• The City Games || 86th annual Hunger Games

    24 tributen, in gevecht op leven en dood in de arena. Maar deze is compleet veranderd. Geen bos, geen woestijn, geen kale ijsvlakte. Deze spelen bevinden zich in een stad, een doodnormale stad zo als wij die tegenwoordig kennen, met huizen, winkels, ziekenhuizen, enzovoort. De gebruikelijke wapens zitten natuurlijk verwerkt in de nieuwe arena, maar je kunt ook gebruik maken van andere dingen. Slaappillen en injecties in de ziekenhuizen. Vorken en grote keukenmessen in de keukens. Zware kandelaars in de sjofele woonkamers. Misschien vind je in die ene plantenbak wel dat grote, kolossale zwaard waar je naar op zoek was. Maar er is een motto voor de nieuwe arena, die door bijna alle mentoren wordt gebruikt.
    Maak gebruik van wat je hebt.




    Regels:
    - GEEN perfecte personages. Iedereen heeft wel een zwaktepunt, en niet iedereen is goed met wapens. Ook is niet iedereen 16 of ouder, ik zou graag ook wat jongere tributen willen.
    - Minimaal vijf regels.
    - Geen anime-plaatjes gebruiken, Er zijn genoeg mensen om te gebruiken op internet.
    - Ik leg in het eerste topic duidelijker uit wat de bedoeling is van de stad en hoe die er uit gaat zien. Dit komt ook in de (nog aan te maken) Info-story te staan.
    - +16 mag, maar bedenk wel dat een "gezellige" nacht in de arena niet kan. Zo wel, maak ik daar graag gebruik van (:
    - Maximaal 2 characters per persoon, maar je moet niet één gaan verwaarlozen.
    - Uiterlijk bekende personen mogen, ook als ze in de hungergames film mee hebben gespeeld.
    - Omdat er weer meisjes in overvloed zijn, mag je er alleen een aanmaken als je ook een jongen maakt.
    - heb je nog meer, zeg het dan.



    District 1 - luxeproducten voor het Capitool
    - Thomas Cooper || 230710
    - Emrald Ninna Fea Keaver || Overexposed

    District 2 - Wapens en vredesbewakers
    - Ayden Jonathan Witlow || Memoria
    - Harriet Rianne Bushwell || xClove

    District 3 - Technologie
    - Jackson (Jack) 'Willow' Anderson || Nyan
    - Ellayn (Ella) Silas Nuria Crampton || Xerces

    District 4 - Visserij
    - Oliver Jackson || Bloedbad
    - Julyp Maryline McCloud || Rider

    District 5 - Medisch onderzoek:
    - Andrew Justin Cole || quin98
    - Fiona Laura Skies || CatnipFire

    District 6 - DNA mutaties en manipulaties:
    - Drew Mitchell Henderson || BlueHope
    - Roxie Louisa Jones || Scatach

    District 7 - Hout:
    - Levi Thomas Clarckson || Nyan
    - Lorena Maysilee Adams || sweetteen

    District 8 - Textiel:
    - Robin McDrown || Bloedbad
    - Mackenzie Lowlands || Bloedbad

    District 9 - Graan:
    - Yerik Lartius Webb || Treelo
    - Lila Chiara Chambers || BlueHope

    District 10 - Vee:
    - Beau Lucas Mayer || AgentP DOOD
    - Julietta Zoey Mainstreet || Bloedbad

    District 11 - Landbouw:
    - Jorn Alex Stevens || AgentP
    - Briony Flora Linnea || Kwijt

    District 12 - Steenkool:
    - Damian Layar || Bloedbad
    - Alice Green || Adlington

    Happy City Games, and may the odds be ever in your favor.


    PS: ik gooi alle tribuutnamen in een bakje en trek er dan wekelijks een uit; die sterft. Ik stuur diegene een PB. Ik doe zelf ook mee, maar denk niet dat ik mijn personage nu voor ga trekken.
    Rollentopic
    Praattopic
    Doorlezen!


    Groter.

    Dit is de stad. De blauwige lijn is de rand van de arena, en de rest loopt in die hoek zeg maar. Sionsberg is het ziekenhuis, en de rest mag je wel verzinnen. Gelieve bij elke post te zeggen in welke straat je bent.

    In de arena:
    - De meeste kranen werken niet, dus je hebt geluk als je eentje hebt die wel werkt.
    - Niet iedereen heeft evenveel geluk. Dus de ene heeft een tas en een wond, de andere heeft niks (ook geen verwondingen dus).
    - De hoorn des overvloeds is bij het woordje "Dokkum". Dit is een soort plein. Net als in de normale hungergames zijn de spullen hoe dichter bij de hoorn hoe waardevoller.
    - Het begin van de RPG is als ze bijna de arena in gaan. Als gebruikelijk hebben de Beroeps (behalve als degene dat echt niet wil) een team gevormd. Ook bij andere districten kan dit gebeurd zijn. Doe dit liever niet in het speeltopic maar in elkaars gastenboek.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2012 - 9:02 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    {Whoops, dat hoort hier niet}

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 20:52 ]


    Tijd voor koffie.

    Treelo schreef:
    [Mijn topics, ga het doorlezen^^ ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    {Trouwens, ik wil graag Briony Nachtkijker en een Mes laten pakken. Natuurlijk levert haar dit wel een paar pijnlijke plekken op ;P. Mag dit, of mag ik er maar eentje?}


    Tijd voor koffie.

    (Ik pak een pijl en boog voor Drew. En met Lila een mes een water fles als het mag...)

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 21:22 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Wil iemand me dat ziekenhuis op die kaart eens aantonen? Ik zie er steeds overheen, denk ik. :3]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    || Emrald pakt een pijl en boog, maar de beroeps hebben meestal toch alles dus nvm (: ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    (Julyp gaat voor de drietand, als dat mag. Maar hebben de beroeps niet gewoon de stapel?)


    Happy Birthday my Potter!

    Adlington schreef:
    [Wil iemand me dat ziekenhuis op die kaart eens aantonen? Ik zie er steeds overheen, denk ik. :3]


    (Links onderin)


    Happy Birthday my Potter!

    [Oh bedankt, nu zie ik het! (': ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    (Louisa vind dichtbij de hoorn des overvloedd een proffecionele vechtstok)


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Alice Green - District 12

    M'n adem stokte in m'n keel toen mijn styliste haar armen om me heen sloeg. Ik schatte haar maximum 10 jaar ouder dan mezelf. Één keer had ik ernaar gevraagd, maar ze had m'n vraag ontweken. Ik wist niet waarom, maar het leek alsof er vroeger iets gebeurd was. Ik besloot er haar later naar te vragen. Hoe dan ook was ze de voorbije dagen enorm zorgzaam voor me geweest en had ze me zo veel mogelijk proberen gerust te stellen. Dat laatste was nergens voor nodig geweest, ik had dit alles geaccepteerd en zou vechten tot de dood. Ook al had ik in dit leven niet veel meer om voor te vechten: m'n ouders waren allebei al jaren dood en m'n zus was er amper voor me. Als ik zou winnen, dan zou ze zich wel voordoen als 'de perfecte zus', maar eigenlijk was ze een verschrikkelijk egoïstisch mens. Ik hoopte dat als ik zou winnen, het meisje tegenover me, voor me zou willen zorgen. Zij was de enige persoon waar ik momenteel nog van hield. De jongen uit m'n district had ik zo veel mogelijk ontlopen, zo veel dat ik z'n naam al niet meer wist. Met de andere tributen had ik al helemaal geen contact. "Je gaat dit winnen, ik voel het," door de woorden van m'n styliste werd ik terug naar het heden gebracht. Ik maakte me los uit haar armen en nam m'n tas, die ik over mijn schouder hing. Ik was er klaar voor. Ik voelde nog een klein kneepje in m'n arm voor ik de ronde buis instapte. De glazen wand schoof dicht en ik hoorde een vage stem "60 seconden" door de microfoon zeggen. Ik checkte voor de laatste keer m'n uitrusting en overliep het plan in m'n hoofd. Ik zou zo snel mogelijk weglopen, zonder eerst naar de Hoorn te gaan. Dat was m'n enige kans op overleving. Met opgeheven hoofd wachtte ik op wat komen zou.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Thomas Cooper - District 1

    Ik schud m'n stylist een laatste keer de hand en stap dan in de ronde, doorzichtige buis. Ik voel z'n ogen in mijn rug prikken en kan z'n gedachten wel al raden: zo een luie jongen kan nooit winnen. Hoogstwaarschijnlijk heeft hij gelijk. Maar wat kunnen mij deze kut spelen nu schelen? Het enige wat ik wil is plezier maken met de andere tributen, en dan vooral de beroeps. We hebben sowieso al een verbond gesloten, dus we zitten redelijk save. Maar als ik iemand moet doden, zal ik het wel doen. Als ik zelf gedood wordt, gaat het leven door en is iedereen me binnen een week vergeten. Ik kijk verveeld door de buis en wacht tot de vervelende stem begint af te tellen. We hebben afgesproken dat ik zo snel mogelijk naar de Hoorn loop en me samen met de andere beroeps daar opstel en de andere die te dichtbij komen dood.

    [Ik hoop dat dit topic niet al te snel gaat, anders ga ik de helft missen. xd]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ayden Jonathan Witlow - District 2
    Ik kijk mijn stylist grijzend aan, het is bijna tijd. Een normaal persoon zou nu alles gaan doen wat je nog kan, maar ik ben zo niet. Ik weet dat ik een grote kans maak om te winnen, ik ben een beroeps. Als de gong gaat dan staan wij daar veilig, we zijn zeker in de meerderheid. Die kinderen onder de veertien kan me niet schelen, zij zijn eigenlijk al dood. Ik lach, een fijn gevoel stroomt mijn maag in. Ik voel de drang van vechtlust, ik ben er helemaal klaar voor. Om nog even beleefd te doen steek ik mijn hand uit naar mijn stylist, die mijn hand graag aanpakt. Snel trek ik mijn hand weer terug, te veel roze bond. 'Nog zestig seconden.' ik schud nog even al mijn spieren los en ga dan klaar staan, let the game begin.
    [Ayden pakt wel een speer en een mes als dat mag^^, maar hebben de beroeps niet de hele stapel?]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    [Haha, omdat iedereen er van uit gaat, hebben de beroeps de stapel. (Lol, niemand wil eten ;p de koelkasten en supermarkten barsten er niet van, hoor.) Ik heb er even naar gekeken:
    Tsubaki/Briony: een paar flinke blauwe plekken door de nachtkijker. Het mes wordt gegooid door Harriet ( ;a ), waar je een lichte schouderverwonding aan overhoud.
    Bluehope/Drew: Een gemiddelde snee in de scheen
    Bluehope/Lila: de waterfles komt ze zonder verwonding af. Het mes (Harriet is zo lief voor iedereen >;p) levert je een gemiddelde snee in de rug op.
    Scatach/Louisa: omdat het dicht bij de hoorn is, flink wat verwondingen. Een wond van een pijl in je bovenarm, en een erg diepe snee van een mes in het bovenbeen. Dit mes ben je wel kwijt.

    als je het ergens niet mee eens bent, zeg het dan x]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    {Yay, awesome! Mag ik dan ook een post schrijven dat het spel start, or wachten we daarmee?}


    Tijd voor koffie.