• The City Games || 86th annual Hunger Games

    24 tributen, in gevecht op leven en dood in de arena. Maar deze is compleet veranderd. Geen bos, geen woestijn, geen kale ijsvlakte. Deze spelen bevinden zich in een stad, een doodnormale stad zo als wij die tegenwoordig kennen, met huizen, winkels, ziekenhuizen, enzovoort. De gebruikelijke wapens zitten natuurlijk verwerkt in de nieuwe arena, maar je kunt ook gebruik maken van andere dingen. Slaappillen en injecties in de ziekenhuizen. Vorken en grote keukenmessen in de keukens. Zware kandelaars in de sjofele woonkamers. Misschien vind je in die ene plantenbak wel dat grote, kolossale zwaard waar je naar op zoek was. Maar er is een motto voor de nieuwe arena, die door bijna alle mentoren wordt gebruikt.
    Maak gebruik van wat je hebt.




    Regels:
    - GEEN perfecte personages. Iedereen heeft wel een zwaktepunt, en niet iedereen is goed met wapens. Ook is niet iedereen 16 of ouder, ik zou graag ook wat jongere tributen willen.
    - Minimaal vijf regels.
    - Geen anime-plaatjes gebruiken, Er zijn genoeg mensen om te gebruiken op internet.
    - Ik leg in het eerste topic duidelijker uit wat de bedoeling is van de stad en hoe die er uit gaat zien. Dit komt ook in de (nog aan te maken) Info-story te staan.
    - +16 mag, maar bedenk wel dat een "gezellige" nacht in de arena niet kan. Zo wel, maak ik daar graag gebruik van (:
    - Maximaal 2 characters per persoon, maar je moet niet één gaan verwaarlozen.
    - Uiterlijk bekende personen mogen, ook als ze in de hungergames film mee hebben gespeeld.
    - Omdat er weer meisjes in overvloed zijn, mag je er alleen een aanmaken als je ook een jongen maakt.
    - heb je nog meer, zeg het dan.



    District 1 - luxeproducten voor het Capitool
    - Thomas Cooper || 230710
    - Emrald Ninna Fea Keaver || Overexposed

    District 2 - Wapens en vredesbewakers
    - Ayden Jonathan Witlow || Memoria
    - Harriet Rianne Bushwell || xClove

    District 3 - Technologie
    - Jackson (Jack) 'Willow' Anderson || Nyan
    - Ellayn (Ella) Silas Nuria Crampton || Xerces

    District 4 - Visserij
    - Oliver Jackson || Bloedbad
    - Julyp Maryline McCloud || Rider

    District 5 - Medisch onderzoek:
    - Andrew Justin Cole || quin98
    - Fiona Laura Skies || CatnipFire

    District 6 - DNA mutaties en manipulaties:
    - Drew Mitchell Henderson || BlueHope
    - Roxie Louisa Jones || Scatach

    District 7 - Hout:
    - Levi Thomas Clarckson || Nyan
    - Lorena Maysilee Adams || sweetteen

    District 8 - Textiel:
    - Robin McDrown || Bloedbad
    - Mackenzie Lowlands || Bloedbad

    District 9 - Graan:
    - Yerik Lartius Webb || Treelo
    - Lila Chiara Chambers || BlueHope

    District 10 - Vee:
    - Beau Lucas Mayer || AgentP DOOD
    - Julietta Zoey Mainstreet || Bloedbad

    District 11 - Landbouw:
    - Jorn Alex Stevens || AgentP
    - Briony Flora Linnea || Kwijt

    District 12 - Steenkool:
    - Damian Layar || Bloedbad
    - Alice Green || Adlington

    Happy City Games, and may the odds be ever in your favor.


    PS: ik gooi alle tribuutnamen in een bakje en trek er dan wekelijks een uit; die sterft. Ik stuur diegene een PB. Ik doe zelf ook mee, maar denk niet dat ik mijn personage nu voor ga trekken.
    Rollentopic
    Praattopic
    Doorlezen!


    Groter.

    Dit is de stad. De blauwige lijn is de rand van de arena, en de rest loopt in die hoek zeg maar. Sionsberg is het ziekenhuis, en de rest mag je wel verzinnen. Gelieve bij elke post te zeggen in welke straat je bent.

    In de arena:
    - De meeste kranen werken niet, dus je hebt geluk als je eentje hebt die wel werkt.
    - Niet iedereen heeft evenveel geluk. Dus de ene heeft een tas en een wond, de andere heeft niks (ook geen verwondingen dus).
    - De hoorn des overvloeds is bij het woordje "Dokkum". Dit is een soort plein. Net als in de normale hungergames zijn de spullen hoe dichter bij de hoorn hoe waardevoller.
    - Het begin van de RPG is als ze bijna de arena in gaan. Als gebruikelijk hebben de Beroeps (behalve als degene dat echt niet wil) een team gevormd. Ook bij andere districten kan dit gebeurd zijn. Doe dit liever niet in het speeltopic maar in elkaars gastenboek.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2012 - 9:02 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Wachten tot vanavond denk ik, sommigen hebben nog geen beginpost.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Yerik Webb - 9

    Mijn handen, normaal gesproken erg vast, vertonen lichte vergelijkingen met een trillend rietje. De kamer voelt benauwd en het liefst zou ik zo snel mogelijk door de deur terug naar buiten hollen. Er is echter een probleem, die deur is op slot totdat ik in mijn glazen buis ben gestapt.
    Een tweede probleem doet zich voor, dit probleem heeft zelfs een naam. Jammer genoeg ben ik die vergeten, maar mijn stylist dartelt vrolijk om me heen en maakt wat opmerkingen over hoe leuk ik het wel niet zal hebben en wat een geluk ik heb gehad.
    Ik brom wat terug, proberend hem zo veel mogelijk te negeren.
    'Nog zestig seconden! Spannend, hè?'
    Ik slaak een zucht van verlichting en loop de glazen buis in. De wanden sluiten zich en langzaam stijg ik op naar de arena.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    (ii laat Louisa wel een snee in haar bil krijgen waardoor ze niet kan zitten, en.... Iets in haar arm ofzo, en dat het dan gaat ontsteken)


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    RememberYoux schreef:
    [Haha, omdat iedereen er van uit gaat, hebben de beroeps de stapel. (Lol, niemand wil eten ;p de koelkasten en supermarkten barsten er niet van, hoor.) Ik heb er even naar gekeken:
    Tsubaki/Briony: een paar flinke blauwe plekken door de nachtkijker. Het mes wordt gegooid door Harriet ( ;a ), waar je een lichte schouderverwonding aan overhoud.
    Bluehope/Drew: Een gemiddelde snee in de scheen
    Bluehope/Lila: de waterfles komt ze zonder verwonding af. Het mes (Harriet is zo lief voor iedereen >;p) levert je een gemiddelde snee in de rug op.
    Scatach/Louisa: omdat het dicht bij de hoorn is, flink wat verwondingen. Een wond van een pijl in je bovenarm, en een erg diepe snee van een mes in het bovenbeen. Dit mes ben je wel kwijt.

    als je het ergens niet mee eens bent, zeg het dan x]


    (Wat mogen de andere beroeps doen qua verwondingen? :Y) )


    Happy Birthday my Potter!

    Harriet Rianne Bushwell || 2
    We zouden één minuut krijgen om de arena te bekijken. Niet dat het mij veel uitmaakte, de hoorn zou toch hetgene zijn waar ik heen zou rennen. We stegen langzaam op. Als we uiteindelijk boven de grond uit zijn is de arena onverwachts. Mijn mentor had me op alle soorten arena's voorbereid, behalve op deze.
    Het was een stad. Een gewone, ouderwetse stad zoals bij de geschiedenislessen. Dit stamde uit ruim honderd jaar geleden. Ik slikte even en zocht de rij af naar de andere Beroeps. Zodra ik ze gevonden heb, wordt mijn blik weer vastberaden. Ik kan dit.

    [Pijl en boog en messen voor Harriet ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Oh ja, Yerik pakt niks:Y)]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Scatach schreef:
    (ii laat Louisa wel een snee in haar bil krijgen waardoor ze niet kan zitten, en.... Iets in haar arm ofzo, en dat het dan gaat ontsteken)


    [Dat het ijzer van de pijl in haar bloed kwam of zo (arm) :')
    maar omdat je zo dicht bij de hoorn zit, heb ik gelieve wel die diepe snee in het bovenbeen. ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Scatach schreef:
    (ii laat Louisa wel een snee in haar bil krijgen waardoor ze niet kan zitten, en.... Iets in haar arm ofzo, en dat het dan gaat ontsteken)


    (Mag ik anders je been raken met een drietand? )


    Happy Birthday my Potter!

    Treelo schreef:
    [Oh ja, Yerik pakt niks:Y)]


    [Ai love joe <3.<3 (serieus, jij bent de eerste die niks pakt :'), maar dan heb je ook geen verwondingen ]

    Rider schreef:
    (wat mogen de andere beroeps doen qua verwondingen ? :Y) )


    [De rest (A) ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Rider schreef:
    (...)

    (Mag ik anders je been raken met een drietand? )


    [jij mag alles ;)
    raak haar bil maar, kan ze niet zitten :'D]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Scatach schreef:
    (...)

    [jij mag alles ;)
    raak haar bil maar, kan ze niet zitten :'D]


    (Oké ^^ Dan mag je Julyp wel een flinke klap tegen haar schouder geven met die vechtstok en por haar maar in haar maag of zo om weg te komen)


    Happy Birthday my Potter!

    [iemand moet zijn rol nog invullen, mieten we niet op diegene wachten?]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    [



    het gele rondje is de hoorn des overvloeds zegmaar (toch?) en het roode rondje is waar Louisa heen vlucht en de vechtstok pakt.]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    RememberYoux schreef:
    (...)

    [Ai love joe <3.<3 (serieus, jij bent de eerste die niks pakt :'), maar dan heb je ook geen verwondingen ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [Ik ben er tot 18 uur, kom ik even melden. :3 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.