• The City Games || 86th annual Hunger Games

    24 tributen, in gevecht op leven en dood in de arena. Maar deze is compleet veranderd. Geen bos, geen woestijn, geen kale ijsvlakte. Deze spelen bevinden zich in een stad, een doodnormale stad zo als wij die tegenwoordig kennen, met huizen, winkels, ziekenhuizen, enzovoort. De gebruikelijke wapens zitten natuurlijk verwerkt in de nieuwe arena, maar je kunt ook gebruik maken van andere dingen. Slaappillen en injecties in de ziekenhuizen. Vorken en grote keukenmessen in de keukens. Zware kandelaars in de sjofele woonkamers. Misschien vind je in die ene plantenbak wel dat grote, kolossale zwaard waar je naar op zoek was. Maar er is een motto voor de nieuwe arena, die door bijna alle mentoren wordt gebruikt.
    Maak gebruik van wat je hebt.




    Regels:
    - GEEN perfecte personages. Iedereen heeft wel een zwaktepunt, en niet iedereen is goed met wapens. Ook is niet iedereen 16 of ouder, ik zou graag ook wat jongere tributen willen.
    - Minimaal vijf regels.
    - Geen anime-plaatjes gebruiken, Er zijn genoeg mensen om te gebruiken op internet.
    - Ik leg in het eerste topic duidelijker uit wat de bedoeling is van de stad en hoe die er uit gaat zien. Dit komt ook in de (nog aan te maken) Info-story te staan.
    - +16 mag, maar bedenk wel dat een "gezellige" nacht in de arena niet kan. Zo wel, maak ik daar graag gebruik van (:
    - Maximaal 2 characters per persoon, maar je moet niet één gaan verwaarlozen.
    - Uiterlijk bekende personen mogen, ook als ze in de hungergames film mee hebben gespeeld.
    - Omdat er weer meisjes in overvloed zijn, mag je er alleen een aanmaken als je ook een jongen maakt.
    - heb je nog meer, zeg het dan.



    District 1 - luxeproducten voor het Capitool
    - Thomas Cooper || 230710
    - Emrald Ninna Fea Keaver || Overexposed

    District 2 - Wapens en vredesbewakers
    - Ayden Jonathan Witlow || Memoria
    - Harriet Rianne Bushwell || xClove

    District 3 - Technologie
    - Jackson (Jack) 'Willow' Anderson || Nyan
    - Ellayn (Ella) Silas Nuria Crampton || Xerces

    District 4 - Visserij
    - Oliver Jackson || Bloedbad
    - Julyp Maryline McCloud || Rider

    District 5 - Medisch onderzoek:
    - Andrew Justin Cole || quin98
    - Fiona Laura Skies || CatnipFire

    District 6 - DNA mutaties en manipulaties:
    - Drew Mitchell Henderson || BlueHope
    - Roxie Louisa Jones || Scatach

    District 7 - Hout:
    - Levi Thomas Clarckson || Nyan
    - Lorena Maysilee Adams || sweetteen

    District 8 - Textiel:
    - Robin McDrown || Bloedbad
    - Mackenzie Lowlands || Bloedbad

    District 9 - Graan:
    - Yerik Lartius Webb || Treelo
    - Lila Chiara Chambers || BlueHope

    District 10 - Vee:
    - Beau Lucas Mayer || AgentP DOOD
    - Julietta Zoey Mainstreet || Bloedbad

    District 11 - Landbouw:
    - Jorn Alex Stevens || AgentP
    - Briony Flora Linnea || Kwijt

    District 12 - Steenkool:
    - Damian Layar || Bloedbad
    - Alice Green || Adlington

    Happy City Games, and may the odds be ever in your favor.


    PS: ik gooi alle tribuutnamen in een bakje en trek er dan wekelijks een uit; die sterft. Ik stuur diegene een PB. Ik doe zelf ook mee, maar denk niet dat ik mijn personage nu voor ga trekken.
    Rollentopic
    Praattopic
    Doorlezen!


    Groter.

    Dit is de stad. De blauwige lijn is de rand van de arena, en de rest loopt in die hoek zeg maar. Sionsberg is het ziekenhuis, en de rest mag je wel verzinnen. Gelieve bij elke post te zeggen in welke straat je bent.

    In de arena:
    - De meeste kranen werken niet, dus je hebt geluk als je eentje hebt die wel werkt.
    - Niet iedereen heeft evenveel geluk. Dus de ene heeft een tas en een wond, de andere heeft niks (ook geen verwondingen dus).
    - De hoorn des overvloeds is bij het woordje "Dokkum". Dit is een soort plein. Net als in de normale hungergames zijn de spullen hoe dichter bij de hoorn hoe waardevoller.
    - Het begin van de RPG is als ze bijna de arena in gaan. Als gebruikelijk hebben de Beroeps (behalve als degene dat echt niet wil) een team gevormd. Ook bij andere districten kan dit gebeurd zijn. Doe dit liever niet in het speeltopic maar in elkaars gastenboek.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2012 - 9:02 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Scatach schreef:
    [Louisa heef twel een sexie district genoot (A)]


    [zou je geen onnuttige posts willen plaatsen? Dat soort dingen kunnen in het rollentopic, peeps (: ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    RememberYoux schreef:
    (...)

    [zou je geen onnuttige posts willen plaatsen? Dat soort dingen kunnen in het rollentopic, peeps (: ]


    (sorry:$)


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    [Ik heb iemand een pb gestuurd voor de eerste dode. Deze pb heeft als titel: the City Games. Zou iedereen daar even naar willen kijken?]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    {hooooiii, en gekeken}


    Do what people say you can't.

    (gekeken :))


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    [Ik heb al mijn berichten in een keer verwijderd:/
    Ik weet niet of ik ehm dus heb gekregen:/
    Misschien is het leuk om een klets topic aan te maken?(:
    waar is trouwens de laatste post voor Ayden?]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    (Ik heb ook gekeken. Iemand van de beroepstroep voor Julyp? Ze is net aan komen lopen. Post staat op de vorige pagina)


    Happy Birthday my Potter!

    Beau Lucas Mayer
    Ik had al een tijdje rond gelopen maar niemand gezien. Gelukkig maar. Toch bleef ik opletten, wie weet kwam uit een hoekje zomaar iemand tevoorschijn. Ik was vanaf het begin van de spelen allen gaan lopen. Misschien was dat niet zo slim. Want ik had al die tijd nog niks gegeten en gedronken. En drinken heb ik echt nodig. Opeens voelde ik me heel erg duizelig. Waarschijnlijk door dat. Ik wist niet wat het was maar ik voelde ineens een steek in mijn pols, of er een mes in zat. Snel keek ik naar mijn pols. Er liep wel bloed langs. Ik keek rond of ik langs iets scherp was gekomen. Niks, helemaal niks. Toen ik goed naar mijn pols keek zat er een groot stuk glas in. Ik had een keer gelezen, wat raar was want ik las nooit, dat in je pols iets zit dat met je hartslag te maken had. Nee, ik wou nog niet dood. de pijn begon wel steeds erger te worden. En ook de misselijkheid begon erger te worden. Ik wilde het uitschreeuwen van pijn maar dat deed ik niet want dan zou ik misschien aankomen. Ik ging zitten tegen een muurtje, want ik moest even rust hebben. Er zat geen vocht meer in mijn keel dus hapte ik naar adem. Ik voelde me echt niet meer goed. Ging ik nu dood? Ik moest nu echt moeite doen om in leven te blijven, ik kreeg echt bijna geen lucht meer. Een beetje water zou mij al redden. Er kwam niet toevallig regen of iets. Was dat maar zo. Ik keek nog een keer naar mijn pols waar het flinke stuk glas in zat. Dat stomme ding wou er ook niet uit. Mijn keel was nu al helemaal uitgedroogd. Ik hapte nog een paar keer naar adem en toen werd alles zwart.

    {BAM, dood,
    ik heb ff heel snel dit verzonnen dus daarom is ie niet super mega geweldig (: }


    Do what people say you can't.

    Ayden Jonathan Witlow

    Terwijl ik rustig mijn kleine snee verzorg zie ik hoe Thomas een rugzak uit de stapel haalt. Hij legt hem opzij en net als hem pak ik er een. De grootste die ik kan vinden en waarmee ik ook hard kan rennen. Daarna pak ik alle dingen er uit, waarna ik snel even alles controleer. Een klein mesje, een stuk brood, gedroogd fruit en een zak waar ik water in kan doen. De tas zit verder nog niet heel vol dus ik pak nog wat eren voormijzelf, ik vul de waterzak met water en ik pak ook een medicijndoosje, waarna ik van alles wat in doe. Uiteindelijk heb ik de beste rugzak die ik me in de arena kan wensen, de rugzak is ook nog eens goed beschut met de zwarte kleur. Ik veeg mijn mes af aan mijn broek en stop ook nog wat reserve speer punten in de rugzak, wie weet komt dat van pas. Ik hoor dat Julyp aankomt lopen en ik lach naar haar, ze was achter dat kotsende meisje aangegaan. 'Wel, niet veel. Pak een rugzak en stop daar het beste spul in wat je nodig hebt, we gaan zo op jacht.' Ik voel me een beetje de leider van de beroeps, niet dat ik dat ook helemaal ben.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    CatnipFire schreef:

    Fiona Laura Skies
    Ik schrok me dood toen de plant begon te bewegen. Er verscheen een kop, die Maysilee afhakte. Al die tijd stond ik aan de grond genageld. Totdat ik om mijn benen iets voelde. Ik keek naar beneden en lange groene bladstelen kronkelden zich om mijn voeten heen. Ik gil niet snel, maar nu wel bijna. Mijn mes! Dacht ik. Maar waar was mijn mes? Niet in mijn broekzakken. In mijn jas? Ja, gelukkig, in een binnenzak zat mijn mes. Ik bukte om net als Maysilee de bladeren weg te hakken, maar mijn heup liet het niet toe. 'Stomme rotwond,' mompelde ik. Wat nu? Een moordende plant of liever hartstikke veel pijn? Achja, als ik dood was, had ik er ook geen last meer van. Maar dan kon ik behalve slechte dingen ook geen leuke dingen meer meemaken. Die pijn hield wel weer op, hield ik mezelf maar voor.
    Ik beet op mijn tong en bukte om de bladeren weg te hakken. Er schoot een kop uit die me beet, maar behalve pijn voelde ik nu ook boosheid. Hoe durfde deze stomme mutilantplant waarvan ik de naam niet eens wist mij aan te vallen? Wat had ik het Capitool misdaan dat ze mij lieten vermoorden door een plant?
    Nog bozer hakte ik de koppen eraf. Maar het hielp niet. Er kwamen alleen maar meer koppen bij.
    'Dit werkt zo niet, Maysilee. We moeten het begin van de plant vinden en daar hakken.' Toen bedacht ik wat beters. Ik had van mijn moeder geleerd dat het niet helpt om onkruid alleen maar af te knippen. Het groeit altijd bij, tenzij je de wortels uit de grond trekt. Maar het enige wat deze wortels deden is om ons heen draaien, proberend om ons te wurgen. Zou het echt helpen? We moesten wel.
    'Probeer de wortels uit de pot te trekken!' riep ik naar Maysilee. Ik baande me alvast een weg door de bladeren. Maar ik merkte al snel dat je zonder hulp er niet doorheen kwam. Ik schreeuwde van pijn toen een blad om mijn heup heen kronkelde. 'Kom je?' vroeg ik weer. Een beetje wanhopig zelfs. Ik kwam hier niet meer alleen uit.


    Lorena Maysilee Adams || district 7 || huis aan de hoge pol

    ik zie dat Fiona probeert om de wortels uit de pot te trekken maar ze kwam vast te zitten, ik pak mijn bijl en loop naar haar toe ik ga op de plant staan zodat hij mij niet kan pakken. ik probeer om de plant van Fiona haar heupen te halen, maar dat lukt niet, ik bedenk me dat ze de plant dan maar als riem moet houden en snij met mijn bijl de plant van haar af, ik loop richting de bloempot als ik opeens iets aan mijn voet voel, een tak groeit omhoog om mijn been, het lijken nu net van die korte laarsjes. ik pak mijn bijl en kijk boos naar de plant, ik schreeuw dat de plant moet ophouden omdat ik anders zijn wortels kapot maak maar het help niks. dus ik ga nog iets dichter naar de plant terwijl ik alle takken voor mij weg haal. ik bedenk me opeens een erg oude mythe, waarin Herakles een slang moet doden maar er komt steeds een kop bij, ik denk diep na en bedenk hoe hij de slang ook alweer had gedood, opeens weet ik het weer en ik roep naar Fiona: "heb jij lucifers, dan kunnen we elke keer als we er iets afhakken de uiteinden afbranden."

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 15:17 ]


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Harriet Rianne Bushwell
    Een harde knal maakt me wakker uit mijn overpeinzingen. Ik kijk omhoog, en zie dat de jongen uit 10 aan de hemel staat. Ik grijns. 'Das weer een minder.' zeg ik tegen Ayden. Intussen ben ik bij hem komen staan, en ik ben mijn lading pijlen aan het bijvullen. In het bloedbad was ik er toch wel flink wat kwijtgeraakt. Ik stop er een stuk of tien bij in de koker en begin vervolgens messen uit te zoeken. Ik pak de meest scherpe, lichtste en grootsten die ik kan vinden. Ik bekijk de verzameling tevreden. 'Wat denk je, Ayden?' zeg ik.

    [http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=144667
    There is a praattopic geschapen C: ]

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 15:16 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ayden Jonathan Witlow

    Ik draai me grijnzend om naar Harriet en ik kijk haar aan. De messen liggen al verlangend in mijn riem, die al bij de outfit van de arena zat.'Wel, zullen we maar eens op jacht gaan, zoveel doden zijn er nog niet gevallen.' ik kijk afwachtend om me heen, iedereen is even met zich zelf bezig. Ik trek mijn veters nog wat harder aan en ga met mijn handen door mijn haar. Het si behoorlijk heet en ik krijg de neiging om mijn t-shirt uit te doen. Een grijns verschijnt op mijn gezicht, niet zo'n slecht idee eigenlijk. Ik doe snel mijn shirt uit en sla die om mijn middel heen. Mijn sixpack is niet de kleinste, ik heb hem al sinds mijn twaalfde. Door al dat trainen heb ik een mooi lichaam gekregen, de vrouwelijke sponsors zullen wel aan het kwijlen zijn. Ik kijk even om mij heen en kijk naar Julyp en Thomas. Samen met Harriet heb ik samen met hen de beste band, als we opsplitsen zou ik met hun vder willen gaan. Van Emrald weet ik nog niks, dus daar ga ik ook geen oordel over trekken. Die nieuwe hoef ik er nie bij, ik mag hem gewoon niet.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Lorena Maysilee Adams || district 7 || huis aan de hoge pol

    ik zie dat Fiona probeert om de wortels uit de pot te trekken maar ze kwam vast te zitten, ik pak mijn bijl en loop naar haar toe ik ga op de plant staan zodat hij mij niet kan pakken. ik probeer om de plant van Fiona haar heupen te halen, maar dat lukt niet, ik bedenk me dat ze de plant dan maar als riem moet houden en snij met mijn bijl de plant van haar af, ik loop richting de bloempot als ik opeens iets aan mijn voet voel, een tak groeit omhoog om mijn been, het lijken nu net van die korte laarsjes. ik pak mijn bijl en kijk boos naar de plant, ik schreeuw dat de plant moet ophouden omdat ik anders zijn wortels kapot maak maar het help niks. dus ik ga nog iets dichter naar de plant terwijl ik alle takken voor mij weg haal. ik bedenk me opeens een erg oude mythe, waarin Herakles een slang moet doden maar er komt steeds een kop bij, ik denk diep na en bedenk hoe hij de slang ook alweer had gedood, opeens weet ik het weer en ik roep naar Fiona: "heb jij lucifers, dan kunnen we elke keer als we er iets afhakken de uiteinden afbranden."


    Fiona Laura Skies||District 5||Huis aan de Hogepol
    'Au!' toen Maysilee de plant van me af probeerde te trekken, sloot die zich nog dichter om me heen. Bah, wat stelde ik me weer zwak op.
    Ik schudde mijn hoofd. Nee, ik had geen lucifers. Ze had wel gelijk. Alleen met vuur konden we deze rotplant bestrijden.
    Maar hoe kwamen we daaraan?
    Shit. Die stomme plant deed echt pijn om mijn heup. Ik probeerde met mijn mes hem eraf te hakken. Na veel gepriegel lukte het. Ik smeet hem woedend weg.
    Toen keek ik wanhopig naar boven, in de hoop dat daar camera's hingen. 'We hebben lucifers nodig!' riep ik. Nu maar hopen dat mijn mentor me had gehoord. Want tot de keukenkastjes zou ik nooit komen, in die wirwar van planten. Zou mijn mentor me het kunnen geven? Anders hadden we toch echt een andere oplossing nodig.
    Ik keek om me heen, opzoek naar takjes of vuurstenen. In ieder geval, iets waarmee we vuur konden maken. Misschien lag er dichtbij een aansteker?


    :)

    [ de mentoren van Maysilee en Fiona hebben net genoeg gesponsord voor 1 lucifer. Die zullen ze zelf moeten aansteken ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Julyp Maryline McCloud - District 4 || Bij de hoorn

    Ik knikte op wat Ayden zei en begon een rugzak met water en eten te vullen. Ook stopte ik er een mes en wat touw in, plus wat lucifers. Dat moest genoeg zijn om een tijdje mee te kunnen doen. Vervolgens ging ik opzoek naar nog een drietand. Als ik er dan eentje gooide, wat ik niet gelijk wapen-loos.
    Toen ik klaar was met spullen verzamelen, klom ik op de hoorn, zodat ik fijn in de zon kon zitten. Mijn schouder was flink pijn gaan doen en dus trok ik mijn kleren wat naar beneden, om hem te kunnen bestuderen. Hij was wat dikker dan gewoonlijk en boven op de bult zat een paars-blauwe plek. Ik prikte er even in, wat mijn gezicht deed vertrekken van de pijn. Stom kots-meisje. Nou ja, het was maar een kneuzing. Dat ging vanzelf weer weg.
    Ik rolde even met mijn ogen toen Ayden zijn shirt uittrok. 'Uitslover,' riep ik lachend naar beneden.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 16:10 ]


    Happy Birthday my Potter!