• The City Games || 86th annual Hunger Games

    24 tributen, in gevecht op leven en dood in de arena. Maar deze is compleet veranderd. Geen bos, geen woestijn, geen kale ijsvlakte. Deze spelen bevinden zich in een stad, een doodnormale stad zo als wij die tegenwoordig kennen, met huizen, winkels, ziekenhuizen, enzovoort. De gebruikelijke wapens zitten natuurlijk verwerkt in de nieuwe arena, maar je kunt ook gebruik maken van andere dingen. Slaappillen en injecties in de ziekenhuizen. Vorken en grote keukenmessen in de keukens. Zware kandelaars in de sjofele woonkamers. Misschien vind je in die ene plantenbak wel dat grote, kolossale zwaard waar je naar op zoek was. Maar er is een motto voor de nieuwe arena, die door bijna alle mentoren wordt gebruikt.
    Maak gebruik van wat je hebt.




    Regels:
    - GEEN perfecte personages. Iedereen heeft wel een zwaktepunt, en niet iedereen is goed met wapens. Ook is niet iedereen 16 of ouder, ik zou graag ook wat jongere tributen willen.
    - Minimaal vijf regels.
    - Geen anime-plaatjes gebruiken, Er zijn genoeg mensen om te gebruiken op internet.
    - Ik leg in het eerste topic duidelijker uit wat de bedoeling is van de stad en hoe die er uit gaat zien. Dit komt ook in de (nog aan te maken) Info-story te staan.
    - +16 mag, maar bedenk wel dat een "gezellige" nacht in de arena niet kan. Zo wel, maak ik daar graag gebruik van (:
    - Maximaal 2 characters per persoon, maar je moet niet één gaan verwaarlozen.
    - Uiterlijk bekende personen mogen, ook als ze in de hungergames film mee hebben gespeeld.
    - Omdat er weer meisjes in overvloed zijn, mag je er alleen een aanmaken als je ook een jongen maakt.
    - heb je nog meer, zeg het dan.



    District 1 - luxeproducten voor het Capitool
    - Thomas Cooper || 230710
    - Emrald Ninna Fea Keaver || Overexposed

    District 2 - Wapens en vredesbewakers
    - Ayden Jonathan Witlow || Memoria
    - Harriet Rianne Bushwell || xClove

    District 3 - Technologie
    - Jackson (Jack) 'Willow' Anderson || Nyan
    - Ellayn (Ella) Silas Nuria Crampton || Xerces

    District 4 - Visserij
    - Oliver Jackson || Bloedbad
    - Julyp Maryline McCloud || Rider

    District 5 - Medisch onderzoek:
    - Andrew Justin Cole || quin98
    - Fiona Laura Skies || CatnipFire

    District 6 - DNA mutaties en manipulaties:
    - Drew Mitchell Henderson || BlueHope
    - Roxie Louisa Jones || Scatach

    District 7 - Hout:
    - Levi Thomas Clarckson || Nyan
    - Lorena Maysilee Adams || sweetteen

    District 8 - Textiel:
    - Robin McDrown || Bloedbad
    - Mackenzie Lowlands || Bloedbad

    District 9 - Graan:
    - Yerik Lartius Webb || Treelo
    - Lila Chiara Chambers || BlueHope

    District 10 - Vee:
    - Beau Lucas Mayer || AgentP DOOD
    - Julietta Zoey Mainstreet || Bloedbad

    District 11 - Landbouw:
    - Jorn Alex Stevens || AgentP
    - Briony Flora Linnea || Kwijt

    District 12 - Steenkool:
    - Damian Layar || Bloedbad
    - Alice Green || Adlington

    Happy City Games, and may the odds be ever in your favor.


    PS: ik gooi alle tribuutnamen in een bakje en trek er dan wekelijks een uit; die sterft. Ik stuur diegene een PB. Ik doe zelf ook mee, maar denk niet dat ik mijn personage nu voor ga trekken.
    Rollentopic
    Praattopic
    Doorlezen!


    Groter.

    Dit is de stad. De blauwige lijn is de rand van de arena, en de rest loopt in die hoek zeg maar. Sionsberg is het ziekenhuis, en de rest mag je wel verzinnen. Gelieve bij elke post te zeggen in welke straat je bent.

    In de arena:
    - De meeste kranen werken niet, dus je hebt geluk als je eentje hebt die wel werkt.
    - Niet iedereen heeft evenveel geluk. Dus de ene heeft een tas en een wond, de andere heeft niks (ook geen verwondingen dus).
    - De hoorn des overvloeds is bij het woordje "Dokkum". Dit is een soort plein. Net als in de normale hungergames zijn de spullen hoe dichter bij de hoorn hoe waardevoller.
    - Het begin van de RPG is als ze bijna de arena in gaan. Als gebruikelijk hebben de Beroeps (behalve als degene dat echt niet wil) een team gevormd. Ook bij andere districten kan dit gebeurd zijn. Doe dit liever niet in het speeltopic maar in elkaars gastenboek.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2012 - 9:02 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Andrew Justin Cole

    'Als we vuur maken,is er rook,en als dat gebeurd kunnen de andere tributen ons vinden.' zegt hij waardoor ik eruit haal dat hij er niet mee eens is en ik bij op mijn lip. 'Maar dan wordt het zo wel helemaal donker want ik ga deze zaklamp zo wel uitzetten' mompel ik en begin rustig te lopen. 'Hoe gaan we dat eigenlijk nu doen met eten ?' vraag ik Levi. 'ik heb wel een stuk brood maar ik kan nu niet alles opgaan maken' zeg ik en bijt even op mijn lip. 'Anders eten we nu wel wat brood en gaan we morgen opzoek naar eten' stel ik voor en denk even na waar we nu eten kunnen vinden. Dit jaar was echt alles anders, anders wist ik wel waar ik eten kon vinden maar nu..

    Levi 'Thomas' Clarckson
    'Maar dan wordt het zo wel helemaal donker want ik ga deze zaklamp zo wel uitzetten' zegt hij en ik dacht even na.Mischien waren ale tributen nu te moe om te jagen ,omdat het de eerste dag was,maar we hadden nogsteeds niets om vuur te maken en het was hier ook echt vochtig.'Hoe gaan we dat eigenlijk nu doen met eten ?' vroeg hij me dan en ik keek weer naar hem.'ik heb wel een stuk brood maar ik kan nu niet alles opgaan maken' zegt hij en bijt even op zijn lip. 'Anders eten we nu wel wat brood en gaan we morgen opzoek naar eten'stelde hij dan voor."Ja dat kan,maar mischien lopen hier wel ratten ofzo,of andere wezens."mompel ik dan.Bij het laatste dacht ik goed na,er konden hier ook mutanten zitten.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Andrew Justin Cole

    'Ja dat kan,maar misschien lopen hier wel ratten ofzo,of andere wezens.' zegt hij en ik knik even. 'Ik ga denk ik zo wel even rondkijken maar laten we eerst maar een goed plekje zoeken om te gaan rusten' mompel ik terwijl ik veder loop. Na een tijdje is er een plekje wat me wel goed lijkt en ik kijk Levi even aan. 'Zullen we hier blijven?' vraag ik en schijn met mijn zaklamp even rond. Misschien dat ik zo nog even naar boven moest klimmen om wat voor hier te halen maar dat maakt niet uit. Misschien hoefde het ook niet, ik zag het wel. Ineens schiet me iets te binnen, al weet ik niet of het gaat lukken. 'Er zijn hier allemaal normale huizen hé, dan is der dus ook een bed en dat soort dingen, misschien dat we de dekens en kussen's hier kunnen doen zodat het wat warmer is' stel ik voor en kijk Levi even aan. Het zou wel fijn zijn als het kon, volgens mij kon het wel aardig koud worden namelijk.'Misschien liggen der ook nog wel andere bruikbare spullen' mompel ik. Ik was nog niet in de huisjes geweest eigenlijk.


    sweetteen schreef:
    (...)
    Lorena Maysilee Adams || district 7 || parksteeg
    'ik laat je hier niet alleen achter dus ik bedenk wel iets waardoor we allebei veilig zijn bijvoorbeeld kunnen we ook via de sloot in een boot stappen, de sloot oversteken en ons daar verschuilen. als we daar zijn denken de beroeps zo wie zo niet dat we zo snel daar kunnen zijn. want ze zijn vast niet vergeten dat ze iedereen bezeerd hebben aan waarschijnlijk hun been' zei ik tegen Fiona, ik wou haar zo niet achterlaten want dan zou ik me schuldig voelen als ze dan doordat ik haar achtergelaten heb vermoord zou worden. ik was, toen ik haar voor het eerst zag, bijna vermoorden. maar nu ik haar wat langer, een paar uur, kende wou ik haar niet meer vermoorden ook al vroeg ze erom.


    Fiona Laura Skies || District 5 || Parksteeg
    Ik snapte Maysilees plan niet echt, maar ik was te moe om zelf verder te denken.
    Ik vertrouwde Maysilee, 'Ga jij maar voorop dan,' zei ik dus gauw.
    Ik keek nog een paar keer achterom, en daarna naar de lucht. Mijn moeder en zusje zaten nu waarschijnlijk naar me te kijken. Te praten over of ik een goede beslissing had genomen of niet. Zij zouden weten waar de beroeps waren, schoot er door me heen. Of ze dichtbij waren.
    Ik zuchtte. Nog nooit had ik zo graag naar huis gewilt.


    :)

    Levi 'Thomas' Clarckson
    . 'Ik ga denk ik zo wel even rondkijken maar laten we eerst maar een goed plekje zoeken om te gaan rusten' mompelde hij ,ik knikte en volgde hem.Niet zo veel later komen we nog een goed plekje tegen en kijt Andrew me aan. 'Zullen we hier blijven?'vroeg hij dan."Ja is goed."mompelde ik.Hij scheen nog een met de zaklamp rond 'Er zijn hier allemaal normale huizen hé, dan is der dus ook een bed en dat soort dingen, misschien dat we de dekens en kussen's hier kunnen doen zodat het wat warmer is' stelde hij dan plots voor.Het was een goed idee."Ja is goed."zeg ik dan en glimlach licht.Ik ging alvast voor en keerde terug naar de plek waar we binnen kwamen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    CatnipFire schreef:
    Fiona Laura Skies || District 5 || Parksteeg
    Ik snapte Maysilees plan niet echt, maar ik was te moe om zelf verder te denken.
    Ik vertrouwde Maysilee, 'Ga jij maar voorop dan,' zei ik dus gauw.
    Ik keek nog een paar keer achterom, en daarna naar de lucht. Mijn moeder en zusje zaten nu waarschijnlijk naar me te kijken. Te praten over of ik een goede beslissing had genomen of niet. Zij zouden weten waar de beroeps waren, schoot er door me heen. Of ze dichtbij waren.
    Ik zuchtte. Nog nooit had ik zo graag naar huis gewilt.


    Lorena Maysilee Adams || district 7 || parksteeg
    "kom je direct achter mij aan? ik wil niet dat je hier alleen achterblijft" zei ik tegen fiona. ik vond mezelf net zo'n moeder lijken. ik dacht aan thuis, mijn broer en zus en mijn ouders. eigenlijk had ik niks met mijn ouders, ik woonde bij mijn zus en mijn broer zorgde voor geld. ik wist dat zij zouden kijken, maar mijn ouders zouden gewoon alles negeren, zij gaven niets om mij. ik haatte hun soms, ik kon elk moment vermoord worden en dat zou hen alleen maar goed uit komen zo hoefden ze hun kind niet meer te zien en konden ze zich focussen op hun kleinkind, het dochtertje van mijn zus. het liefst zou ik naar huis gaan en mijn broer en zus opzoeken, maar ik bleef realistisch en begon te lopen naar de sloot. daar zocht ik de eerste de beste boot en stapte in, ik keek wat Fiona deed, maar ondertussen was ik ook alvast aan het kijken waar wij het beste heen konden varen om daar de boot uit het zicht aan te leggen.


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    glimmur schreef:
    (...)
    Lorena Maysilee Adams || district 7 || parksteeg
    "kom je direct achter mij aan? ik wil niet dat je hier alleen achterblijft" zei ik tegen fiona. ik vond mezelf net zo'n moeder lijken. ik dacht aan thuis, mijn broer en zus en mijn ouders. eigenlijk had ik niks met mijn ouders, ik woonde bij mijn zus en mijn broer zorgde voor geld. ik wist dat zij zouden kijken, maar mijn ouders zouden gewoon alles negeren, zij gaven niets om mij. ik haatte hun soms, ik kon elk moment vermoord worden en dat zou hen alleen maar goed uit komen zo hoefden ze hun kind niet meer te zien en konden ze zich focussen op hun kleinkind, het dochtertje van mijn zus. het liefst zou ik naar huis gaan en mijn broer en zus opzoeken, maar ik bleef realistisch en begon te lopen naar de sloot. daar zocht ik de eerste de beste boot en stapte in, ik keek wat Fiona deed, maar ondertussen was ik ook alvast aan het kijken waar wij het beste heen konden varen om daar de boot uit het zicht aan te leggen.


    Fiona Laura Skies || District 5 || Parksteeg
    Ik knikte alleen. Ik had zin om 'Ja mam,' te zeggen, maar deed het niet. Ik had zo'n idee dat Maysilee het goed bedoelde.
    Ik stapte de bood ook in en keek om me heen. Me moesten nu snel weg, maar het kon me ook niet zoveel meer schelen. Ik bedoel, zoveel kansen om te overleven waren er toch niet meer over.
    Ten eerste was ik gewond en aangezien ik uit 5 kwam, wist ik dat de wond geïnfecteerd kon zijn. Ook was ik moe, hongerig, en Maysilee ook volgens mij. Weer voelde ik me een makkelijke prooi voor de beroeps. Dat gevoel werd gewoon bijna vertrouwd.
    En het enige waarom ik nog wílde overleven, was dat ik het mijn familie niet aan wilde doen om wéer een familielid te verliezen.

    [Okay best wel dead hier^^]


    :)

    CatnipFire schreef:
    Fiona Laura Skies || District 5 || Parksteeg
    Ik knikte alleen. Ik had zin om 'Ja mam,' te zeggen, maar deed het niet. Ik had zo'n idee dat Maysilee het goed bedoelde.
    Ik stapte de boot ook in en keek om me heen. Me moesten nu snel weg, maar het kon me ook niet zoveel meer schelen. Ik bedoel, zoveel kansen om te overleven waren er toch niet meer over.
    Ten eerste was ik gewond en aangezien ik uit 5 kwam, wist ik dat de wond geïnfecteerd kon zijn. Ook was ik moe, hongerig, en Maysilee ook volgens mij. Weer voelde ik me een makkelijke prooi voor de beroeps. Dat gevoel werd gewoon bijna vertrouwd.
    En het enige waarom ik nog wílde overleven, was dat ik het mijn familie niet aan wilde doen om wéer een familielid te verliezen.

    [Okay best wel dead hier^^]


    Lorena Mysilee Adams || district 7 || sloot bij parksteeg
    Fiona stapte in de boot terwijl ik keek of er ook peddels of een motor in de boot lagen. uiteindelijk vond ik een buitenboordmotor. met veel moeite kreeg ik hem aan de gang. nog even achteromkijkend pakte ik het stuur. ik wist dat als je naar links wilde dat je naar rechts moest sturen. omdat ik van te voren al had gekeken waar ik naartoe moest vaarde ik in een keer richting van de andere kant ook al was het heel scheef. aangekomen bij de overkant, en een heel stuk verder dan we waren ingestapt, probeerde ik aan te leggen. na enkele pogingen lukte het eindelijk ik stapte uit en stak mijn hand uit zodat Fiona makkelijker uit kon stappen.


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Nyan schreef:
    Jackson 'Willow' Anderson
    De dode tributen verschenen aan de sterren hemel,ik had best wel medelijden met hen,en hun district,maar dat was nu eenmaal het spel.Ik wilde er niet aan denken dat mijn gezich mischien ook ooit daar word afgebeeld.Ik keek naar de anderen die al op punt stonden om weg te gaan,aangezien ze me negeerden had ik de kaart al weggestoken."Dus,moet ik hier op wacht blijven ofzo?"zei ik deze keer wat luider zodat ze me wel konden horen,ik had geen zin in jacht,ik had al genoeg bloed gezien


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ayden Jonathan Witlow

    Net als ik wil gaan kijken waar ik heen wil gaan zegt die nietsnut wat. Ik draai met mijn ogen, ik mag hem gewoon niet. In een ruk draai ik me om en loop zacht naar hem toe. Ik begin langzaam, maar duidelijk, te praten. 'Wat jij gaat doen?' Ik geef hem een harde duw, hij moet eens leren om zijn mond gewoon te houden en mij te volgen.'Wat denk je dat je hier doet? Wij hebben niks aan nietsnutten, dus als je hier gewoon wilt zitten te wahten kan je oprotten.' ik spuug vlak voor zijn voeten, ik weet gewoon dat hij niet mee wilt. Niemand durft nog geen kilometer bij ons in de buurt te komen, onze spullen zijn veilig. Ik draai me weer om en zucht diep. Sommige mensen zijn soms zo traag van begrip. Een lach vormt zich op minn mond, waarna ik luid roep.'Wel, gaan we nog of blijven we hier de hele tijd staan?' In een snel tempo loop ik maar naar rechts, onderweg bespreken we alles wel. Ik kijk nog even over mijn schouder. 'Stelletje slappelingen.' ik kraak mijn hoofd even en zucht weer diep. Over een paar dagen ben ik hier weg en niet als dode. Ik zal, en moet, dit winnen.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Jackson 'Willow' Anderson
    Die ego liep zacht naar me toe.'Wat jij gaat doen?' zei hij en haf me een harde duw,waardoor ik wat naar achter wankel.
    'Wat denk je dat je hier doet? Wij hebben niks aan nietsnutten, dus als je hier gewoon wilt zitten te wahten kan je oprotten.'zei hij en spuugde vloek voor mijn voeten.Ik werd rood,vuurrood van woede.
    Hij wist niet hoe graag ik zo ver weg van hun wilde zijn.Maar vast wel ,hoe graag ik zijn kop van zijn lijf eraf wilde schuren.
    "Zegt diegene die hier alleen maar een grote stinkbek geeft."zeg ik uitdagend.
    Ik mocht mischien niet zo gespierd zijn als hem.Maar ik heb veel meer hersens dan die pindanoot van hem .
    Maakt mij niet uit dat de andere tributen alles jatten,maar het zou mijn schuld niet zijn.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (iemand die ook lang niet gereageerd heeft, bereid om Louisa te helpen?)


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    glimmur schreef:
    (...)

    Lorena Mysilee Adams || district 7 || sloot bij parksteeg
    Fiona stapte in de boot terwijl ik keek of er ook peddels of een motor in de boot lagen. uiteindelijk vond ik een buitenboordmotor. met veel moeite kreeg ik hem aan de gang. nog even achteromkijkend pakte ik het stuur. ik wist dat als je naar links wilde dat je naar rechts moest sturen. omdat ik van te voren al had gekeken waar ik naartoe moest vaarde ik in een keer richting van de andere kant ook al was het heel scheef. aangekomen bij de overkant, en een heel stuk verder dan we waren ingestapt, probeerde ik aan te leggen. na enkele pogingen lukte het eindelijk ik stapte uit en stak mijn hand uit zodat Fiona makkelijker uit kon stappen.


    Fiona Laura Skies || District 5 || Sloot bij parksteeg[bolwerken]
    Ik schrok me dood toen Maysilee de motor startte. 'Man wat maakt dat ding een herrie!' meteen sloeg ik mijn hand voor mijn mond, maar ik merkte dat de motor mijn geschreeuw wel overstemde.
    Ze voer een stukje door en had er moeite mee de boot aan te leggen. Ze stapte uit en stak haar hand uit naar mij die ik meteen aanpakte.
    'Ik snap nog steeds niet waarom je dit doet. Bij mij blijven, bedoel ik.' Ik was hartstikke zwak en met mij als bondgenoot had je nou niet echt een hogere overlevingskans.
    'Niet dat ik het niet erg vind,' glimlachte ik. Toen keek ik om me heen, zoekend naar een goed pad.

    [iemand die komt zoeken in het brandende huis aan de Hogepol?]


    :)

    CatnipFire schreef:
    Fiona Laura Skies || District 5 || Sloot bij parksteeg[bolwerken]
    Ik schrok me dood toen Maysilee de motor startte. 'Man wat maakt dat ding een herrie!' meteen sloeg ik mijn hand voor mijn mond, maar ik merkte dat de motor mijn geschreeuw wel overstemde.
    Ze voer een stukje door en had er moeite mee de boot aan te leggen. Ze stapte uit en stak haar hand uit naar mij die ik meteen aanpakte.
    'Ik snap nog steeds niet waarom je dit doet. Bij mij blijven, bedoel ik.' Ik was hartstikke zwak en met mij als bondgenoot had je nou niet echt een hogere overlevingskans.
    'Niet dat ik het niet erg vind,' glimlachte ik. Toen keek ik om me heen, zoekend naar een goed pad.

    [iemand die komt zoeken in het brandende huis aan de Hogepol?]

    Lorena Maysilee Adams || district 7 || bolwerken
    "ik blijf bij je omdat ik het na dat ik je nu ken niet aan kan om jou te laten vermoorden" antwoordde ik haar. eigenlijk was er nog een tweede reden die ik niet ging zeggen dat was namelijk dat ik niks van planten wist en zij wel. ik leek misschien alsof ik haar gebruikte maar ik kon niet anders. anders zou ik binnen de kortste keren dood zijn omdat ik niet bij de beroeps hoorde dus ook geen eten had. ik keek naar haar. en zag dat ze om haar heen keek. ik keek daarom ook maar om me heen om een pad te zoeken. we konden niet over het gras bij de kade blijven lopen. ten eerste zouden we dan zo gezien worden door de beroeps en ten tweede is dat niet goed voor ons als je kijkt naar onze verwondingen. "denk je dat je ouders achter je staan?" vroeg ik opeens aan Fiona. "ik bedoel dan niet dat je in de hunger games bent, maar gewoon omdat je hun dochter bent". ik wist dat mijn ouders niet achter mij stonden. wat ik ook deed alles was verkeerd. maar gelukkig woonde ik nu bij mijn zus, die stond wel achter mij.


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Nyan schreef:
    Jackson 'Willow' Anderson
    Die ego liep zacht naar me toe.'Wat jij gaat doen?' zei hij en haf me een harde duw,waardoor ik wat naar achter wankel.
    'Wat denk je dat je hier doet? Wij hebben niks aan nietsnutten, dus als je hier gewoon wilt zitten te wahten kan je oprotten.'zei hij en spuugde vloek voor mijn voeten.Ik werd rood,vuurrood van woede.
    Hij wist niet hoe graag ik zo ver weg van hun wilde zijn.Maar vast wel ,hoe graag ik zijn kop van zijn lijf eraf wilde schuren.
    "Zegt diegene die hier alleen maar een grote stinkbek geeft."zeg ik uitdagend.
    Ik mocht mischien niet zo gespierd zijn als hem.Maar ik heb veel meer hersens dan die pindanoot van hem .
    Maakt mij niet uit dat de andere tributen alles jatten,maar het zou mijn schuld niet zijn.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH