• The City Games || 86th annual Hunger Games

    24 tributen, in gevecht op leven en dood in de arena. Maar deze is compleet veranderd. Geen bos, geen woestijn, geen kale ijsvlakte. Deze spelen bevinden zich in een stad, een doodnormale stad zo als wij die tegenwoordig kennen, met huizen, winkels, ziekenhuizen, enzovoort. De gebruikelijke wapens zitten natuurlijk verwerkt in de nieuwe arena, maar je kunt ook gebruik maken van andere dingen. Slaappillen en injecties in de ziekenhuizen. Vorken en grote keukenmessen in de keukens. Zware kandelaars in de sjofele woonkamers. Misschien vind je in die ene plantenbak wel dat grote, kolossale zwaard waar je naar op zoek was. Maar er is een motto voor de nieuwe arena, die door bijna alle mentoren wordt gebruikt.
    Maak gebruik van wat je hebt.




    Regels:
    - GEEN perfecte personages. Iedereen heeft wel een zwaktepunt, en niet iedereen is goed met wapens. Ook is niet iedereen 16 of ouder, ik zou graag ook wat jongere tributen willen.
    - Minimaal vijf regels.
    - Geen anime-plaatjes gebruiken, Er zijn genoeg mensen om te gebruiken op internet.
    - Ik leg in het eerste topic duidelijker uit wat de bedoeling is van de stad en hoe die er uit gaat zien. Dit komt ook in de (nog aan te maken) Info-story te staan.
    - +16 mag, maar bedenk wel dat een "gezellige" nacht in de arena niet kan. Zo wel, maak ik daar graag gebruik van (:
    - Maximaal 2 characters per persoon, maar je moet niet één gaan verwaarlozen.
    - Uiterlijk bekende personen mogen, ook als ze in de hungergames film mee hebben gespeeld.
    - Omdat er weer meisjes in overvloed zijn, mag je er alleen een aanmaken als je ook een jongen maakt.
    - heb je nog meer, zeg het dan.



    District 1 - luxeproducten voor het Capitool
    - Thomas Cooper || 230710
    - Emrald Ninna Fea Keaver || Overexposed

    District 2 - Wapens en vredesbewakers
    - Ayden Jonathan Witlow || Memoria
    - Harriet Rianne Bushwell || xClove

    District 3 - Technologie
    - Jackson (Jack) 'Willow' Anderson || Nyan
    - Ellayn (Ella) Silas Nuria Crampton || Xerces

    District 4 - Visserij
    - Oliver Jackson || Bloedbad
    - Julyp Maryline McCloud || Rider

    District 5 - Medisch onderzoek:
    - Andrew Justin Cole || quin98
    - Fiona Laura Skies || CatnipFire

    District 6 - DNA mutaties en manipulaties:
    - Drew Mitchell Henderson || BlueHope
    - Roxie Louisa Jones || Scatach

    District 7 - Hout:
    - Levi Thomas Clarckson || Nyan
    - Lorena Maysilee Adams || sweetteen

    District 8 - Textiel:
    - Robin McDrown || Bloedbad
    - Mackenzie Lowlands || Bloedbad

    District 9 - Graan:
    - Yerik Lartius Webb || Treelo
    - Lila Chiara Chambers || BlueHope

    District 10 - Vee:
    - Beau Lucas Mayer || AgentP DOOD
    - Julietta Zoey Mainstreet || Bloedbad

    District 11 - Landbouw:
    - Jorn Alex Stevens || AgentP
    - Briony Flora Linnea || Kwijt

    District 12 - Steenkool:
    - Damian Layar || Bloedbad
    - Alice Green || Adlington

    Happy City Games, and may the odds be ever in your favor.


    PS: ik gooi alle tribuutnamen in een bakje en trek er dan wekelijks een uit; die sterft. Ik stuur diegene een PB. Ik doe zelf ook mee, maar denk niet dat ik mijn personage nu voor ga trekken.
    Rollentopic
    Praattopic
    Doorlezen!


    Groter.

    Dit is de stad. De blauwige lijn is de rand van de arena, en de rest loopt in die hoek zeg maar. Sionsberg is het ziekenhuis, en de rest mag je wel verzinnen. Gelieve bij elke post te zeggen in welke straat je bent.

    In de arena:
    - De meeste kranen werken niet, dus je hebt geluk als je eentje hebt die wel werkt.
    - Niet iedereen heeft evenveel geluk. Dus de ene heeft een tas en een wond, de andere heeft niks (ook geen verwondingen dus).
    - De hoorn des overvloeds is bij het woordje "Dokkum". Dit is een soort plein. Net als in de normale hungergames zijn de spullen hoe dichter bij de hoorn hoe waardevoller.
    - Het begin van de RPG is als ze bijna de arena in gaan. Als gebruikelijk hebben de Beroeps (behalve als degene dat echt niet wil) een team gevormd. Ook bij andere districten kan dit gebeurd zijn. Doe dit liever niet in het speeltopic maar in elkaars gastenboek.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2012 - 9:02 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Nyan schreef:


    Levi 'Thomas' Clarckson
    'Is het eigenlijk wel verstandig? Het is der heel donker en er kan een val zitten' mompelde hij..Ik dacht eindelijk eens een goed idee te hebben gehad...'Ach vast niet, en het is een hele kleine kans dat er andere tributen zitten, die zijn waarschijnlijk nog aan het rennen of vechten' zei hij en glimlachte.Ik knikte."We hoeven niet te vrezen van de beroeps tot nu toe,die zitten waarschijnelijk bij de hoorn."zei ik.Hij stopte ondertussen zijn mes in zijn riem ,maar ik hield hem nog even bij voor de zekerheid.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Andrew Justin Cole

    'We hoeven niet te vrezen van de beroeps tot nu toe,die zitten waarschijnlijk bij de hoorn.' zegt hij en ik knik even. 'Dat klopt, gelukkig wel want die wil ik liever nog niet ontmoeten' zeg ik lachend en hurk dan bij de put neer. Ik ontklem met mijn handen de rand en laat me dan langzaam naar beneden zakken. Als ik helemaal hang laat ik mezelf met een hand los. Ik pak mijn mes uit mijn riem en laat me dan vallen. Met wat geluk kom ik op mijn benen terecht. Het was ook niet zo'n grote afstand maar toch. Het was hier erg donker, ik zag bijna niks. 'Kom je?' vraag ik terwijl ik de rugzak van mijn rug haal. Ik glimlach als der een zaklamp inzit. Gelijk kijk ik even veder. Een stukje brood en een volle veldfles. Hmm goed genoeg voor nu. Ik hou de zaklamp in mijn hand en doe mijn rugzak weer om

    Levi 'Thomas' Clarckson
    Hij sprong het putje in,ik keek nog even om me heen en hoorde hem dan vragen of ik kwam.Ik volgde hem vlug.Ik had er niet aangedacht hoe we het deksel naar terug erop konden doen,straks gingen andere tributen ons nog volgen.Het was hier wel erg donker,maar na een tijdje kon ik er aan wennen en andrew lichtjes zien."Ik ben er."zeg ik zachtjes.Ik zag dan een lichtje aangaan,hij had gellukig een zaklamp."Dus,gaan we hier nog wat verder of zullen we hier blijven?"vroeg ik hem dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    {Tsubaki --> Kwijt}


    Tijd voor koffie.

    CatnipFire schreef:
    (...)

    Fiona Laura Skies || District 5 || Huis aan de Hoge Pol
    Maysilee gaf me de lucifer aan en ik liep naar de muur om hem aan te steken. 'Mis je iemand of wil je het gewoon niet tegen mij zeggen wie de mede dood is?' vroeg ze aan me. Ik zuchtte. 'Ik weet niet wie het is. Het zou iedereen kunnen zijn.'
    Bij de muur stond ik stil en aarzelde. Ik moest deze lucifer goed gebruiken. Ik telde van vijf naar nul. Toen scheerde ik met de lucifer langs de muur. De lucifer brandde even, maar toen doofde het vlammetje weer. 'Stom ding,' mompelde ik.
    Nog een keer probeerde ik het. Ik vloekte luid toen de lucifer brak. Boos gooide ik de ene helft van de lucifer weg. De andere bestond nog uit een centimeter lang staafje hout met een zwartgeblakerd stompje. Dit was mijn enige kans. Voorzichtig ging ik langs de muur. Er gebeurde niks, maar toen ik het nog een keer probeerde, brandde het stokje. Het vuur likte over mijn vingers en van schrik gooide ik de lucifer weg. Meteen had ik daar spijt van, want in plaats van uit te gaan liet de lucifer een strook vuur achter. Bang keek ik naar Maysilee. 'Wat nu?' Vroeg ik toen de vlammen steeds hoger oplaaiden en kringen om de mutilantplant vormden. Maar er was geen tijd om te wachten op antwoord, dus ik sprong door het ingegooide raam naar buiten.


    Lorena Maysilee Adams || district 7 || huis aan de hoge pol
    Fiona gooide , nadat ze de lucifer had gesloopt, het stompje dat brandde op de grond. overal zetten vlammen op en zelf liep ze snel naar buiten, omdat ik nog vastzat in de plant, hakte ik snel alles weg en liep door het vuur naar buiten. mijn benen branden en ik zocht om water, het voelde net alsof mijn benen eraf brandden. na de pijnlijkste minuten van mijn leven was ik buiten. ik keek naar Fiona en zei: "WAT BEN JIJ VOOR GEK, IK HAD WEL DOOD KUNNEN ZIJN, KUN JE ZELF DAN NIET BEGRIJPEN DAT JE NIET MET BRANDENDE LUCIFERS MOET GOOIEN" ik was echt kwaad, ik was bijna dood en zei kon zelf snel naar buiten. maar nadat ik mijn frustraties naar haar had geschreeuwd sloeg ik mijn handen voor mijn mond, waarschijnlijk had ik ons nu veraden. "we moeten snel ergens anders heen" zie ik


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    sweetteen schreef:

    Lorena Maysilee Adams || district 7 || huis aan de hoge pol
    Fiona gooide , nadat ze de lucifer had gesloopt, het stompje dat brandde op de grond. overal zetten vlammen op en zelf liep ze snel naar buiten, omdat ik nog vastzat in de plant, hakte ik snel alles weg en liep door het vuur naar buiten. mijn benen branden en ik zocht om water, het voelde net alsof mijn benen eraf brandden. na de pijnlijkste minuten van mijn leven was ik buiten. ik keek naar Fiona en zei: "WAT BEN JIJ VOOR GEK, IK HAD WEL DOOD KUNNEN ZIJN, KUN JE ZELF DAN NIET BEGRIJPEN DAT JE NIET MET BRANDENDE LUCIFERS MOET GOOIEN" ik was echt kwaad, ik was bijna dood en zei kon zelf snel naar buiten. maar nadat ik mijn frustraties naar haar had geschreeuwd sloeg ik mijn handen voor mijn mond, waarschijnlijk had ik ons nu veraden. "we moeten snel ergens anders heen" zie ik


    Fiona Laura Skies || District 5 || De Hoge Pol
    Maysilee sprong ook naar buiten en schreeuwde naar me. Boos keek ik haar aan. Misschien was dit bondgenootschap niet zo'n goed idee. Ik had zin om terug te schreeuwen, maar deed het niet.
    Ik trok me op aan de schutting, de pijn in mijn been negerend. Ik klom eroverheen en stond in een weer heel andere tuin. Ik dwong mezelf te wachten op Maysilee, hoewel ik daar geen zin in had. 'Schiet op!' riep ik.
    Ondertussen keek ik naar de brand. Lekker opvallend, dacht ik. Toen probeerde ik na te denken over de situatie waar we nu in zaten. We moesten ergens anders heen, dat stond vast, maar waar? Ik had honger, dorst en was doodmoe. Zo ver weg moesten we, maar dat ging ik niet redden.
    Ik voelde me zwak. Een makkelijk doelwit voor de beroeps.


