spring ik op en loop ik naar ze toe, waarna ik haar hond even aai. Ik kijk Drew aan, hij is wel heel veel met Noralie. Niet dat het mij kan schelen. 'Ga je nog wat doen vanavond?' Ik kijk Noralie aan, tijd voor een ondervraging.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Anna Bailey Miller
    Ik glimlach even en ben blij dat hij het goed opvat en niet uitbarst tegen mij.
    "Afzeggen" zeg ik dan. "Misschien komt er vanzelf wel weer een afspraakje, probeer haar nou eerst even beter te leren kennen" zeg ik dan. Ik haal even diep adem en sta op. "Nou, hoe zit dat met mijn make-over? Gaan we nog wat doen?" vraag ik dan in het algemeen.

    Andrew Cole

    'Nou jou date van vanavond heeft me heel leuk bij mijn schouders gepakt en tegen de muur geduwd, vervolgens begon die tegen me te schreeuwen en toen heb ik hem weggeduwd en liep ik hierheen en daardoor doet mijn schouder pijn' zeg ik dan uiteindelijk toch en kijk haar aan. 'Ja is goed' zeg ik met een glimlach en begin al rustig te lopen. Ik grinnik als Frodo al gelijk wat sneller wilt en iets begint te trekken. 'Is het wel' zeg ik lachend en kijk eraan. 'ooh ik heb een date!' zeg ik lachend en schud dan mijn hoofd. 'Toch niet, want dit is niet afgesproken' zeg ik en grinnik even. Ik kijk even naar Hayden die komt en glimlach even naar hem.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 11:47 ]

    Noralie Anderson
    Ik zie Hayden even vragend naar Drew kijken, maar hij springt dan op en loopt naar ons toe. Ik glimlach naar hem. Dan vraagt Hayden wat ik vanavond ga doen en hij kijkt me aan. Ik glimlach nog steeds naar hem. 'Ik heb vanavond een etentje met Rafael. Als vrienden. Wat Drew ook beweert. En anders is het in iedergeval vanaf mijn kant gewoon als vrienden.' Drew vertelt me waarom hij pijn heeft en mijn mond valt letterlijk open en mijn ogen worden groot. 'Heeft hij dat gedaan?' Vraag ik dan verbaasd. Ik kijk even van zijn arm naar Drew zelf terug. 'Maar waarom?' Maar dan valt het kwartje. 'Hij is meer dan vriendelijk tegen me.' Rafael wil dus meer dan vrienden zijn.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 11:50 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rafael Greywood

    'Afzeggen', krijg ik als antwoord. 'Misschien komt er vanzelf wel weer een afspraakje'.
    Ik kreeg even een brok in mijn keel. Hoe kan ik dat nu nog afzeggen? Het is vanavond al.
    'Hoe kan ik dat nu nog afzeggen? Het is vanavond al', papegaaide ik mijn gedachten na.
    'Nou? Hoe zit dat met mijn make-up? Gaan we nog wat doen?', vraagt ze aan niemand in het bijzonder.
    Ik veegde met de rug van mijn hand ruw de overgebleven restjes tranen van mijn gezicht. Deed mijn capuchon af en bracht mijn haar snel terug in model.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Hayden Clark
    Lachend kijk ik haar aan, dit antwoord had ik al van haar verwacht. 'Wel, alvast veel plezier.' Gemeend kijk ik haar aan, ze verdient geen gemene reactie van me.
    Als ik Drew hoor zeggen wat Rafael heeft gedaan, valt mijn mond open.'Wat is er mis met die gast?' Nu is mijn mening veranderd, ik denk niet dat het een heel gezellig afspraakje gaat worden. Wel ja, als Noralie het wilt dan kan mij het niet veel schelen.
    [arme Rafael]

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 11:56 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Andrew Cole

    'Ja dat heeft hij gedaan' mompel ik en kijk Noralie aan. 'Geen idee, jaloezie volgens mij, hij schreeuwde iets in e gezicht van waarom ik daar was en niet bij jou was om te lachen gieren brullen of zo' mompel ik en haal mijn schouders een beetje op. 'Ja, geloof je nou wel een keer dat die je leuk vindt?' vraag ik en grinnik toch heel even. 'Trouwens ik zou maar niet, ik zei het je toch zeggen want ik heb je gezegd dat ik dat niet zou doen' zeg ik met een glimlach en haal mijn hand even door mijn haar. Ik kijk Hayden aan en haal mijn schouders op, 'Dat vroeg ik hem dus ook al'

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 11:55 ]

    Noralie Anderson
    Ik loop maar gewoon rustig verder in de verwachting dat Hayden en Drew wel met me meelopen. 'Ik snap dat hij jaloers is als hij me echt leuk vindt, maar niet dat hij dan zó'n uitbarsting heeft,' zeg ik mompelend. Hayden vraagt wat er mis is met die gast. 'Ik weet het niet, ik ben net hier op school. Is hij altijd zo jaloers?' En ik kijk vragend naar ze. 'Ja Drew, ik geloof dat hij me leuk vindt,' zeg ik dan met een zucht. Een lachje zit op mijn lippen. 'Nu zeg je eigenlijk toch indirect ik zei het je toch.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ Waarom zijn Anna, Charly en Sam off? :c ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [awwww arme Jacco, en arme Rafael. Kunnen ze beiden niets meer doen.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Hayden Clark
    Ik kijk naar Noralie, ze is duidleijk aangeslagen wat Rafael met Drew heeft gedaan. Of Rafael altijd zo is? Ik heb eigenlijk geen idee, wel heb ik hem nooit zo gezien. Doordat ik eigenlijk nog nooit met hem heb gepraat weet ik niet met wie hij omgaat, wat zijn karakter is. Ik haal mijn schouders op en loop achter Noralie aan.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    [Mijn Topics + ben er weer, what did I all Miss??]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    DreamWishes schreef:
    [Mijn Topics + ben er weer, what did I all Miss??]
    [Rafael heeft geen vrienden meer, lol]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Blanes schreef:
    Rafael Greywood

    'Afzeggen', krijg ik als antwoord. 'Misschien komt er vanzelf wel weer een afspraakje'.
    Ik kreeg even een brok in mijn keel. Hoe kan ik dat nu nog afzeggen? Het is vanavond al.
    'Hoe kan ik dat nu nog afzeggen? Het is vanavond al', papegaaide ik mijn gedachten na.
    'Nou? Hoe zit dat met mijn make-up? Gaan we nog wat doen?', vraagt ze aan niemand in het bijzonder.
    Ik veegde met de rug van mijn hand ruw de overgebleven restjes tranen van mijn gezicht. Deed mijn capuchon af en bracht mijn haar snel terug in model.


    [ik was ff warme chocolademelk drinken en ondertussn ben ik ook bezig met mijn scheikunde, heb morgen tentamen :x]

    Anna Bailey Miller
    "Het beste is om haar de waarheid te vertellen. Waarschijnlijk komt ze toch wel achter wat er net is gebeurd en dat je beter maar even wat afstand van haar kan nemen en alles op een rijtje proberen te krijgen." zeg ik dan. Eerlijkheid was altijd het beste en waarschijnlijk zal ze dat ook wel waarderen. Ik heb het liefst dat mensen eerlijk tegen me zijn, hoe hard die waarheid soms ook kan zijn, maar dan kan ik misschien proberen er iets aan te doen ofzo als het aan mij zou liggen.

    Blanes schreef:
    (...)[Rafael heeft geen vrienden meer, lol]


    [Charly vergeeft hem wel! ;P]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp