• The City Games || 86th annual Hunger Games

    24 tributen, in gevecht op leven en dood in de arena. Maar deze is compleet veranderd. Geen bos, geen woestijn, geen kale ijsvlakte. Deze spelen bevinden zich in een stad, een doodnormale stad zo als wij die tegenwoordig kennen, met huizen, winkels, ziekenhuizen, enzovoort. De gebruikelijke wapens zitten natuurlijk verwerkt in de nieuwe arena, maar je kunt ook gebruik maken van andere dingen. Slaappillen en injecties in de ziekenhuizen. Vorken en grote keukenmessen in de keukens. Zware kandelaars in de sjofele woonkamers. Misschien vind je in die ene plantenbak wel dat grote, kolossale zwaard waar je naar op zoek was. Maar er is een motto voor de nieuwe arena, die door bijna alle mentoren wordt gebruikt.
    Maak gebruik van wat je hebt.




    Regels:
    - GEEN perfecte personages. Iedereen heeft wel een zwaktepunt, en niet iedereen is goed met wapens. Ook is niet iedereen 16 of ouder, ik zou graag ook wat jongere tributen willen.
    - Minimaal vijf regels.
    - Geen anime-plaatjes gebruiken, Er zijn genoeg mensen om te gebruiken op internet.
    - Ik leg in het eerste topic duidelijker uit wat de bedoeling is van de stad en hoe die er uit gaat zien. Dit komt ook in de (nog aan te maken) Info-story te staan.
    - +16 mag, maar bedenk wel dat een "gezellige" nacht in de arena niet kan. Zo wel, maak ik daar graag gebruik van (:
    - Maximaal 2 characters per persoon, maar je moet niet één gaan verwaarlozen.
    - Uiterlijk bekende personen mogen, ook als ze in de hungergames film mee hebben gespeeld.
    - Omdat er weer meisjes in overvloed zijn, mag je er alleen een aanmaken als je ook een jongen maakt.
    - heb je nog meer, zeg het dan.



    District 1 - luxeproducten voor het Capitool
    - Thomas Cooper || 230710
    - Emrald Ninna Fea Keaver || Overexposed

    District 2 - Wapens en vredesbewakers
    - Ayden Jonathan Witlow || Memoria
    - Harriet Rianne Bushwell || xClove

    District 3 - Technologie
    - Jackson (Jack) 'Willow' Anderson || Nyan
    - Ellayn (Ella) Silas Nuria Crampton || Xerces

    District 4 - Visserij
    - Oliver Jackson || Bloedbad
    - Julyp Maryline McCloud || Rider

    District 5 - Medisch onderzoek:
    - Andrew Justin Cole || quin98
    - Fiona Laura Skies || CatnipFire

    District 6 - DNA mutaties en manipulaties:
    - Drew Mitchell Henderson || BlueHope
    - Roxie Louisa Jones || Scatach

    District 7 - Hout:
    - Levi Thomas Clarckson || Nyan
    - Lorena Maysilee Adams || sweetteen

    District 8 - Textiel:
    - Robin McDrown || Bloedbad
    - Mackenzie Lowlands || Bloedbad

    District 9 - Graan:
    - Yerik Lartius Webb || Treelo
    - Lila Chiara Chambers || BlueHope

    District 10 - Vee:
    - Beau Lucas Mayer || AgentP DOOD
    - Julietta Zoey Mainstreet || Bloedbad

    District 11 - Landbouw:
    - Jorn Alex Stevens || AgentP
    - Briony Flora Linnea || Kwijt

    District 12 - Steenkool:
    - Damian Layar || Bloedbad
    - Alice Green || Adlington

    Happy City Games, and may the odds be ever in your favor.


    PS: ik gooi alle tribuutnamen in een bakje en trek er dan wekelijks een uit; die sterft. Ik stuur diegene een PB. Ik doe zelf ook mee, maar denk niet dat ik mijn personage nu voor ga trekken.
    Rollentopic
    Praattopic
    Doorlezen!


    Groter.

    Dit is de stad. De blauwige lijn is de rand van de arena, en de rest loopt in die hoek zeg maar. Sionsberg is het ziekenhuis, en de rest mag je wel verzinnen. Gelieve bij elke post te zeggen in welke straat je bent.

    In de arena:
    - De meeste kranen werken niet, dus je hebt geluk als je eentje hebt die wel werkt.
    - Niet iedereen heeft evenveel geluk. Dus de ene heeft een tas en een wond, de andere heeft niks (ook geen verwondingen dus).
    - De hoorn des overvloeds is bij het woordje "Dokkum". Dit is een soort plein. Net als in de normale hungergames zijn de spullen hoe dichter bij de hoorn hoe waardevoller.
    - Het begin van de RPG is als ze bijna de arena in gaan. Als gebruikelijk hebben de Beroeps (behalve als degene dat echt niet wil) een team gevormd. Ook bij andere districten kan dit gebeurd zijn. Doe dit liever niet in het speeltopic maar in elkaars gastenboek.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2012 - 9:02 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    sweetteen schreef op 10 nov 2012 - 12:31:
    RememberYoux schreef:
    (...)

    [Het kan niet dat ze ooit vleesetende planten heeft gezien, aangezien het een creatie van het capitool is. Die vind je niet in de districten]


    { er bestaan ook insect etende planten, en insecten zijn ook vlees {volgens mij, of ik ben echt onnozel}}

    [ja volgens mij ook(: en aangezien niet elke plant zo ruikt enzo.. en het blijven the hunger games, en er zijn wel meerdere spelen geweest waarin planten niet al te positieve reacties gaven op hun omgeving;p]

    [ bericht aangepast op 10 nov 2012 - 13:16 ]


    :)

    sweetteen schreef:
    Lorena Maysilee Adams || district 7 || huis aan de Hoge Pol

    "ik weet zeker dat er vocht in de plant zit, want in elke plant zit vocht maar ik durf de plant niet aan te raken want ik ben bang dat hij vlees eet" van vleesetende planten wist ik het meeste omdat ik dat erg stoer vond als je dat in je huis had, en mijn broer had zo'n plant als huisdier, maar deze had ik nog nooit gezien. ik deed de gordijnen dicht en liep naar een binnendeur, ik haalde er met m'n bijl een stukje van af en liep weer naar de plant en zei tegen Fiona: "misschien moeten we de plant een naam geven maar ik denk dat het capitool dat al gedaan heeft" ik pak het stukje deur, wat nu een plank was, en duwde tegen de steel, er gebeurde niks daarna duwde ik hem tegen de bloem, tenminste wat ik dacht dat een bloem was, en de plant kwam in actie, het was net op wou hij de plank opeten. hij begon opeens richting ons te komen, er kwam een klein gilletje uit mijn mond waarna ik mijn handen voor mijn mond sloeg en mijn bijl liet vallen. ik pakte hem snel weer op en hakte de eerste kop van de plant af.


    Fiona Laura Skies
    Ik schrok me dood toen de plant begon te bewegen. Er verscheen een kop, die Maysilee afhakte. Al die tijd stond ik aan de grond genageld. Totdat ik om mijn benen iets voelde. Ik keek naar beneden en lange groene bladstelen kronkelden zich om mijn voeten heen. Ik gil niet snel, maar nu wel bijna. Mijn mes! Dacht ik. Maar waar was mijn mes? Niet in mijn broekzakken. In mijn jas? Ja, gelukkig, in een binnenzak zat mijn mes. Ik bukte om net als Maysilee de bladeren weg te hakken, maar mijn heup liet het niet toe. 'Stomme rotwond,' mompelde ik. Wat nu? Een moordende plant of liever hartstikke veel pijn? Achja, als ik dood was, had ik er ook geen last meer van. Maar dan kon ik behalve slechte dingen ook geen leuke dingen meer meemaken. Die pijn hield wel weer op, hield ik mezelf maar voor.
    Ik beet op mijn tong en bukte om de bladeren weg te hakken. Er schoot een kop uit die me beet, maar behalve pijn voelde ik nu ook boosheid. Hoe durfde deze stomme mutilantplant waarvan ik de naam niet eens wist mij aan te vallen? Wat had ik het Capitool misdaan dat ze mij lieten vermoorden door een plant?
    Nog bozer hakte ik de koppen eraf. Maar het hielp niet. Er kwamen alleen maar meer koppen bij.
    'Dit werkt zo niet, Maysilee. We moeten het begin van de plant vinden en daar hakken.' Toen bedacht ik wat beters. Ik had van mijn moeder geleerd dat het niet helpt om onkruid alleen maar af te knippen. Het groeit altijd bij, tenzij je de wortels uit de grond trekt. Maar het enige wat deze wortels deden is om ons heen draaien, proberend om ons te wurgen. Zou het echt helpen? We moesten wel.
    'Probeer de wortels uit de pot te trekken!' riep ik naar Maysilee. Ik baande me alvast een weg door de bladeren. Maar ik merkte al snel dat je zonder hulp er niet doorheen kwam. Ik schreeuwde van pijn toen een blad om mijn heup heen kronkelde. 'Kom je?' vroeg ik weer. Een beetje wanhopig zelfs. Ik kwam hier niet meer alleen uit.

    [ bericht aangepast op 10 nov 2012 - 13:57 ]


    :)

    Rider schreef:
    Julyp Maryline McCloud - District 4

    Ik fronste mijn wenkbrauwen even op haar weerwoord. Naar mijn mening was het een vreemde reactie, maar wie was ik om dat te bepalen. Ze keek wat in het rond, niet echt naar iets interessants en haalde toen naar mij uit met de vechtstok, die ze in haar hand had. Ik ontweek express niet en voelde hem met een harde klap tegen mijn schouder slaan.
    Ik kwam in beweging op het moment dat ze naar de punt van de stok keek. Er was bloed van mijn kleren op gekomen. Van welke tribuut het was, geen idee. Een andere tribuut had hem of haar in ieder geval iets te dicht in mijn buurt afgeslacht.
    Met twee soepele bewegingen liet ik de punten van mijn drietand haar been en kont openhalen. Ik weer de stok af met mijn arm en duw haar tegen de muur, de drietand op haar keel gericht. Mijn blauwe ogen onderzochten haar heel even. Ze was jonger dan ik en kwam zeker niet uit één van de rijkste districten. Een golf van medelijden overspoelde mij, maar ik verslapte geen seconde.
    'Ga nu, voor ik mij bedenk en deze alsnog door je strot steek,' siste ik en ik duwde haar in de richting van de weg waaraan de steeg lag, mijn drietand nog steeds op haar gericht.

    (Aangezien een vechtstok iemand moeilijk met een simpele klap kan verwonden, tenzij je een neus breekt of zo, heb ik het zo maar opgelost. En aangezien het een beetje vreemd zou zijn als een tribuut zomaar ontsnapt aan een beroeps, heb ik dat zo opgelost)

    Roxie Louisa Jones || district 6
    'dankje' zei ik op een bijdehante toon, maar ik meende het wel. Ik hinkte rennend weg,, steuunend op mijn stok. Ik hoorde ijzeren gekraak. Het kwam uit mijn wapen. 'shit' mompelde ik. Ik steunde er nig een keer op, en het brak. Er kwamen scherpe uiteinden aan. Beter wapen. 'en nu zoeken naar een schuilplaats' fluisterde ik in mezelf

    (moest Louisa Julyp toch nig verwonden?)


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Scatach schreef:
    (...)
    Roxie Louisa Jones || district 6
    'dankje' zei ik op een bijdehante toon, maar ik meende het wel. Ik hinkte rennend weg,, steuunend op mijn stok. Ik hoorde ijzeren gekraak. Het kwam uit mijn wapen. 'shit' mompelde ik. Ik steunde er nig een keer op, en het brak. Er kwamen scherpe uiteinden aan. Beter wapen. 'en nu zoeken naar een schuilplaats' fluisterde ik in mezelf

    (moest Louisa Julyp toch nig verwonden?)


    (Haar schouder zou een klap krijgen en die heeft hij gehad? Die gaat straks helemaal blauw worden. Aangezien Julyp beroeps is, hoefde ze niet verwond te worden. Het is alleen zo stom als ze niks heeft, vandaar de pijnlijke schouder. Snap? Maar iemand in één keer tot bloedens toe slaan met een stok is onmogelijk, dus dat klopte zeg maar niet.)


    Happy Birthday my Potter!

    (Waar zijn de beroeps en wat zijn ze aan het doen? Dan kan ik Julyp weer terug sturen)


    Happy Birthday my Potter!

    [Ze zitten bij de Hoorn, een wondje van iemand te verzorgen. x'D]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Thomas Cooper - District 1 - Hoorn
    Ik was overdonderd door wat de nieuwe net gedaan had. Hij had blijkbaar wel talent, niet zo veel als de beroeps, maar toch. De rest had het blijkbaar ook gezien en was even verwonderd geweest als ik. M'n blik gleed naar m'n handen, waar er wat bloed aanplakte. Ik liep naar de Hoorn toe en zocht naar een doek of iets anders waar ik m'n handen aan kon afkuisen, en gelukkig vond ik die. Toen m'n handen weer proper waren liep ik naar een rugzak waarvan er genoeg lagen in de Hoorn. Ik zocht er nauwkeurig eentje uit die ik nadien aan de kant legde. Die zou voor mij zijn. "Wat gaan we doen?" vroeg ik tegen de rest.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Julyp Maryline McCloud - District 4 || Bij de hoorn

    Ik rolde nog even met mijn ogen, voor ik weer terug op weg ging naar de hoorn. Hopelijk waren de beroeps niet al weg, anders kon ik alsnog in mijn eentje de arena gaan doorkruizen opzoek naar een manier om te overleven. Niet dat ik het vervelend vond om alleen te zijn, het was meer dat ik dan waarschijnlijk kwetsbaarder was en ik minder sponsors zou krijgen. Over sponsors gesproken, ik moest nog een uitleg verzinnen voor waarom ik kotskind niet vermoord had.
    'Hoooooi, kotskind gaat niet ver meer komen,' riep ik richting de mensen bij de hoorn, toen ik vlakbij was. 'Ze kan amper meer lopen door een snee in haar been en zitten zal ook lastig gaan,' legde ik grinnikend uit. 'Had ze maar niet moeten kotsen voor mijn neus. Echt hoor, ze verdiend geen snelle dood.' Ik grijnsde even sadistisch en begon daarna mijn haar te fatsoeneren. Uiteindelijk besloot ik het gewoon los te doen, want dat zat toch het prettigst. Het elastiekje deed ik om om mijn arm. Wie weet waar dat nog goed voor kon zijn.
    'Heb ik nog iets interessants gemist?'


    Happy Birthday my Potter!

    Alice Green - District 12 - De Remise
    Ik zat nog steeds op dezelfde kamer, in hetzelfde huis, in dezelfde straat. Ik had geen benul van tijd. Het kon zijn dat ik hier al twee uur zat, of nog maar vijf minuten. Het katje lag ondertussen al te slapen, maar ik bleef haar aaien. Ik keek de kamer rond, maar kwam tot de ontdekking dat ik alles al tienmaal had gezien. Ik werd steeds meer moei en m'n ogen dreigden dicht te vallen. Ik vocht tegen de slaap die op kwam zetten, want ik wilde straks absoluut horen wie er gesneuveld was.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    (oh oke c:
    Louisa wil eigenlijk nog een bondgenoot..... Ze is trouwens niet zo zwak als ze lijkt.)


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    [reageer zo(:]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Jackson 'Willow' Anderson
    Ik besloot maar in de hoorn te gaan enn zalf voor mijn wonde uit het ehbo kistje te nemen.Mijn snee was echt wel diep.Ik deed het stuk stof ervan af enn zag dat mijn wonde nog steeds bloedde.Ik gromde zachtjes.Ik wist totaal niet wie me verwond had,maar die kreeg het nog wel terug.Ookal was het een beroeps of niet.Ik deed wat zalf op mijn vinger en raakte voorzichtig mijn wonde aan,het brande als hel.Ik forceerde me echt om geen pijnelijk gezicht te trekken.Het tintelde al minder als ik ermee klaar was. Ik veegde mijn hand af een het stuk stof die ik daarnet om me gewikkeld had en wikkelde het dan terug om me heen.Dat mijn zij maar rap geneesde.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    {oohhh,, ik verwaarloos deze rpg echt ;o , bad me, en anders mag 1 van mijn perso's wel dood >.< kan ik vaker reageren met 1 (: }


    Do what people say you can't.

    (Heeft Treelo al weer gereageert? En iemand voor Drew?)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Louisa heef twel een sexie district genoot (A)]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.