• The City Games || 86th annual Hunger Games

    24 tributen, in gevecht op leven en dood in de arena. Maar deze is compleet veranderd. Geen bos, geen woestijn, geen kale ijsvlakte. Deze spelen bevinden zich in een stad, een doodnormale stad zo als wij die tegenwoordig kennen, met huizen, winkels, ziekenhuizen, enzovoort. De gebruikelijke wapens zitten natuurlijk verwerkt in de nieuwe arena, maar je kunt ook gebruik maken van andere dingen. Slaappillen en injecties in de ziekenhuizen. Vorken en grote keukenmessen in de keukens. Zware kandelaars in de sjofele woonkamers. Misschien vind je in die ene plantenbak wel dat grote, kolossale zwaard waar je naar op zoek was. Maar er is een motto voor de nieuwe arena, die door bijna alle mentoren wordt gebruikt.
    Maak gebruik van wat je hebt.




    Regels:
    - GEEN perfecte personages. Iedereen heeft wel een zwaktepunt, en niet iedereen is goed met wapens. Ook is niet iedereen 16 of ouder, ik zou graag ook wat jongere tributen willen.
    - Minimaal vijf regels.
    - Geen anime-plaatjes gebruiken, Er zijn genoeg mensen om te gebruiken op internet.
    - Ik leg in het eerste topic duidelijker uit wat de bedoeling is van de stad en hoe die er uit gaat zien. Dit komt ook in de (nog aan te maken) Info-story te staan.
    - +16 mag, maar bedenk wel dat een "gezellige" nacht in de arena niet kan. Zo wel, maak ik daar graag gebruik van (:
    - Maximaal 2 characters per persoon, maar je moet niet één gaan verwaarlozen.
    - Uiterlijk bekende personen mogen, ook als ze in de hungergames film mee hebben gespeeld.
    - Omdat er weer meisjes in overvloed zijn, mag je er alleen een aanmaken als je ook een jongen maakt.
    - heb je nog meer, zeg het dan.



    District 1 - luxeproducten voor het Capitool
    - Thomas Cooper || 230710
    - Emrald Ninna Fea Keaver || Overexposed

    District 2 - Wapens en vredesbewakers
    - Ayden Jonathan Witlow || Memoria
    - Harriet Rianne Bushwell || xClove

    District 3 - Technologie
    - Jackson (Jack) 'Willow' Anderson || Nyan
    - Ellayn (Ella) Silas Nuria Crampton || Xerces

    District 4 - Visserij
    - Oliver Jackson || Bloedbad
    - Julyp Maryline McCloud || Rider

    District 5 - Medisch onderzoek:
    - Andrew Justin Cole || quin98
    - Fiona Laura Skies || CatnipFire

    District 6 - DNA mutaties en manipulaties:
    - Drew Mitchell Henderson || BlueHope
    - Roxie Louisa Jones || Scatach

    District 7 - Hout:
    - Levi Thomas Clarckson || Nyan
    - Lorena Maysilee Adams || sweetteen

    District 8 - Textiel:
    - Robin McDrown || Bloedbad
    - Mackenzie Lowlands || Bloedbad

    District 9 - Graan:
    - Yerik Lartius Webb || Treelo
    - Lila Chiara Chambers || BlueHope

    District 10 - Vee:
    - Beau Lucas Mayer || AgentP DOOD
    - Julietta Zoey Mainstreet || Bloedbad

    District 11 - Landbouw:
    - Jorn Alex Stevens || AgentP
    - Briony Flora Linnea || Kwijt

    District 12 - Steenkool:
    - Damian Layar || Bloedbad
    - Alice Green || Adlington

    Happy City Games, and may the odds be ever in your favor.


    PS: ik gooi alle tribuutnamen in een bakje en trek er dan wekelijks een uit; die sterft. Ik stuur diegene een PB. Ik doe zelf ook mee, maar denk niet dat ik mijn personage nu voor ga trekken.
    Rollentopic
    Praattopic
    Doorlezen!


    Groter.

    Dit is de stad. De blauwige lijn is de rand van de arena, en de rest loopt in die hoek zeg maar. Sionsberg is het ziekenhuis, en de rest mag je wel verzinnen. Gelieve bij elke post te zeggen in welke straat je bent.

    In de arena:
    - De meeste kranen werken niet, dus je hebt geluk als je eentje hebt die wel werkt.
    - Niet iedereen heeft evenveel geluk. Dus de ene heeft een tas en een wond, de andere heeft niks (ook geen verwondingen dus).
    - De hoorn des overvloeds is bij het woordje "Dokkum". Dit is een soort plein. Net als in de normale hungergames zijn de spullen hoe dichter bij de hoorn hoe waardevoller.
    - Het begin van de RPG is als ze bijna de arena in gaan. Als gebruikelijk hebben de Beroeps (behalve als degene dat echt niet wil) een team gevormd. Ook bij andere districten kan dit gebeurd zijn. Doe dit liever niet in het speeltopic maar in elkaars gastenboek.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2012 - 9:02 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [ik weet al hoe ik Louise wil dood hebben, ze gaat dood bloedden :)
    wanneer komt er een aanval van iets?
    hondsdolle honden ofzo? kan ze daardoor verwond worden.
    en ik kan de stok slecht maken, vna slechte kwaliteit, dat ie al snel breekt ofzo...]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Scatach schreef:
    [ik weet al hoe ik Louise wil dood hebben, ze gaat dood bloedden :)
    wanneer komt er een aanval van iets?
    hondsdolle honden ofzo? kan ze daardoor verwond worden.
    en ik kan de stok slecht maken, vna slechte kwaliteit, dat ie al snel breekt ofzo...]


    (Hmmm, als de stok van slechte kwaliteit is, is het nog wel logisch. Ik stuur Julyp zo achter haar aan ^^)


    Happy Birthday my Potter!

    Jackson 'Willow' Anderson
    Ik besluit nog even in de kasten ,maar er is niets te bekenne zelfs geen klein papiertje of prulletje.Ik gromde zachtjes en ge dan naar beneden.In een huis verstoppen is te opvallend.En ook omdat ik de muren al beklad had met mijn bloed.Ik besloot gewoon het huis uit te rennen naar een andere plaats,een steegje me ergen een kelder vinden ofzo.
    Ik rende dus het huis uit en keek even achter me om.Ik kon wel vloeken.Een beroeps.1het meisje van district 2. Ik rende zo snel dat ik kon van haar weg.Ik had niet gekeken naar haar wapens.Mijn hand nog steeds op mijn zij en mijn andere hand strok om het handvat.Ik hoorde haar achter me aanrennen.Fijn ,ik had beter in het huis gebleven.

    (zo goed Rememberyouxx ? )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nyan schreef:
    Levi 'Thomas' Clarckson
    Uitgeput laat ik me zakken tegen een muur.Mijn conditie was niet 1 van de beste.Ik propeerde mijn ademhaling onder controle krijgen.Ik had nu echt niets,geen wapens of rugzak.Ik hoorde schoten van de eerste doden.Een trillerige zucht verliet mijn lippen en ik hield mijn adem in als ik voetstappen deze richting hoorde opgaan.Ik keek gesrokken op en zag een jongen.Andrew uit district 5 volgens mij.Geschrokken krabbelde ik recht en kijk hem angstig aan.Hij had een wapen in zijn hand die hij liet zakken als teken dat hij me niet ging aanvallen.Ik zag ook dat zijn been bloedde."W-Wat wil je?"vroeg ik met een angstige ondertoon in mijn stem."


    Andrew Cole

    Ik grinnik even doordat die nogal bang is. 'Je moet wat minder bang worden' zeg ik en laat mijn mes helemaal maken. ' Rustig ik ga je niks doen' zeg ik en kijk hem aan. 'Wat ik wil? een bondgenootschap' zeg ik simpel al begon ik bijna te twijfelen. Hij was wel heel erg bang, iets slechts. Ik bedoel als andere tributen hem zou zouden hebben gezien hadden ze hem gelijk vermoord. Het was een teken van zwakheid. Ik haal mijn hand even door mijn haar met mijn vrije hand en kijk daarna even behoudt om me heen. Ik kon hier niks vertrouwen, ik moest goed opletten. Als ik dat niet deed was ik er zo geweest. Dan kon ik net zo goed nu gelijk mezelf laten vermoorden. Ik kijk Levi aan terwijl ik wacht op zijn antwoord.

    Julyp Maryline McCloud - District 4

    Ik merkte dat Harriet Oliver al had geraakt met een pijl en ik wist zeker dat hij dood was. Ik moest toegeven dat het mij echt wat deed, maar ik zou geen zwakte tonen. Huilen of rouwen was niet slim in de arena. Ik was een harten brekende mannenverslinder nu, niet mijzelf.
    Mijn ogen vielen op het kots-meisje dat een steeg inrende. Ik haalde mijn schouders op en rende achter haar aan. Ze was eigenlijk nog niet eens zo heel oud, maar ik zou haar wel aanpakken, dus dacht daar maar niet aan.
    Aangekomen in de steeg zag ik dat hij doodliep, het meisje zat als een rat in de val. Ik keek even achterom, maar er was niemand achter mij aangekomen. Hartstikke veilig voor mij dus. Het meisje had alleen een stok en ik had mijn droomwapen, de drietand.
    'Je hebt wel een goede steeg gekozen,' zei ik vol leedvermaak en ik lachte zachtjes. 'Maar ja, veel meer kan je ook niet verwachten van een kotsend meisje.'


    Happy Birthday my Potter!

    Levi 'Thomas' Clarckson
    'Je moet wat minder bang worden.'zei hij grinnikend en ik beet zachtjes op mijn lip.Wel ik was bang voor de dood en die was hier echt dichtbij.Ik wist niet of ik hem moest vertouwen.' Rustig ik ga je niks doen.'zei hij dan,waardoor ik wat minder gespannen was.daarna beantwoorde hij mijn vraag 'Wat ik wil? een bondgenootschap' zei hij dan.Ik had dat echt nodig nu anders was ik als goed als dood.Ik kijk hem aan en heef dan zelfzeker een knikje."Is goed,dan zijn we vanaf nu een bondgenootschap."zei ik dan en de trilling was bijna weg uit mijn stem. Ik kan wel keien als wapen gebruiken ,maar veel was ik er ook niet mee.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (Iemand die Lila of Drew even wil verwonden? Een packt is ook altijd welkom)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Nyan schreef:
    Jackson 'Willow' Anderson
    Ik besluit nog even in de kasten ,maar er is niets te bekenne zelfs geen klein papiertje of prulletje.Ik gromde zachtjes en ge dan naar beneden.In een huis verstoppen is te opvallend.En ook omdat ik de muren al beklad had met mijn bloed.Ik besloot gewoon het huis uit te rennen naar een andere plaats,een steegje me ergen een kelder vinden ofzo.
    Ik rende dus het huis uit en keek even achter me om.Ik kon wel vloeken.Een beroeps.1het meisje van district 2. Ik rende zo snel dat ik kon van haar weg.Ik had niet gekeken naar haar wapens.Mijn hand nog steeds op mijn zij en mijn andere hand strok om het handvat.Ik hoorde haar achter me aanrennen.Fijn ,ik had beter in het huis gebleven.

    (zo goed Rememberyouxx ? )


    [Lovely ^^ ]
    Harriet Rianne Bushwell - 2 - Oranjewal
    Toen ik zeker wist dat er geen mensen meer in de buurt waren begon ik te roepen. 'Stop! Alsjeblieft! Ik doe je echt niks.' riep ik. Ik stop het mes snel in de riem, waardoor ik een schrammetje in mijn zij krijg. Ik vloek zacht. Ik blijf achter hem aanrennen, en gok dat we al een flink end van de hoorn zijn. Ik kon bijna raden dat Jackson en ik nu in beeld waren, een mooie moord zeker. 'Ik wil je niks doen.' zeg ik nog eens.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Louise wil wel een pact :3]

    Roxie Louise Jones ~ 6 - bij de oostersingel ongeveer

    Ik zie dat iemand (wie?) achter me aan ren, en ik ga met mijn rug naar de muur staan, en ik hou mijn stok beschermend voor me. Net voor dat de mede tribuut bij me komt zie ik een zwakke plek in een muur, en ik rem er in mijn mijn stok, hij gaat er door heen, maar er komen er wel barstjes in. 'shit' mompel ik. maar glip dan door de spleet, waarna ik in een tuin beland.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Jackson 'Willow' Anderson
    'Stop! Alsjeblieft! Ik doe je echt niks.'riep ze.Ja vast kletskoek ze was een beroeps ,die leven om te moorden.Ik rende een zijstraatje in en hoorde haar weer roepen.'Ik wil je niks doen.' riep ze nogmaals.Ik liep verder,maar de pijn in mijn zij werd pijnelijker.Ik vloeke binnensmonds en liep weer een zijstraatje in die doodloopte."Godverdomme!"vloek ik luid op en draai me vlug om en hou mijn mes goed bij.Ik zou kunnen klimmen,maar nu zie ik dat ze een pijl en boog heeft.Ofwel ging ze me moorden ofwel ging ze het niet doen,net als ze zei.Ik hoopte dus echt op het laatste.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Andrew Cole

    'Oké dat is dan ook weer geregeld' zeg ik met een glimlach en bijt op mijn lip. Daarna zucht ik lichtjes en pak een mesje. Ik duw het in zijn hand. 'Zo nu kan je je nog een klein beetje beschermen' zeg ik tegen hem met een lichte glimlach. Daarna kijk ik weer even om me heen en leun dan rustig tegen de muur. 'Dus ga je hier blijven en wachten op een andere tribuut of gaan we veder?' vraag ik hem en kijk hem aan. Hier blijven zitten leek mij niet slim, tributen konden ons zo vinden, dat was echt niet moeilijk. We waren best in het zicht maar ja, ik kan me wel beschermen. Al zou ik er wel moeite mee hebben dat ik dan iemand pijn doe of misschien zelf wel vermoord, niet aandenken Andrew!

    (Uhm, Scatach, ik had Julyp achter je aangestuurd voor de afgesproken verwondingen)


    Happy Birthday my Potter!

    [Spam niet te veel mensen, ik ga weer leren (:
    Succes met overleven allemaal:W
    In principe wil ik ook wel dat Yerik met iemand ooit een pact sluit, maar bij hem is dat niet één twee drie gebeurd, daarvoor moet je je karakter echt heel lang bij hem laten zijn en zijn vertrouwen laten winnen (dat is zéér moeilijk :'D)]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    {Ja, misschien kan Briony ook een keer in een pact, maar later pas, denk ik. Oh, en Briony speelt nu dus voor zwarte piet, want ze gallopeert over de daken :)}


    Tijd voor koffie.

    Harriet Rianne Bushwell
    Ik glimlach als ik luid gevloek hoor. Eindelijk een doodlopend weggetje. Ik kom hijgend voor hem staan, en neem hem onderzoekend op. Niet de verkeerde keuze. Toen ik de snee in zijn zij zag schoot er een klein beetje schuldgevoel door me heen. Ik had hem geraakt met een van mijn messen. 'Ik wil alleen je bondgenootschap. De andere beroeps zeiden dat het niks was, maar ik hou je al een tijdje in de gaten. Je blinkt uit in zwaardvechten, zag ik. Misschien een mooi zwaard van de stapel?' ik glimlach liefjes naar hem. Natuurlijk zorgden de anderen er wel voor dat die stapel van ons zou zijn. Mijn hoofd gaat schuin, wachtend op een antwoord. Waarschijnlijk was dit alles behalve wat hij had verwacht. Maar ja, dat was deze arena ook.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.