• The City Games || 86th annual Hunger Games

    24 tributen, in gevecht op leven en dood in de arena. Maar deze is compleet veranderd. Geen bos, geen woestijn, geen kale ijsvlakte. Deze spelen bevinden zich in een stad, een doodnormale stad zo als wij die tegenwoordig kennen, met huizen, winkels, ziekenhuizen, enzovoort. De gebruikelijke wapens zitten natuurlijk verwerkt in de nieuwe arena, maar je kunt ook gebruik maken van andere dingen. Slaappillen en injecties in de ziekenhuizen. Vorken en grote keukenmessen in de keukens. Zware kandelaars in de sjofele woonkamers. Misschien vind je in die ene plantenbak wel dat grote, kolossale zwaard waar je naar op zoek was. Maar er is een motto voor de nieuwe arena, die door bijna alle mentoren wordt gebruikt.
    Maak gebruik van wat je hebt.




    Regels:
    - GEEN perfecte personages. Iedereen heeft wel een zwaktepunt, en niet iedereen is goed met wapens. Ook is niet iedereen 16 of ouder, ik zou graag ook wat jongere tributen willen.
    - Minimaal vijf regels.
    - Geen anime-plaatjes gebruiken, Er zijn genoeg mensen om te gebruiken op internet.
    - Ik leg in het eerste topic duidelijker uit wat de bedoeling is van de stad en hoe die er uit gaat zien. Dit komt ook in de (nog aan te maken) Info-story te staan.
    - +16 mag, maar bedenk wel dat een "gezellige" nacht in de arena niet kan. Zo wel, maak ik daar graag gebruik van (:
    - Maximaal 2 characters per persoon, maar je moet niet één gaan verwaarlozen.
    - Uiterlijk bekende personen mogen, ook als ze in de hungergames film mee hebben gespeeld.
    - Omdat er weer meisjes in overvloed zijn, mag je er alleen een aanmaken als je ook een jongen maakt.
    - heb je nog meer, zeg het dan.



    District 1 - luxeproducten voor het Capitool
    - Thomas Cooper || 230710
    - Emrald Ninna Fea Keaver || Overexposed

    District 2 - Wapens en vredesbewakers
    - Ayden Jonathan Witlow || Memoria
    - Harriet Rianne Bushwell || xClove

    District 3 - Technologie
    - Jackson (Jack) 'Willow' Anderson || Nyan
    - Ellayn (Ella) Silas Nuria Crampton || Xerces

    District 4 - Visserij
    - Oliver Jackson || Bloedbad
    - Julyp Maryline McCloud || Rider

    District 5 - Medisch onderzoek:
    - Andrew Justin Cole || quin98
    - Fiona Laura Skies || CatnipFire

    District 6 - DNA mutaties en manipulaties:
    - Drew Mitchell Henderson || BlueHope
    - Roxie Louisa Jones || Scatach

    District 7 - Hout:
    - Levi Thomas Clarckson || Nyan
    - Lorena Maysilee Adams || sweetteen

    District 8 - Textiel:
    - Robin McDrown || Bloedbad
    - Mackenzie Lowlands || Bloedbad

    District 9 - Graan:
    - Yerik Lartius Webb || Treelo
    - Lila Chiara Chambers || BlueHope

    District 10 - Vee:
    - Beau Lucas Mayer || AgentP DOOD
    - Julietta Zoey Mainstreet || Bloedbad

    District 11 - Landbouw:
    - Jorn Alex Stevens || AgentP
    - Briony Flora Linnea || Kwijt

    District 12 - Steenkool:
    - Damian Layar || Bloedbad
    - Alice Green || Adlington

    Happy City Games, and may the odds be ever in your favor.


    PS: ik gooi alle tribuutnamen in een bakje en trek er dan wekelijks een uit; die sterft. Ik stuur diegene een PB. Ik doe zelf ook mee, maar denk niet dat ik mijn personage nu voor ga trekken.
    Rollentopic
    Praattopic
    Doorlezen!


    Groter.

    Dit is de stad. De blauwige lijn is de rand van de arena, en de rest loopt in die hoek zeg maar. Sionsberg is het ziekenhuis, en de rest mag je wel verzinnen. Gelieve bij elke post te zeggen in welke straat je bent.

    In de arena:
    - De meeste kranen werken niet, dus je hebt geluk als je eentje hebt die wel werkt.
    - Niet iedereen heeft evenveel geluk. Dus de ene heeft een tas en een wond, de andere heeft niks (ook geen verwondingen dus).
    - De hoorn des overvloeds is bij het woordje "Dokkum". Dit is een soort plein. Net als in de normale hungergames zijn de spullen hoe dichter bij de hoorn hoe waardevoller.
    - Het begin van de RPG is als ze bijna de arena in gaan. Als gebruikelijk hebben de Beroeps (behalve als degene dat echt niet wil) een team gevormd. Ook bij andere districten kan dit gebeurd zijn. Doe dit liever niet in het speeltopic maar in elkaars gastenboek.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2012 - 9:02 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [reageer zo.:3]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik wil me graag uitschrijven. Momenteel ben ik ziek en heb ik totaal geen zin om alles te gaan inhalen. Sorry.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ayden Jonathan Witlow

    Net als ik er vandoor wil rennen schiet me er wat te binnen. Wat nou als die gozer nu niet te vertrouwen valt? Eerlijk gezegd lijkt hij me wel zo iemand, die alles doorbrieft aan iedereen. Nu sluit hij zich bij ons aan, maar zodra het zijn einde kan betekenen is hij weg. Door Harriet heeft hij natuurlijk eht vertrouwen om hier te blijven, stom kind. Wees niet zo kwaad, Ayden.Ik spreek eht mijzelf toe, hopelijk hoort niemand het. Je begint onzin te bedenken doordat je in de arena bent, denk helder na. Ik zucht nog even diep en draai me dan weer naar de rest om. 'Ik heb een beter idee. we splitsen op in groepjes.Jackson, jij komt met mij mee. Verdeel jullie maar in groepjes, we zien jullie over een paar uur terug hier.' Ik grijns naar Jackson, ja ik ken zijn naam. 'Kom je nog, of ben je bang?' Uitdagend kijk ik hem aan, ik zal hem eens een lesje gaan leren.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Jackson 'Willow' Anderson
    'Ik heb een beter idee. we splitsen op in groepjes.Jackson, jij komt met mij mee. Verdeel jullie maar in groepjes, we zien jullie over een paar uur terug hier.' zei hij en grijnsde naar me. Ik kon hem echt wurgen,ik verserkte de greep van mijn wapen.
    'Kom je nog, of ben je bang?' zei hij en keek me dan uitdagend aan.Ik snoof even diep in."Fijn doen we het zo."zeg ik bot.
    Ik zweer het als ik het juiste moment vind ga ik hem echt moorden.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Roxie Louisa Jones

    Al heel lang lig ik hier. Hoe lang? Ik weet het niet. Ik kan droom en waarheid niet eens scheiden. Ik raakte gewond, door... Ik graaf in mijn geheugen. Een snee in mijn bil, maar nog iets... Iets met een plant... Ik ging zitten op ren plant, en toen kwam het sap van se plant in de wond? Misschien. Het kan ook.zijn dat ik van een dak ben gevallen, of dat iemand me eem electrise schok heeft toegediend. Misschien heb ik mezelf wel verwond. Ik weet het niet. Het maakt me boos, gefrusyreerd.
    Plots verschijnt het gezicht van mijn broertje voor mijn gezicht. 'broertljle' ik kom niet goed uit mijn woorden, mijn mond voelt droog aan. 'Louissie... Ik blijf bij je, kom, kom mee!' Zegt hij. Ik krijg tranen in mijn ogen als hij me Louissie noemt, ondanks dat ik uitgedroogd ben. Maar het kan ook zijn dat ik me het vetbeeld. ''waar gheen?' Broertje wijst naar boven. 'de hemel...' Langzaam strek ik mijn hand uit naar mijn lieve, dode broertje, en pak zijn hand vast.
    Dan zak ik weg, hoor nog vaag een knal, en dan word alles licht. Wit, roze, geel, blauw, alle kleuren komen me tegemoet. Dan besef ik het, ik ben dood.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.