• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

    [ bericht aangepast op 7 nov 2012 - 14:47 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    (Sorry voorhet mini postje, ik werd gebeled xd )

    Chará Rosella.

    Ik hoorde iemand binnen komen en ik keek achterom. Ik glimlachte, 'Hoi.' kwam er toen uit mijn mond en ik had de gitaar nog op mijn schoot. Ik stopte met spelen en bekeek de jongen even ongezien. Ik kende hem nog niet, maar hij zag er ook niet echt uit alsof hij hier al bekend was.
    Iets in zich liet me een vertrouwd gevoel geven en na een tijdje nagedacht te hebben wist ik het. 'Engel?' zei ik zacht.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    LostMagic schreef:
    Jake
    Ik zucht en kijk naar het plafond. 'Het spijt me, ze vroeg of ik een slechte herinnering wou vertellen en ik vertelde haar eerste herinnering die ik nog wist. Die van jij en haar Nick, ik heb haar proberen uit te leggen dat je verandert bent en dat jullie nu vrienden zijn en dat ze nog steeds van je houd maar ze snapt het niet echt meer.'


    Nick
    'Dat was te verwachten' Andwoord ik, benieuwt wat hij haar over zichzelf heeft vertelt. Maar hij had in iedergeval niet alles vertelt wat er te vertellen viel aangezien hij ook niet alles wist.. Volgensmij ook nog niet eens de helft van de goede dingen, maar zoals altijd overstijgen de slechte dingen de goede. 'Is ze echt alles vergeten of is er nog iets blijven hangen?' Vraag ik vervolgens.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2012 - 17:10 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik grinnik en trek dan zijn boxer naar beneden. Ik streel zachtjes over zijn lid en druk er dan kusjes op. Ik neem zijn lid in mijn mond en ga wat gemakkelijk zitten. Ik ga hem niet direct zijn zin geven.

    Axton
    Ik beet weer op mijn lip, terwijl ik haar aan keek. Dit was een soort tweestrijd voor mij. Ik wist dat ik dit leuk vond -mijn lichaam en reactie bewees genoeg-, maar ergens was ik nog net niet die grens over me helemaal aan haar overgeven. Ik kreunde zachtjes, ongeduldig en sloot even kort mijn ogen om ze meteen weer te openen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake S.
    'Alles vergeten behalve de normale mensen dingen bijvoorbeeld wat een pijnstiller is en zo. Ik heb haar opnieuw moeten uitleggen hoe ze haar vleugels uitslaat, hoe ik, Alexi en Axton heten, hoe we elkaar ontmoet hebben, alles wat ze vroeg. Ik dacht dat ze zich tenminste iets zou herinneren maar nee.' zeg ik hem niet aankijkend.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Aeras schreef:
    (Sorry voorhet mini postje, ik werd gebeled xd )

    Chará Rosella.

    Ik hoorde iemand binnen komen en ik keek achterom. Ik glimlachte, 'Hoi.' kwam er toen uit mijn mond en ik had de gitaar nog op mijn schoot. Ik stopte met spelen en bekeek de jongen even ongezien. Ik kende hem nog niet, maar hij zag er ook niet echt uit alsof hij hier al bekend was.
    Iets in zich liet me een vertrouwd gevoel geven en na een tijdje nagedacht te hebben wist ik het. 'Engel?' zei ik zacht.


    Matt Donovan || Engel
    Het meisje keek om en glimlachte vervolgens 'Hoi' Zei ze en ik glimlachte terug, ze had een gitaar op haar schoot en stopte met spelen toen ze mij had opgemerkt, ze leek na te denken en zei na een tijdje heel zacht 'Engel?' iets waarvan ik ook al had vermoeden dat zij het was.
    'Ja inderdaad, Ik ben Matt' Stelde ik mezelf voor met een glimlach.


    Don't be like the rest of them, darling

    Alexi
    Ik begin hem zo goed mogelijk te pijpen en streel over zijn bovenbenen. Ik voer het tempo iets op en kijk af en toe naar boven om zijn reactie te peilen. Ik heb nog steeds mijn slipje aan en haal één hand van zijn bovenbeen zodat ik mijn borst kan masseren ondertussen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    'Geweldig' Mompelde ik sarcastisch, eerst had ik zin gehad om Jake te pesten maar dat was al helemaal weggeëbd en ik had nu al geen idee meer waarom ik hier was, Leslie was niet eens wakker.


    Don't be like the rest of them, darling

    Axton
    Mijn kreunen begonnen sneller en regelmatiger uit mijn mond te vloeien, terwijl ik haar geil aankeek.
    "Ik wil je." kreunde ik zacht, terwijl ik even mijn ogen sloot. Ik wou haar echt, nu, maar wist ook dat ze niet snel zou toegeven.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Zal ik Les wakker laten worden van de geluiden? :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [Zal ik Les wakker laten worden van de geluiden? :3]


    {Jesh :3 DRAMA

    En dan ziet ze hem en herrinnerd alles voordat ze bij hem weg ging. No joking XD}

    [ bericht aangepast op 6 nov 2012 - 17:27 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake S.
    Ik zucht weer zachtjes en kijk hem aan. 'Jij moet haar overtuigen dat je haar niets kwaad toewenst want mij geloofd ze niet.' zeg ik en kijk hem even aan. Ik wil Leslie niet wakker maken, ze geeft haar slaap nodig.


    Alexi
    Hij kreunt dat hij me wil en ik lach zachtjes. Ik stop met pijpen en kijk hem aan. 'Hm ik vind dit eigenlijk wel leuk zo.' grinnik ik en kijk hem ondeugend aan. Ik kus hem zachtjes 'Maar nog niet.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {ETEN.}


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ondanks dat ik snel in slaap was gevallen, sliep ik licht. En daarom word ik ook wakker als ik al even twee stemmen hoor. Ik knipper langzaam met mijn ogen en wrijf er dan even in. 'Waar ben ik?' mompel ik dan slaperig. Ik kijk om me heen. 'O, ik ben thuis.' Dan gaap ik een keer en zie dan pas echt dingen. Er staat een jongen in de kamer en ik trek een wenkbrauw op. 'Wat doe jij hier?' ik ken hem niet.


    [Lol. Nu lijkt het net alsof ze weer dingen weet :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik heb hongeerrrr, en ik ga volgens mij nog even niet eten ): Heeft een van jullie toevallig Ruzzle op haar mobiel of ipad? :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    Jake S.
    Ik zucht weer zachtjes en kijk hem aan. 'Jij moet haar overtuigen dat je haar niets kwaad toewenst want mij geloofd ze niet.' zeg ik en kijk hem even aan. Ik wil Leslie niet wakker maken, ze geeft haar slaap nodig.


    Alexi
    Hij kreunt dat hij me wil en ik lach zachtjes. Ik stop met pijpen en kijk hem aan. 'Hm ik vind dit eigenlijk wel leuk zo.' grinnik ik en kijk hem ondeugend aan. Ik kus hem zachtjes 'Maar nog niet.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'