    :)

    CatnipFire schreef:
    (...)

    Fiona Laura Skies || District 5 || De Hoge Pol
    Maysilee sprong ook naar buiten en schreeuwde naar me. Boos keek ik haar aan. Misschien was dit bondgenootschap niet zo'n goed idee. Ik had zin om terug te schreeuwen, maar deed het niet.
    Ik trok me op aan de schutting, de pijn in mijn been negerend. Ik klom eroverheen en stond in een weer heel andere tuin. Ik dwong mezelf te wachten op Maysilee, hoewel ik daar geen zin in had. 'Schiet op!' riep ik.
    Ondertussen keek ik naar de brand. Lekker opvallend, dacht ik. Toen probeerde ik na te denken over de situatie waar we nu in zaten. We moesten ergens anders heen, dat stond vast, maar waar? Ik had honger, dorst en was doodmoe. Zo ver weg moesten we, maar dat ging ik niet redden.
    Ik voelde me zwak. Een makkelijk doelwit voor de beroeps.


    Lorena Maysilee Adams || district 7 || de hoge pol
    Fiona klom snel naar over het hek terwijl ik nog even snel keek naar mijn half brandende voet en probeerde over het hek te klimmen. ik probeerde de pijn te negeren maar dat lukte niet. ik had het gevoel dat mijn been nog steeds in brand stond maar ik had geen water. nadat ik bovenop het hek was viel ik naar beneden. nu deed mijn been niet meer zo'n pijn maar mijn arm wel. "we moeten snel ergens heen ver vanaf het vuur" zei ik en ik liep naar het volgende hek, ik keek er tegenop om erover heen te gaan maar ik had heen andere keus, tenzij...... "we kunnen ook via het andere hek gaan en kijken of er een weg achter deze huizen langs loopt zo kunnen we sneller vluchten" want de beroeps gaan waarschijnlijk voorlangs dacht ik erachteraan. maar dat kon Fiona ook wel bedenken, ookal had ik daar nu mijn twijfels over, nadat ze een huis in de fik had gezet waardoor iedereen wist waar wij waren. ik keek er nog eens na. de beroeps zullen zo wel komen. maar we moeten nu eerst weg.


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    BlueHope schreef:
    (Sorry, ik zag het net pas...)

    Lila Chiara Chambers || District 9 || De dijk
    Vrolijk lachte ik en sloeg mijn armen om me heen. "Ja, ik heb een waterfles met water natuurlijk." Zei ik en wees naar de fles. Ik keek even rond en besloot dat het best een veilig, maar nutteloos huis was. "We kunnen het huis hiernaast proberen? Want het is 'we' toch?" Vroeg ik en keek even naar de paar spullen die er stonden en haalde mijn hand over de muren. Veiligheid was niet alles. Honger was ook iets waar je dood aan kon gaan en momenteel was ik banger voor de hongersdood dan voor een dood alsgvolg van een gevecht.

    [School is killing me. I'm really really sorry.]

    Yerik Lartius Webb - 9 - De dijk

    Ik aarzelde even bij de vraag of we al een 'we' waren. Ik wilde me namelijk liever niet binden aan iemand, het liever in mijn eentje opknappen.
    Ik besloot er verder niet op in te gaan. 'Het huis daar' -ik wees naar de rechterkant- 'is niet pluis. Er zit daar een poesje. En ik vertrouw een huis met té schattige dieren niet. Maar we zouden inderdaad wel kunnen kijken naar het huis aan de andere kant.'
    Ik vond het niet erg om deze veilige plek te verlaten, zolang Lila bij me was. In mijn eentje zou ik liever niet een goede plek onnodig hebben verlaten, maar zij was gewapend dus ik kon niet anders dan me verschuilen achter haar en haar mes. Dat gaf me geen fijn gevoel, het afhankelijk zijn van een ander. Maar het was even niet anders.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Nyan schreef:
    Jackson 'Willow' Anderson
    De dode tributen verschenen aan de sterren hemel,ik had best wel medelijden met hen,en hun district,maar dat was nu eenmaal het spel.Ik wilde er niet aan denken dat mijn gezich mischien ook ooit daar word afgebeeld.Ik keek naar de anderen die al op punt stonden om weg te gaan,aangezien ze me negeerden had ik de kaart al weggestoken."Dus,moet ik hier op wacht blijven ofzo?"zei ik deze keer wat luider zodat ze me wel konden horen,ik had geen zin in jacht,ik had al genoeg bloed gezien.

    (iemand die hierop wil reacheren van de beroeps?)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    sweetteen schreef:
    (...)
    Lorena Maysilee Adams || district 7 || de hoge pol
    Fiona klom snel naar over het hek terwijl ik nog even snel keek naar mijn half brandende voet en probeerde over het hek te klimmen. ik probeerde de pijn te negeren maar dat lukte niet. ik had het gevoel dat mijn been nog steeds in brand stond maar ik had geen water. nadat ik bovenop het hek was viel ik naar beneden. nu deed mijn been niet meer zo'n pijn maar mijn arm wel. "we moeten snel ergens heen ver vanaf het vuur" zei ik en ik liep naar het volgende hek, ik keek er tegenop om erover heen te gaan maar ik had heen andere keus, tenzij...... "we kunnen ook via het andere hek gaan en kijken of er een weg achter deze huizen langs loopt zo kunnen we sneller vluchten" want de beroeps gaan waarschijnlijk voorlangs dacht ik erachteraan. maar dat kon Fiona ook wel bedenken, ookal had ik daar nu mijn twijfels over, nadat ze een huis in de fik had gezet waardoor iedereen wist waar wij waren. ik keek er nog eens na. de beroeps zullen zo wel komen. maar we moeten nu eerst weg.


    [kom er net achter dat we wss bij de buren van de tandarts ofso hebben ingebroken op de hogepol xD (ik keek ff op google earth street view)]

    Fiona Laura Skies || District 5 || Parksteeg
    Ik had net de conclusie getrokken dat ik niet ver kon lopen, dus dat ging ik nu niet meer veranderen. Ik dacht aan mijn vriendje in district 5. Hij was altijd zo goed in oplossingen, was ik dat ook maar. Ik laat me vanaf het dak voorzichtig op de grond zakken, en wandel rustig door de straat. 'Sorry, Maysilee, maar ik denk niet dat ik ver kan komen. Je mag me achterlaten,' of vermoorden, dacht ik erachteraan, 'maar je kunt ook met me meegaan. Ik heb een plan.'
    Ik keek nog even om me heen. Voor me zag ik een kleine steeg genaamd de Parksteeg, en ik zag dat daarachter een weg met een sloot liep, en daarachter weer huizen.
    'De beroeps komen op het vuur af, dat is zeker. Maar ze zijn in deze staat sneller dan wij. We kunnen beter dichtbij verstoppen; de beroeps denken vast dat we dat niet durven of zo.' Ik bekijk de parksteeg nog eens goed. We zitten niet echt in de val of zo, dus we kunnen als we het goed doen ontsnappen.
    'Zullen we langs de sloot lopen? Ik denk dat er wel wat achtergelaten boten liggen waarin we ons kunnen verschuilen.'
    Ik kijk Maysilee vragend aan, wachtend op een antwoord.


    :)

    (sorry sorry sorry
    Wat heb ik gemist, en wat kan Louisa doen?)


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    CatnipFire schreef:
    Fiona Laura Skies || District 5 || Parksteeg
    Ik had net de conclusie getrokken dat ik niet ver kon lopen, dus dat ging ik nu niet meer veranderen. Ik dacht aan mijn vriendje in district 5. Hij was altijd zo goed in oplossingen, was ik dat ook maar. Ik laat me vanaf het dak voorzichtig op de grond zakken, en wandel rustig door de straat. 'Sorry, Maysilee, maar ik denk niet dat ik ver kan komen. Je mag me achterlaten,' of vermoorden, dacht ik erachteraan, 'maar je kunt ook met me meegaan. Ik heb een plan.'
    Ik keek nog even om me heen. Voor me zag ik een kleine steeg genaamd de Parksteeg, en ik zag dat daarachter een weg met een sloot liep, en daarachter weer huizen.
    'De beroeps komen op het vuur af, dat is zeker. Maar ze zijn in deze staat sneller dan wij. We kunnen beter dichtbij verstoppen; de beroeps denken vast dat we dat niet durven of zo.' Ik bekijk de parksteeg nog eens goed. We zitten niet echt in de val of zo, dus we kunnen als we het goed doen ontsnappen.
    'Zullen we langs de sloot lopen? Ik denk dat er wel wat achtergelaten boten liggen waarin we ons kunnen verschuilen.'
    Ik kijk Maysilee vragend aan, wachtend op een antwoord.


    Lorena Maysilee Adams || district 7 || parksteeg
    'ik laat je hier niet alleen achter dus ik bedenk wel iets waardoor we allebei veilig zijn bijvoorbeeld kunnen we ook via de sloot in een boot stappen, de sloot oversteken en ons daar verschuilen. als we daar zijn denken de beroeps zo wie zo niet dat we zo snel daar kunnen zijn. want ze zijn vast niet vergeten dat ze iedereen bezeerd hebben aan waarschijnlijk hun been' zei ik tegen Fiona, ik wou haar zo niet achterlaten want dan zou ik me schuldig voelen als ze dan doordat ik haar achtergelaten heb vermoord zou worden. ik was, toen ik haar voor het eerst zag, bijna vermoorden. maar nu ik haar wat langer, een paar uur, kende wou ik haar niet meer vermoorden ook al vroeg ze erom.


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Nyan schreef:
    Levi 'Thomas' Clarckson
    Hij sprong het putje in,ik keek nog even om me heen en hoorde hem dan vragen of ik kwam.Ik volgde hem vlug.Ik had er niet aangedacht hoe we het deksel naar terug erop konden doen,straks gingen andere tributen ons nog volgen.Het was hier wel erg donker,maar na een tijdje kon ik er aan wennen en andrew lichtjes zien."Ik ben er."zeg ik zachtjes.Ik zag dan een lichtje aangaan,hij had gellukig een zaklamp."Dus,gaan we hier nog wat verder of zullen we hier blijven?"vroeg ik hem dan.


    Andrew Justin Cole

    'Ik ben der' hoor ik Levi zeggen en ik knik even. Door de zaklamp zou die het waarschijnlijk wel kunnen zien. 'Dus,gaan we hier nog wat verder of zullen we hier blijven?' vraagt hij en ik denk even kort na. 'Het lijkt me slim om een klein stukje veder te gaan, maar niet te ver, je weet maar nooit wat je hier allemaal zit en bovendien moeten we anders ook weer een put zien te vinden wat niet heel makkelijk gaat, dus een klein stukje veder en dan blijven we daar tot de volgende dag?' stel ik voor en bijt even op mijn lip. 'Misschien is het slim als we een vuurtje hier kunnen maken, alleen ik weet niet of dat lukt' mompel ik en kijk Levi vragend aan. De zaklamp had ik een beetje tussen ons beide gedaan zodat we elkaar konden zien en ook nog een stukje vooruit.

    Levi 'Thomas' Clarckson
    'Het lijkt me slim om een klein stukje veder te gaan, maar niet te ver, je weet maar nooit wat je hier allemaal zit en bovendien moeten we anders ook weer een put zien te vinden wat niet heel makkelijk gaat, dus een klein stukje veder en dan blijven we daar tot de volgende dag?' stelde Andrew voor en ik knikte.'Misschien is het slim als we een vuurtje hier kunnen maken, alleen ik weet niet of dat lukt' mompelde hij dan.Ik was het er niet echt mee eens."Als we vuur maken,is er rook,en als dat gebeurd kunnen de andere tributen ons vinden."zeg ik dan.We hadden trouwens geen hout of lucifers om vuur te maken.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH