• Love you guys, more than anything. You guys are so amazing, it's undescribable. <3



    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 19:27 ]


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    KATOOOOOOO <3


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Paynepower schreef:
    (...)

    oh fantastisch
    & dan hebben we ineens een excuus om af te spreken nog eens!

    Ja! :-D


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Hoe gaat het met jullieee ?


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Merrick schreef:
    Hoe gaat het met jullieee ?

    Goed, maar ik ben echt kapot van het scoutsweekend. D: En morgen terug naar school, ik ben er echt niet klaar voor. Ik zou nu eigenlijk nog een mondeling Frans moeten voorbereiden...
    Hoe gaat het met jou?


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Met mij alles toppie buiten dat ik natuurwetenschappen echt ga failen morgen
    en met jou ?

    Ellis schreef:
    (...)
    Goed, maar ik ben echt kapot van het scoutsweekend. D: En morgen terug naar school, ik ben er echt niet klaar voor. Ik zou nu eigenlijk nog een mondeling Frans moeten voorbereiden...
    Hoe gaat het met jou?

    Ohja, je had vakantie C:
    Hmm niet super de laatste tijd, maar dit weekend wel. Ik ben echt hyper en blij.
    En ik heb toetsweek vanaf woensdag -___-


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Merrick schreef:
    (...)
    Ohja, je had vakantie C:
    Hmm niet super de laatste tijd, maar dit weekend wel. Ik ben echt hyper en blij.
    En ik heb toetsweek vanaf woensdag -___-

    Maar die vakantie loopt helaas dus op z'n eind. D: Ik heb wel echt veel kunnen schrijven deze vakantie, iets wat ik echt in tijden niet meer heb kunnen doen. :-)
    En awwwww, het zal wel lukken. :-)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ellis schreef:
    (...)
    Ja! :-D


    Ben zo slim *kuch* hahaha

    Paynepower schreef:
    (...)

    Ben zo slim *kuch* hahaha

    Ja, dat ben je wel! (joehoe)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ellis schreef:
    (...)
    Maar die vakantie loopt helaas dus op z'n eind. D: Ik heb wel echt veel kunnen schrijven deze vakantie, iets wat ik echt in tijden niet meer heb kunnen doen. :-)
    En awwwww, het zal wel lukken. :-)

    Aah dat is echt fijn.
    Ik wil eigenlijk ook weer schrijven, maar de inspiratie is ver te zoeken...


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Zucht, dan vind je eindelijk een verhaal waarbij de verhaallijn en schrijfstijl echt perfect zitten, zijn het maar vijf deeltjes en is het voor het laatst geüpdate geweest 8 maand geleden. -__-


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ellis schreef:
    Zucht, dan vind je eindelijk een verhaal waarbij de verhaallijn en schrijfstijl echt perfect zitten, zijn het maar vijf deeltjes en is het voor het laatst geüpdate geweest 8 maand geleden. -__-


    Het welke? :D

    Merrick schreef:
    (...)
    Aah dat is echt fijn.
    Ik wil eigenlijk ook weer schrijven, maar de inspiratie is ver te zoeken...

    Ik heb ook echt een half jaar vastgezeten, maar nu ben ik back, baby! (pirate)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Paynepower schreef:
    (...)

    Het welke? :D

    Falling Slowly, door Shellett


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    jaa zij schrijft inderdaad goed, ik las ook story's van der